papierm Opublikowano 11 Października 2019 Opublikowano 11 Października 2019 Witam. Znalazłem temat przy okazji szukania rozwiązania problemu z moim Seatem Exeo ST z 2009r, 2.0 TDI 143KM. Dowiedziałem się od sprzedającego, że model ma skrętne ksenony (aczkolwiek nie skręcały) Dostałem do samochodu urządzenie TESTER DIAGNOSTYCZNY VAG Zacząłem zgłębiać temat i trafiłem na ten post. Zrobiłem wszystko jak napisał DOMARIO W dniu 26.05.2016 o 21:51, domario napisał: Musisz wejść w sterownik 55-zasięg świateł ,potem adaptacje -10 wybrać kanał 20 i zmienić wartość z 0 na 1 test i zapis gotowe będą skręcać i po wyjściu z menu adaptacja, ustawiony został parametr "1". Po wyjściu ze wszystkich menu urządzenia, faktycznie ksenony skręcają. Problem wraca po przejechaniu już kilkudziesięciu metrów. Odpalam, stojąc na odpalonym silniku, kręcąc kierownicą światła skręcają. Następnie ruszając i powoli jadąc również, wystarczy że kawałek dłużej pojadę, chwilkę szybciej i zatrzymam się znowu, ksenony przestają reagować na ruchy kierownicy. Po podłączeniu do OBD ponownie VAG'a i wchodząc w zasięg świateł/adaptacje/kanał 20 - znowu wartość jest na 0.. Czy ktoś miał podobny problem i wie jak to rozwiązać?:) Pzdr wszystkich.
PiterEL Opublikowano 31 Grudnia 2022 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2022 W dniu 11.10.2019 o 20:26, papierm napisał(a): Witam. Znalazłem temat przy okazji szukania rozwiązania problemu z moim Seatem Exeo ST z 2009r, 2.0 TDI 143KM. Dowiedziałem się od sprzedającego, że model ma skrętne ksenony (aczkolwiek nie skręcały) Dostałem do samochodu urządzenie TESTER DIAGNOSTYCZNY VAG Zacząłem zgłębiać temat i trafiłem na ten post. Zrobiłem wszystko jak napisał DOMARIO i po wyjściu z menu adaptacja, ustawiony został parametr "1". Po wyjściu ze wszystkich menu urządzenia, faktycznie ksenony skręcają. Problem wraca po przejechaniu już kilkudziesięciu metrów. Odpalam, stojąc na odpalonym silniku, kręcąc kierownicą światła skręcają. Następnie ruszając i powoli jadąc również, wystarczy że kawałek dłużej pojadę, chwilkę szybciej i zatrzymam się znowu, ksenony przestają reagować na ruchy kierownicy. Po podłączeniu do OBD ponownie VAG'a i wchodząc w zasięg świateł/adaptacje/kanał 20 - znowu wartość jest na 0.. Czy ktoś miał podobny problem i wie jak to rozwiązać?:) Pzdr wszystkich. Czy udało Ci się rozwiązać problem ?
PiterEL Opublikowano 2 Stycznia 2023 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2023 W dniu 11.10.2019 o 20:26, papierm napisał(a): Witam. Znalazłem temat przy okazji szukania rozwiązania problemu z moim Seatem Exeo ST z 2009r, 2.0 TDI 143KM. Dowiedziałem się od sprzedającego, że model ma skrętne ksenony (aczkolwiek nie skręcały) Dostałem do samochodu urządzenie TESTER DIAGNOSTYCZNY VAG Zacząłem zgłębiać temat i trafiłem na ten post. Zrobiłem wszystko jak napisał DOMARIO i po wyjściu z menu adaptacja, ustawiony został parametr "1". Po wyjściu ze wszystkich menu urządzenia, faktycznie ksenony skręcają. Problem wraca po przejechaniu już kilkudziesięciu metrów. Odpalam, stojąc na odpalonym silniku, kręcąc kierownicą światła skręcają. Następnie ruszając i powoli jadąc również, wystarczy że kawałek dłużej pojadę, chwilkę szybciej i zatrzymam się znowu, ksenony przestają reagować na ruchy kierownicy. Po podłączeniu do OBD ponownie VAG'a i wchodząc w zasięg świateł/adaptacje/kanał 20 - znowu wartość jest na 0.. Czy ktoś miał podobny problem i wie jak to rozwiązać?:) Pzdr wszystkich. Witam> Może ma ktoś pomysł bo mam EXEO , xenony skrętne ale nigdy od kiedy auto mam nie skręcały. U mnie kanału 20 nie ma o którym pisze kolega post wcześniej. Nie wiem czemu. Na testach xenony przy pomocy VCDS skręcają natomiast podczas jady nie widzę aby wiązka światła skręcała. Teraz mam lampy po liftingu z ledami. ALe dalej tak samo. Może jest jakiś magik co ogarnia temat i wie co aktywować aby skręcały.
Muskel1 Opublikowano 2 Stycznia 2023 Opublikowano 2 Stycznia 2023 Przełącznik świateł musi być w pozycji "Auto" aby funkcja strętna działała podczas jazdy.
PiterEL Opublikowano 2 Stycznia 2023 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2023 (edytowane) 8 minut temu, Muskel1 napisał(a): Przełącznik świateł musi być w pozycji "Auto" aby funkcja strętna działała podczas jazdy. Tak mam zrobione. U mnie tego kanału nie ma 20 co piszą wcześniej. Dziwi mnie że w konfiguracji auta są skrętne xenony a od kiedy auto kupiłem jako 4 latka to nie działają. Moduł AFS jaki mam to 5M0 907 357D H04 S0144 Nie wiem czy soft jest za stary nie wiem. ALe skoro fabryka wypuściła auto to przecież w sterownik powinien działać poprawnie.... A gdzie jest ogólnie ten moduł schowany/zamontowany ? Edytowane 2 Stycznia 2023 przez PiterEL
PiterEL Opublikowano 2 Stycznia 2023 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2023 (edytowane) 2 godziny temu, Muskel1 napisał(a): Wrzuć pełny autoscan. Wieczorem jak wrócę do domu. A gdzie mogę znaleźć opis kodowania tego modułu bo nigdzie nie ma opisów.... Edytowane 2 Stycznia 2023 przez PiterEL
PiterEL Opublikowano 2 Stycznia 2023 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2023 1 minutę temu, Muskel1 napisał(a): W podpowiedziach w vcds. No właśnie z tego co pamiętam tam nie ma podpowiedzi i kieruje do wejścia na stronę ross-tech
PiterEL Opublikowano 2 Stycznia 2023 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2023 3 minuty temu, Muskel1 napisał(a): Są tylko masz klona W klonach nie ma częsci podpowiedzi tak uważasz ? Czyli nie dojdę co zakodować i jak ?
Muskel1 Opublikowano 2 Stycznia 2023 Opublikowano 2 Stycznia 2023 Bardzo często w klonach brak opisów pojedyńczych bitów i bajtów.
PiterEL Opublikowano 2 Stycznia 2023 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2023 Ale to jest normalna wersja ze strony ADAKO
Muskel1 Opublikowano 2 Stycznia 2023 Opublikowano 2 Stycznia 2023 Program jest darmowy ale interfejs masz chińskiego klona. To interfejs gra role czy ori czy klon.
PiterEL Opublikowano 2 Stycznia 2023 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2023 No a da rade jakos pozyskać ten opis kodowania ?
Muskel1 Opublikowano 2 Stycznia 2023 Opublikowano 2 Stycznia 2023 Musiałby ktoś, kto ma taki sam model auta i sterownik, zdjęcie ze swojego sterownika AFS wrzucić. Pod warunkiem, że sczytane oryginalnym VCDSem. Innej możliwości sczytania etykiety nie ma, bo etykiety są szyfrowane i zostają rozszyfrowane dopiero po połączeni się interfejsu z danym sterownikiem.
PiterEL Opublikowano 2 Stycznia 2023 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2023 No czyli nawet jak wrzucę pełny auto scan to też nic to nie da ?
Muskel1 Opublikowano 2 Stycznia 2023 Opublikowano 2 Stycznia 2023 Na scanie jest widoczne aktualne kodowanie ale nie będzie widać opisów bajtów i bitów.
PiterEL Opublikowano 2 Stycznia 2023 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2023 To aktualne kodowanie to ja mam: 2753613
Muskel1 Opublikowano 2 Stycznia 2023 Opublikowano 2 Stycznia 2023 Nic mi to nie da. Masz przedlifta i wsadziłeś poliftowe lampy z przodu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się