Ralen Opublikowano 26 Maja 2016 Opublikowano 26 Maja 2016 Witajcie, opiszę krótko swój problem. Przy dynamicznym przyspieszaniu na 4 i 5 biegu, w przedziale obrotów 1700-2000 auto podszarpuje i słabo się zbiera. Przy 2000obr przestaje szarpać i jako tako przyspiesza. Mam wrażenie że kultura pracy silnika jest kiepska. Pracuje głośno, klekocze jak traktor. Dodatkowo na biegu jałowym na wolnych obrotach zarzuca mi trochę budą. To samo jest odczuwalne w momencie robienia logów Basic Settings. Tak jakby bujało silnikiem. 004, 013, 023 Statycznie http://vaglog.com/log_263781.html 003 Basic Settings http://vaglog.com/log_263783.html 004 Basic Settings http://vaglog.com/log_263782.html 011 Basic Settings http://vaglog.com/log_263784.html 000, 003, 008 Dynamicznie (3 bieg) http://vaglog.com/log_263780.html 008, 010, 011 Dynamicznie (3 bieg) http://vaglog.com/log_263779.html Wymieniono:Przepływomierz na regenerowany Bosh 6 tyś km temu Dwie półosie przód 6tyś km temu Regeneracja kompletu pompowtryskiwaczy 6 tyś km temuKomplet sprzęgła Sachs - wymieniono 1,5 roku temu, przejechane jakies 40tyś kmFiltr Paliwa 10tys km temuFiltr Oleju 10tyś KM temuFiltr Powietrza 10tys KM temu Czyszczenie zmiennej geometrii turbo - 7 tyś km temu Wczoraj poprawiałem układ podciśnień Oceńcie proszę
Jarol Opublikowano 28 Maja 2016 Opublikowano 28 Maja 2016 Pasek rozrządu coś słabo napięty bo kąt synchronizacji na wolnych mocno się waha. Pompka na drugim cylindrze ba już wysoki BIP - do sprawdzenia może powodować drgania na wolnych. Masz sporo przeładowanie koło 1700-1800obr do sprawdzenia sterownie turbo.
Ralen Opublikowano 30 Maja 2016 Autor Opublikowano 30 Maja 2016 pompki były po regeneracji (wszystkie 4) Co można zrobić z napięciem paska rozrządu ? można to jakoś podregulować?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się