Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana pompy paliwowej a cofające się paliwo


truck.daw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich :)

Jakiś czas temu opisywałem swoje problemy z moją Audi związane z odpalaniem i jazdą na benzynie (http://a4-klub.pl/index.php?/topic/356760-gasnie-silnik-i-ciezko-pali-blad-16825)

Otóż z poczucia bezsilności wstawiłem na czuja zawór zwrotny przy listwie zasilającej silnika. Ku mojemu zdziwieniu pomogło i na dotyk dało się wyczuć, że ciśnienie za zaworem zwrotnym jest ekstremalnie niskie.

Tak czy siak to prowizorka i chciałem naprawić to porządnie. Stąd moje pytanie. Wymieniałem jakiś czas wkład pompy paliwowej bo buczała strasznie. Gdzie te Audi mają zaworek zwrotny? Czy w ogóle nie mają i sama pompa to trzyma jeśli tak to czy źle ją zamontowałem? Pamiętam, że były jakieś oringi gumowe,, które się zakładało na pompkę na dole mogłem je źle założyć czy coś. Ale mimo wszystko potrzebuję jakiejś informacji na co powinienem zwrócić uwagę jak to działa w tych silnikach. Może to też ma jakieś znaczenie choć wątpię, no ale. Jak wymieniałem wkład to nie mogłem starego przewodu z wkładu ściągnąć dlatego go usunąłem (ta rurka quasi przeźroczysta) i założyłem zwykły czarny wąż.

Za wszelkie info będę bardzo wdzięczny jak by co to auto to sedan z 2003 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedyś miałem podobnie. Co prawda nie audi a golf. Po wymianie nowego wkładu ciężko palił po dłuzszym postoju. Po włożeniu drugiego wkładu ustąpiło.

Także być może sam wkład jest kiepski i puszcza. Po drodze żadnego zaworu zwrotnego nie ma, bynajmniej nic nie widziałem u sibie ani w Etce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawór regulacji ciśnienia paliwa jest w filtrze paliwa. Niestety porządne zamienniki lubią nietrzymac zadanego cisnienia. Byl tu przypadek na forum. Dopiero po wstawieniu filtra z ASO ciśnienie było 4bar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego miałem podobny problem po wymianie wkłądu pompy - cofało sie paliwo ale u mnie problemem było to że niewłąsćiwie włożyłem wkłąd w obudowę a mianowocicie w obudowie jest mały krócioec który musi wejśc dokładnie w otwór w pompie. Wymontowałem cały zestaw rozebrałęm złożylem we włąsciwy sposób i jak ręką odjął. Sprawdz czy złozyłęś prawidłowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehh miałem problem praktycznie nie do wykrycia :o
Otóż był dziurawy przewód paliwowy wewnątrz baku paliwa. Po wymianie, jak ręką odjął :) Wniosek: najciemniej pod latarnią

Mimo wszystko dzięki za podpowiedzi. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...