xavier 0 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Witam, kilka pytań dotyczących silnika AFN 1. Co trzeba wymienić przy wymianie dwumas->jednomas 2. Ile kosztuje komplet panewek głównych ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzanek85 3 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 1. będzie ci potrzebne koło jedno masowe + śruby do jego montażu od dwumasa są za długie + kompletne nowe sprzęgło z dociskiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xavier 0 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Ale zwykłe sprzęgło od afn'a czy inne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibizab 1 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 To aż tak żle z silnikiem że chcesz wymieniac glówne? Chyba .że chodzi o ciśnienie oleju.sprawdzilbym pompę i smok.ew,panewki korbowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xavier 0 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Z silnikiem bardzo źle... takie skutki mechaników partaczy ;( Panewki korbowe w dobrym stanie... na panewkach głównych ręcznie wyczuwalny luz ;( obawiam się, że szlif wału będzie potrzebny ;/ dlatego myślę nad swap'em na awx... ale to udzielny temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibizab 1 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Przy takim luzie na glównych-może być,że blok jest do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xavier 0 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 czyli silnik na złom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibizab 1 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Niekoniecznie- panewki jak się nie obracaly to może być OK. Wal napewno do szlifu ew.wymiana/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 czyli silnik na złom Nie koniecznie musisz pomierzyć wał a wtedy będziesz wiedział czy nadaje się jeszcze do szlifu. Tylko teraz należy się zastanowić na tym czy remontować silnik czy też nie lepiej kupić używany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xavier 0 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Silnik do uratowania teraz ponawiam pytanie co do tego koła jedno masowego potrzebne jest: koło od 1z wzdłużnego ( różnią się czymś ?? ) sprzęgło 1z docisk 1z łożysko oporowe śruby koła czy coś jeszcze ? i czy może ktoś podać numery części ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-adek 0 Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 odgrzebałem temat i przyłączam się do pytania kolegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xavier 0 Opublikowano 11 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 koło od 1z wzdłużnego ( różnią się czymś ?? dalej nie wiem) sprzęgło 1z docisk 1z łożysko oporowe śruby koła numerów części nie mam ile komplet panewek kosztuje to nie zdążyłem się dowiedzieć, poskładałem i jeździł żadnych wibracji ani nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się