180damian180 Opublikowano 31 Maja 2016 Opublikowano 31 Maja 2016 Witam, mam problem w swoim aucie. Od jakiegoś miesiąca użeram się z ciśnieniem w układzie chłodzenia, czego efektem jest wyciek płynu chłodzącego przy króćcu w głowicy. Mam już kupiony trzeci korek Toprana, a efekt dalej ten sam. 2 miesiące temu była robiona uszczelka pod głowicą i od tamtej pory są cały czas dziwne akcje. Silnik się nie przegrzewa, trzyma temperaturę, zmieniłem termostat na nowy Behr, czujnik temperatury też nowy. Na rozgrzanym silniku, spokojnie mogę odkręcić korek, słychać: Pssst, i płynu nie wyrzuca. Usczelka więc chyba nie jest uwalona, bo przed jej wymianą wywalało płyn po jego odkręceniu. Dziś też zauwazylem, ze jak wróciłem z pracy, to po godzinnym postoju przewody dalej były twarde, cisnienie nie zeszło z układu. Jak uważacie? Czy 3 nowo kupione korki były badziewne? Jeśli tak, to podpowiedzcie jaki kupić. Bo ręce już opadają. 1
MichałA4 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Witam, mam problem w swoim aucie. Od jakiegoś miesiąca użeram się z ciśnieniem w układzie chłodzenia, czego efektem jest wyciek płynu chłodzącego przy króćcu w głowicy. Mam już kupiony trzeci korek Toprana, a efekt dalej ten sam. 2 miesiące temu była robiona uszczelka pod głowicą i od tamtej pory są cały czas dziwne akcje. Silnik się nie przegrzewa, trzyma temperaturę, zmieniłem termostat na nowy Behr, czujnik temperatury też nowy. Na rozgrzanym silniku, spokojnie mogę odkręcić korek, słychać: Pssst, i płynu nie wyrzuca. Usczelka więc chyba nie jest uwalona, bo przed jej wymianą wywalało płyn po jego odkręceniu. Dziś też zauwazylem, ze jak wróciłem z pracy, to po godzinnym postoju przewody dalej były twarde, cisnienie nie zeszło z układu. Jak uważacie? Czy 3 nowo kupione korki były badziewne? Jeśli tak, to podpowiedzcie jaki kupić. Bo ręce już opadają. Kolego miałem podobny przypadek ze swoim motorem niestety gazy brały się z komory spalania a powodem tego była uszczelka pod głowicą po remoncie jest cisza i spokój, na początku też zmieniłem 2 korki i nic to nie dawało w tej chwili jeżdżę na topranie - na tym samym na którym wcześniej mi rozpinał przewody -i nic się nie dzieje, myślę że jak założył bym ori korek to też było by ok. Z tego so się orientuje to sa takie testy na obecność spalin i oleju w płynie chłodniczym to może coś takiego byś kupił i sprawdził co tak naprawdę w tym układzie lata.... Możesz też pożyczyć od jakiegoś znajomka z pewnego auta korek i sprawdzić czy na nim też będzie wyrzucał płyn , ale stawiam że jednak za dużo tych gazów jest w układzie .....
180damian180 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2016 o widzę kolega z WPU Kurde ale uszczelka dopiero co była robiona ;/
MichałA4 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 o widzę kolega z WPU Kurde ale uszczelka dopiero co była robiona ;/ Zgadza się tym bardziej dziwna sprawa że rozsadza Ci układ, u mnie w tej chwili nawet przy 90 st mogę węże ścisnąć nie są twarde. Spróbuj zdobyć te testy na obecność oleju i spalin, nic mi innego do głowy nie przychodzi żeby tam się znalazło.
Zerwi Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 A czy przy wymianie głowicy były wymieniane szpilki?
180damian180 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2016 ciężko powiedzieć, bo robił to mechanik. W sobote do niego podjadę, zobaczymy co z tego wyjdzie... na forum passata coś tam czytałem o zapchanych chłodnicach... Że to może być przypchana chłodnica...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się