Skocz do zawartości
IGNOROWANY

odcina turbo pelne logi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Pacjent to a4 b6 z silnikiem 1.9tdi o oznaczeniu AWX. Powodem zrobienia logów było odcinanie turbo na wysokich obrotach przy niskim biegu. W próbie dynamicznej w grupie 001 za pierwszym razem odcięło turbo a po zgaszeniu auta i ponowieniu próby już było ok. Kolega który wykonał logi zauważył także różnice w wtryskach w dawce paliwa. Proszę o ocenę tych logów i błędów. Olej i wszystkie filtry wymienione w sierpniu tamtego roku, to tego czasu zrobiłem 10 tyś. km.


DYNAMICZNE:
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_263840.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_263841.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_263842.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_263843.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log_263844.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_263845.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log_263846.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_263847.html

STATYCZNE:
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_263832.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_263833.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_263834.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_263835.html
Grupa 018: http://vaglog.pl/log_263836.html
Grupa 007: http://vaglog.pl/log_263837.html
Grupa 013: http://vaglog.pl/log_263838.html
Grupa 023: http://vaglog.pl/log_263839.html

BASIC SETTINGS:
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_263831.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_263830.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_263829.html


a oto błędy:


17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent

00819 - High Pressure Sensor (G65)
07-00 - Signal to Low

01331 - Door Control Module: Driver Side (J386)
80-00 - Single-Wire Operation

00933 - Electric Window Motor: Passenger Side (V148)
62-10 - No or Incorrect Adjustment - Intermittent

01560 - Passenger Door
59-10 - Can't Unlock - Intermittent

01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387)
80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

01561 - Left Rear Door
61-00 - Won't De-Safe

01562 - Right Rear Door
61-10 - Won't De-Safe - Intermittent

Opublikowano (edytowane)

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Błąd przeładowania , geometria do czyszczenia wężyki może nieszczelne, n75 sie przycina, gruszka turbiny walnięta, vacum za male podciśnienie, luźny króciec na vacum,

Zacznij od sprawdzenia wezy podciśnienia i króćca na vacum, niepomoze to strzykawką gruche sprawdź, podmień n75, a jak nie to to drzyj turbawe i czyść.

00819 - High Pressure Sensor (G65)

07-00 - Signal to Low

To chyba od klimy działa ci klima? Chłodzi prawidłowo? Moze czynnika niema albo jakiś czujnik zdechł. A reszta to chyba drzwi, posprawdzaj wiązki kabli bo lubią sie łamać w a4 na przejściu z słupka do drzwi w tej gumie. Edytowane przez nik23
Opublikowano

Klima w ogóle nie działa w tamtym roku była nabijana ale okazało się że są problemy z sprężarką więc od niej zacznę, z miesiąc temu zapalił się econ.

Kable na pewno sprawdzę tylko że nie ma najmniejszych problemów z drzwiami, szyby, oświetlenie działa tylko czasem głośniki przerywają.

A co do turbawki po skasowaniu błędu przy pierwszym logu dynamicznym odcięło ją ale po ponownym odpaleniu wszystko już było dobrze nie odłączyło jej. Nie wiem czy to ma związek ale np na 1,2 i 3 biegu dość wyraźnie słychać jak się załącza.

A tak poza tym wszystko w normie ? Jest coś co odchodzi od normy i byłoby trzeba zrobić?

Opublikowano (edytowane)

Posprawdzaj wężyki od podciśnień, króciec na vacum i reszte co wyźej pisałem jak dalej bedzie notlauf to trzeba by geometrie wyczyścić.

A logi masz w normie, nic tam nie widze złego. Korekcje są w normie kolega jest przewrażliwiony.

Edytowane przez nik23
Opublikowano

Dziękuje za ocenę, nie to że przewrażliwiony tylko lubię mieć wszystko zrobione na cacy w samochodzie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...