Skocz do zawartości

-adek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O -adek

Osiągnięcia -adek

0

Reputacja

  1. To było sprzęgło z 1Z-ta na jednomasie prawda? ślizgało się? mam podobny moment do Ciebie i chciałem takie założyć, a tu klapa. Daj info jak się jeździ na tym od Radzika. Pozdr.
  2. Witka temat pilny, proszę o szybką odpowiedź ceny potrzebuję: -przeguby zewnętrzne GKN LOBRO na oba koła -wachacze dwa górne na lewą stronę (od kierocwy) najlepiej TRW bądź lemforder -końcówki drążków czekam na info.
  3. to tylko podkład, kolor zostanie taki jak był czyli LY5L [br]Dopisany: 23 Sierpień 2009, 10:24_________________________________________________ Do Sprzedania http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9926904 Przyszedł czas na coś mniejszego, mocniejszego i w Quattro :ok: Cena jest do negocjacji.
  4. takiego dźwięku mi właśnie brakuje w dieselku. super brzmi i powodzenia w modach
  5. Minęło trochę czasu, a jak to się mówi "szewc w dziurawych butach chodzi" przyszedł i czas na mój samochód: miałem do malowania tylko drzwi kierowcy (już jak kupiłem to auto wiedziałem że były robione) i tylną klapę po ściągnięciu oznaczeń został klej pod klarem i wku...ało mnie to jakoś Chłopaki jak dzisiaj zaczęli dłubać wymyślili że jednak cały bok się zrobi, żeby jeden kolor był, poza tym kilka wgniotek było na tylnym błotniku i pare mocnych rys aż do podkładu.... więc: efekty dzisiejszych prac Tyle na dzień dzisiejszy, właściwe malowanie czyli baza + kilka warstw klaru w poniedziałek, chyba że wynikną jakieś komplikacje czego nie przewiduję
  6. Tak ale ja pytam o tarczę 312 czy potrzebne mi są tylko takie jarzma jak na fotce w pierwszym poście?
  7. Fajnie to opisałeś kolego, mam tylko pytanie czy tarcza i docisk są od 1z?? czy normalnie afn??
  8. Panowie nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale żeby zmienić moje hamulce (A4 B5 AFN) na 312 potrzebuję tylko jarzma, tarcze i klocki?? zaciski zostaję te same?
  9. rurki fi 50 ścianka 1,5mm musiałem go włożyć tak jak jest, żeby się udało wszystko zmieścić czyli klaksony itp itd niestety nie mam fot jak podcinałem zderzak bo niezłe bluzgi wtedy szły powiem tylko że akurat podcinanie zderzaka najbardziej denerwujące było mnóstwo przymiarek i zawsze jeszcze to tu to tam trzeba podciąć.... belka alu podcięta górna część ok 4cm...
  10. Ja wymodziłem sobie coś takiego: Wrzucam tutaj może komuś się przyda.... DAWCA: chłodnica powietrza od Scenica 1.9 DCI Po kupnie wyglądała tak: (koszt 120zł z wysyłką) Trzeba było przerobić oba boczki tak aby wyjścia były na boki.... gumówka w dłoń i odciąłem oba boki... Dałem gościowi do spawania, kazałem dorobić z płaskich blach i zrobić jakieś uchwyty.... No to zrobił... Do tego co odciąłem wyciął proste blachy i przyspawał razem z końcówkami na węże które odciąłem wcześniej. Odebrałem to zaplaciłem 80zł za tą przeróbkę, jednak estetyka pozostawiała wiele do życzenia.... uchwyty przede wszystkim nierówne, ogólnie te spawy takie jakby ktoś nasmarkał na to wszystko.... Jednak się pogodziłem już z tym jakoś i miałem to montować na autko.... jednak kilka osób obeznanych w temacie obejrzało mój IC i mnie wyśmiali Nie mogło być tak, że idzie blacha na płasko bo przepustowość jest tylko tam gdzie są rurki, natomiast cała góra nie działa i tworzą się zawirowania :'( Zagotowałem się i postanowiłem, że sam sobie to zrobię Po raz kolejny obciąłem boczki, wyszlifowałem stare spawy, wziąłem kartkę papieru i zacząłem rysować, składać, zginać wyszło coś takiego.... Czyli powietrze ładnie schodzi po nowych boczkach i spotyka się w połowie chłodnicy.... plany przeniosłem na blachę alu Potem w miejscach zagięć napunktowałem i poszedłem bawić się imadłem... Całkiem fajnie się to wygięło, więc przymiarka... Potem przyspawałem rurkę z rantem (wiadomo po co) jako wyjście... Najpier przyspawałem samą rurkę by móc to jeszcze ładnie oszlifować, żeby ładnie powietrze wychodziło.... Pozostała kwestia uchwytów, tym razem nie chciałem już jakiś pseudo wieszaków, wymyśliłem sobie profesjonalne uchwyty i udałem się do zaprzyjaźnionego tokarza w celu realizacji mojego pomysłu, zrobił :ok: Kostki z aluminium, nagwintowane w środku :ok: 3 sztuki 2 na górę i jedna na dół, żeby pęd powietrza który będzie napierał nie wyginał mi jej na aucie tak jak kumplowi IC rozwalił chłodnicę klimy.... Przymiarka: Miałem już wszystko, połapałem wstępnie ściskami: i..... oddałem do spawania.... Gość zrobił super robotę tym razem: EFEKT KOŃCOWY: Wyszło extra i takim to sposobem mam IC za : - chłodnica 120zł z wysyłką - spawanie pierwsze 80zł - spawanie drugie u kolegi w zakładzie czteropak Tyskiego - uchwyty z alu czteropak Lecha RAZEM 200zł + 2 zgrzewki browarka :ok: TERAZ MONTAŻ NA AUTO: kilka fotek jeszcze z montażu, spawanie było najgorsze, nikt w okolicy nie spawa u nas nierdzewki metodą TIG dlatego było to robione w kilku miejscach na raz :pub: sklejałem taśmą i nosiłem chłopakom do spawania.... Efekt końcowy: bez zderzka: ze zderzakiem: pod maską: Autko fajnie ciągnie w te ciepłe dni
  11. zupełnie inaczej się jeździ niebawem kolejne mody :gwizdanie:[br]Dopisany: 08 Marzec 2009, 22:52_________________________________________________Przyszedł czas na wymianę rozrządu: Pasek rozrządu, napinacz, rolka, pasek klimy, pasek alternatora, pompa wody, uszczelniacze,napinacz klimy, napinacz paska alternatora (ori z ASO) nie wszystkie graty na foto: RAZEM 900pln Autko wstawiłem do garażu i działam Potem robię orurowanie do FMIC i montaż + kolektor AWX [br]Dopisany: 22 Marzec 2009, 20:39_________________________________________________Rozrząd wymieniony przód poskałdany ;D foto jak to wyglądało po zdjęciu przodu..... niestety więcej zdjęć nie robiłem z wymieniania pasków brudne ręce, brak pomocnika-fotografa :'( Poprzeczka zainstalowana, chłodnica wisi bardzo solidnie, prace trwają > Tak było.... widać jaki syf się zebrał na mojej zaślepce pod egr Zdjęty kolektor i zaślepka od Aro01 na kolektorze wydechowym Nowa uszczelka pod ssący 12zł : Porównanie: Kolektor AWX na aucie
  12. wynik naprawdę zacny no to się można zdziwić na drodze napotykając takiego cichociemnego potwora Leon również był śliczny, szkoda że nowy właściciel nie zachował mocy.....
  13. odgrzebałem temat i przyłączam się do pytania kolegi
  14. ok, dzięki bardzo za informacje szukam jednomasa Sprzęgło wymienię sobie sam, mam warunki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...