fanthomas18 Opublikowano 30 Maja 2016 Opublikowano 30 Maja 2016 Witam Wrzucam logi do analizy bo mam wrażenie jakby auto "słabiej jechało". Motor 1Z, na wykresie 150km/350nm, STATYCZNE: Grupa 001: http://vaglog.pl/log_264410.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_264411.html DYNAMICZNE: Grupa 004: http://vaglog.pl/log_264409.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_264408.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_264407.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_264406.html BS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_264405.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_264404.html
bigu888 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Czy masz coś zrobione poza softem?? Turbo/wtryski/pompa ??
fanthomas18 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2016 Turbo, wtryski i pompa zrobiona Turbo gt1549s, wtryski 216wzm i pompa AFN od Krzyśka z Nasielska Aczkolwiek soft był robiony pod pompę ori 1Z, po wymianie pompy nie byłem na korekcie
bigu888 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Wiele osób twierdzi, że pompa 1Z i AFN niczym się nie różnią - nie wiem, nie rozbierałem, nie mierzyłem. Pytałem o graty, bo przestraszyłem się, że ktoś Cię chyba bardzo nie lubi, robiąc taki soft pod turbinę ori 1Z;) No ale skoro to gt1549s to inna rozmowa! Nie wiem tylko, czy tak wysokie doładowanie do samego końca też nie jest lekkim przegięciem, ale niech się wypowiedzą fachowcy.
baca2309 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Opublikowano 2 Czerwca 2016 doładowanie nie jest jeszcze duże pompa sie rózni korpusem gdyż w afna masz żebrowany a 1z jest gładki co wpływa na temp. paliwa, fala w afn jest wyższa i o ile sie nie myle to nastawnik nowszy:)
bigu888 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Opublikowano 2 Czerwca 2016 doładowanie nie jest jeszcze duże pompa sie rózni korpusem gdyż w afna masz żebrowany a 1z jest gładki co wpływa na temp. paliwa, fala w afn jest wyższa i o ile sie nie myle to nastawnik nowszy:) Z korpusem i nastawnikiem racja, pomyliłem z ahu-tu są identyczne jak w afn. Jeśli chodzi o falę, to czytałem kilka dyskusji na forum golfa, gdzie spece co to rozbierają wstawiali zdjęcia i pomiary, udowadniając że różnica między falami to mit. Ale jak mówię:ja tego nie sprawdzałem, powtarzam tylko co wyczytałem.
baca2309 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Opublikowano 2 Czerwca 2016 1z ma de 015 a afn 110 wydaje mi sie ze anfa jest wyższa ale musze zmierzyć, a widziałeś moze jakieś mocne auto na fali de015? wszyszcy wsadaja de110 czyli wsumie musi miec to znaczenie i jest inna charakterystyka fali co wpływa na ilosc paliwa, nie pamietam ale skok fali może sie różnić
bigu888 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Opublikowano 2 Czerwca 2016 1z ma de 015 a afn 110 wydaje mi sie ze anfa jest wyższa ale musze zmierzyć, a widziałeś moze jakieś mocne auto na fali de015? wszyszcy wsadaja de110 czyli wsumie musi miec to znaczenie i jest inna charakterystyka fali co wpływa na ilosc paliwa, nie pamietam ale skok fali może sie różnić A pompa ahu? Jaka tam jest?
fanthomas18 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2016 Pany a coś odnośnie softu? Nie ma nic niepokojącego? Dym stał się dla mnie trochę dokuczliwy, przy bucie jest go trochę za dużo wg mnie Muszę jechać na korektę i dogadać wszystko ze spanky'im
baca2309 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Opublikowano 2 Czerwca 2016 ahu ma taka sama jak 1z z tym ze nowsze ahu np 98r maja korpus żebrowany dymu dużo bo paliwa dowalone:)
fanthomas18 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2016 Może dlatego że program był pod pompe 1Z która była już wysłużona i to było wszystko na co było ją stać? Czy jakieś inne teorie?
bigu888 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Jak pisze Baca: zdecydowanie za duża dawka i tak jak mówisz, pewnie to ze względu na pompę jaką miałeś. No a może tez większe doładowanie by się przydało skoro Baca pisze, że 1,35b to na tę turbinę mało.
fanthomas18 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2016 Czyli nic tylko jechać na korektę i zobaczyć co to da
baca2309 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Opublikowano 2 Czerwca 2016 moze niech sie jakis tuner wypowie:)
fanthomas18 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2016 Tunerzy chyba za bardzo nie chcą komentować chipów konkurencji
krzysiek1606 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 (edytowane) doładowanie nie jest jeszcze duże pompa sie rózni korpusem gdyż w afna masz żebrowany a 1z jest gładki co wpływa na temp. paliwa, fala w afn jest wyższa i o ile sie nie myle to nastawnik nowszy:) Z korpusem i nastawnikiem racja, pomyliłem z ahu-tu są identyczne jak w afn. ahu ma fale de 015 a afn de 110 kalego do tego setu to turbawka mala Edytowane 20 Czerwca 2016 przez krzysiek1606
fanthomas18 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2016 Niestety albo stety to turbo puki co zostaje, zobaczymy co Spanky'iemu uda się ugrać po korekcie i tak musi już zostać. Trzeba szykować jakiś nowy projekt
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się