Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 1.8TFSI 170KM jaki box bez utraty gwarancji ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zastanawiam się nad jakimś boxem do 1.8TFSI (CJEB) 2014 po lifcie.

Co sądzicie o power boxie z Vtecha ? Co prawda nie widzę wersji 170KM tylko 160KM@

ale pewnie z 200KM spokojnie da radę. Do tego można wypożyczyć i sprawdzić: http://vtech.pl/ceny/promocje-i-oferty-specjalne/articles/wypozyczanie-boxow.html

Druga opcja to amerykański APR ma dla silników po lifcie modyfikacje ECU podpinaną też pod OBDII:

https://www.goapr.com/products/ecu_upgrade_18tsi_gen3_long.html

na benzynie 98 spokojnie 240KM robią.

Coś innego możecie polecić żeby nie tracić gwarancji ? Super przyrostu mocy też nie potrzebuję bo FWD nie ogarnie większej no i tak...

Pozdro

Opublikowano

Też się zastanawiałem nad boxem ale box to tylko dawka paliwa się zwiększa. V tech ma chyba gotowce.

Jeśli box to taki co można dostroic do auta. Poza tym w komputerze audi są zapisywane parametry pracy silnika i wszystkie przekroczone zaraz wyjdą w serwisie audi po podłączeniu . Każda zmiana mapy jest zapisana w systemie nawet gdybyś zmienił mapę na org. gdybyś jechał do serwisu. Zaraz w ASO to wyjdzie , jest zapisywane ile razy było modyfikowane mapa. Wiec jak ci zależy na gwarancji to poczekaj do końca gwarancji i potem zrób program. Wiadomość mam od pracownika serwisu audi. Gwarancja kończy ci się chyba nie długo. To bym poczekał. Ja z moim byłem też na hamowni sprawdzić ile ma koników. I okazało się ze w moim 1.8 TFSI mam prawie 20 koników więcej i 52 Nm więcej. Te silnik mają spory zapas mocy.

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Sęk w tym że mam 5 lat gwarancji... a kumpel z ASO powiedział mi że ani boxa ani chipa jak przywrócę do fabrycznych przed serwisem nie wyłapią. Pewnie tak jak piszesz mogą... ale im się nie chce. A troszkę brakuje pod butem...

Opublikowano

box'y V-techu są całkiem spoko, po za tym korygowane pod auto.

Opublikowano

Vtech mi zaproponowal boxa +10 max +15km wiec mija sie to z celem. Pp performance ma i Abt lepsze rozwiazania dajace 30-40km wiecej i 50-60 dodatkowych niutkow. Do tego Pp Performance ma fajna modyfikacje pedalu gazu tzw pakiet Accelerate ktory zmienia otwarcie przepustnicy z 25 na 75% zaraz po wcisnieciu gazu :)

Tapniete z SGS7

Opublikowano

Najlepiej zrobić normalny soft strojony pod paliwo PB98 , uzyskasz w ten sposób spory przyrost lepszy jak na Boxie, bez szkody dla motoru.

Opublikowano (edytowane)

No tak ale dalej ryzyko utraty gwarancji :(

Takie coś jeszcze w Polsce sprzedaje Best-Performance:

https://www.racechip.com/shop/audi/a4-b8-from-2007/1-8-tfsi-1798ccm-170hp-125kw-320nm.html

gwarancja zostaje, no i 218KM zrobione... sporo funkcji. Co sądzicie ?

Tapniete z SGS7

Edytowane przez LukiKRK
Opublikowano

Tam najprawdopodobniej siedzi siemens który nie odnotowuje ingerencji, soft wrzucasz po OBD w trybie producenta i nie ma śladu po modyfikacji. Ludzie robią 2k16 i się gwarancją nie przejmują.

Opublikowano

Niestety aktualnie w ASO mają maszyny, które pracują w trybie online i każda zmiana parametrów silnika powoduje wysłanie monitu do bazy producenta. O chip tuningu jużto wiedzieliśmy, ale teraz nawet te modyfikowalne boxy z DTE/Carmile.pl, Vtech czy Race Chip/Best-Performance trzeba przed wizytą w ASO odpiąć od komputera bo podobno je już wykrywa system.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...