Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.8T AVJ] Zwiększone spalanie po wstawieniu DP - prośba o analizę logów i pomoc


ew89cia

Rekomendowane odpowiedzi

Na początek to wgrać serię bo to co masz w aucie się do niczego nie nadaje.

Zamiast to auto dobrze zdiagnozować to tylko srasz kasą i jesteś naciągany.

Tyle w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak szczelny układ to turbo padaka.
Zrobisz turbo, to będzie Ci wtryski pętlić mocno i będzie trzzeba większe i znów poprawa programu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5.03.2017 o 17:15, Galetto napisał:

Na początek to wgrać serię bo to co masz w aucie się do niczego nie nadaje.

Zamiast to auto dobrze zdiagnozować to tylko srasz kasą i jesteś naciągany.

Tyle w temacie.

Nie sram kasą jak to twierdzisz. Staram się ogarnąć to auto samemu, program jest jaki jest, podejrzewam że gotowiec , ale tylko podejrzewambo z tempomatem się nie uporali i nie działa. Mile widziane jakieś bardziej merytoryczne uwagi.

Edytowane przez ew89cia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To było w sensie wydajesz...

Zgraj to, wgraj serię i rób logi....

Po softach to niech sobie oceniają Ci co to robili (bo kto ma wiedzieć co tam jest namieszane).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po sprawdzeniu szczelności i zrobieniu tych rzeczy co piszesz jest napewno lepiej niż było, turbo lepiej pompuje ale na pewnie nie jest wstanie napompować tyle co zadaje program... przepływka mało wskazuje, tego że będą same 0 w 020 to raczej nie się co spodziewać szczególnie jak jest program.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgralem wsad. Oryginału narazie nie wgrywałem, ale zamierzam wgrać przez nefmoto(narazie mam trochę obawy czy sobie poradzę no i czy mam odpowiedni wsad , w sensie odpowiedni oryginał). Soft coding w 01 engine na vagu mam 11701. To jest ok? (Nie znam oznaczeń poszczególnych cyfr). Nie powinno być 11501?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Soft coding pewnie nikt nie zmienial, zreszta to i tak nie ma wekszego znaczenia, jak chcesz poszukam pewnego orginalu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,

No więc wgrałem serię i zrobiłem logi (tutaj wielkie podziękowania dla Łukasza13 oraz Galetto z forum, bez nich bym tego nie ogarnął). Tak to się przedstawia:

Jak podpowiedział Łukasz turbina późno wstaje co może być spowodowane spękaną lub luźną klapką. Latem turbinę wyciągnę i przejrzę, bedzie zmiana na hybdrydę lub K03s.

 

Następnie pojechałem do tunerów u których robiłem modyfikację (TC PERFORMANCE), przedstawiłem moje problemy (niedziałający tempomat, itp.). Na drugi dzień hamowali auto jeszcze raz i wprowadzili poprawki. Efekt: tempomat działa, auto zbiera się dobrze w moim odczuciu (no poza dołem - tak jak mówiłem prawdopodobny problem z klapką, więc to nie kwestia softu), 189,5KM, 270NM. Kontakt z w/w firmą dobry, bez problemów wprowadzili modyfikacje w ramach usługi. Efekty do oceny, poniżej logi z dzisiaj (2 dzień po modyfikacji) oraz wykres z hamowni. PB95

Grupy 115, 118: http://vaglog.pl/log-115_118_VavE6.html
Grupy 002, 033: http://vaglog.pl/log-002_033_CXWU25Q.html
Grupy 003, 020: http://vaglog.pl/log-003_020_1gXEn6.html

0b799e2bbb0a955fmed.jpg

3105eb2a841abeabmed.jpg

 

Ponadto zrobiłem jeszcze logi grup 090, 091, 093. Czy aby nie mam minimalnie przestawionego rozrządu (o 3 st. ) - to się w ogóle reguluje jeśli na kole wałka rozrządu i na kole wału korbowego nie ma fasolek?

Grupy 090, 091, 093: http://vaglog.pl/log-090_091_093_9gqnO.html

 

Edytowane przez ew89cia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...