LukiKRK Opublikowano 28 Maja 2016 Opublikowano 28 Maja 2016 Zastanawiam się nad jakimś boxem do 1.8TFSI (CJEB) 2014 po lifcie. Co sądzicie o power boxie z Vtecha ? Co prawda nie widzę wersji 170KM tylko 160KM@ ale pewnie z 200KM spokojnie da radę. Do tego można wypożyczyć i sprawdzić: http://vtech.pl/ceny/promocje-i-oferty-specjalne/articles/wypozyczanie-boxow.html Druga opcja to amerykański APR ma dla silników po lifcie modyfikacje ECU podpinaną też pod OBDII: https://www.goapr.com/products/ecu_upgrade_18tsi_gen3_long.html na benzynie 98 spokojnie 240KM robią. Coś innego możecie polecić żeby nie tracić gwarancji ? Super przyrostu mocy też nie potrzebuję bo FWD nie ogarnie większej no i tak... Pozdro
black dragon 5 Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 Też się zastanawiałem nad boxem ale box to tylko dawka paliwa się zwiększa. V tech ma chyba gotowce. Jeśli box to taki co można dostroic do auta. Poza tym w komputerze audi są zapisywane parametry pracy silnika i wszystkie przekroczone zaraz wyjdą w serwisie audi po podłączeniu . Każda zmiana mapy jest zapisana w systemie nawet gdybyś zmienił mapę na org. gdybyś jechał do serwisu. Zaraz w ASO to wyjdzie , jest zapisywane ile razy było modyfikowane mapa. Wiec jak ci zależy na gwarancji to poczekaj do końca gwarancji i potem zrób program. Wiadomość mam od pracownika serwisu audi. Gwarancja kończy ci się chyba nie długo. To bym poczekał. Ja z moim byłem też na hamowni sprawdzić ile ma koników. I okazało się ze w moim 1.8 TFSI mam prawie 20 koników więcej i 52 Nm więcej. Te silnik mają spory zapas mocy. Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
LukiKRK Opublikowano 30 Maja 2016 Autor Opublikowano 30 Maja 2016 Sęk w tym że mam 5 lat gwarancji... a kumpel z ASO powiedział mi że ani boxa ani chipa jak przywrócę do fabrycznych przed serwisem nie wyłapią. Pewnie tak jak piszesz mogą... ale im się nie chce. A troszkę brakuje pod butem...
marcin4x4 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Opublikowano 19 Czerwca 2016 box'y V-techu są całkiem spoko, po za tym korygowane pod auto.
LukiKRK Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Vtech mi zaproponowal boxa +10 max +15km wiec mija sie to z celem. Pp performance ma i Abt lepsze rozwiazania dajace 30-40km wiecej i 50-60 dodatkowych niutkow. Do tego Pp Performance ma fajna modyfikacje pedalu gazu tzw pakiet Accelerate ktory zmienia otwarcie przepustnicy z 25 na 75% zaraz po wcisnieciu gazu Tapniete z SGS7
gregor10 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Najlepiej zrobić normalny soft strojony pod paliwo PB98 , uzyskasz w ten sposób spory przyrost lepszy jak na Boxie, bez szkody dla motoru.
LukiKRK Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2016 (edytowane) No tak ale dalej ryzyko utraty gwarancji Takie coś jeszcze w Polsce sprzedaje Best-Performance: https://www.racechip.com/shop/audi/a4-b8-from-2007/1-8-tfsi-1798ccm-170hp-125kw-320nm.html gwarancja zostaje, no i 218KM zrobione... sporo funkcji. Co sądzicie ? Tapniete z SGS7 Edytowane 11 Sierpnia 2016 przez LukiKRK
marcin4x4 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Tam najprawdopodobniej siedzi siemens który nie odnotowuje ingerencji, soft wrzucasz po OBD w trybie producenta i nie ma śladu po modyfikacji. Ludzie robią 2k16 i się gwarancją nie przejmują.
LukiKRK Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Niestety aktualnie w ASO mają maszyny, które pracują w trybie online i każda zmiana parametrów silnika powoduje wysłanie monitu do bazy producenta. O chip tuningu jużto wiedzieliśmy, ale teraz nawet te modyfikowalne boxy z DTE/Carmile.pl, Vtech czy Race Chip/Best-Performance trzeba przed wizytą w ASO odpiąć od komputera bo podobno je już wykrywa system.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się