wojciechlowicz Opublikowano 31 Maja 2016 Opublikowano 31 Maja 2016 (edytowane) Witam. Poczytalem ostatnio troche na temat podnoszenia mocy i niektorzy piszą, ze jezeli tuner dobrze zrobi to auto nie bedzie kopcic.W Lutym pojechalem na hamownie i koles powiedzial, ze sprzeglo mam slabe i nie wie co z tego bedzie. Zadowolony byl tylko z pracy silnika.Przy pierwszym pomiarze nie widzialem nadmiernego dymu. Natomiast po zawirusowaniu juz mi sie to nie podobalo, ale myslalem, ze tak musi być. A teraz jak jezdze to mnie to wkurza. Podpowiedzcie czy to normalne ? czy moze mam jechac do tego tunera zeby mi to poprawil ?Mozecie tez podpowiedziec co moze byc ze sprzeglem, ze bierze przy samej gorze ? Konczy sie ??? Dodam, ze wgl sie nie slizga. Nawet ostatnio ciaglem przyczepke powiedzmy ze ciągłem tone ciężaru i nic nie poślizgiwało.Zauwazylem jeszcze, ze temeperatura tez jest wyższa. Na poczatku było 86"-87" a teraz 90" -92" a mam nowy plyn i pompe. Przy wymianie rozrzadu postanowilem zmienic wszystko.Pomiar z hamowni pod linkiem: http://www75.zippyshare.com/v/Hyvdbk5t/file.html Edytowane 31 Maja 2016 przez wojciechlowicz
edraven Opublikowano 31 Maja 2016 Opublikowano 31 Maja 2016 (edytowane) Dymienie to jedno, gorsze jest narastanie Nm, ostry pik i równie ostry spadek. Nie masz wrażenia że auto ciśnie z dołu i szybko się kończy? Nie robi się tak programu chyba że na czyjeś ewidentne życzenie. Setup mocno obciążający sprzęgło, skrzynie i reszte przeniesienia napędu. Poza tym 400nm z AWX na seryjnych gratach? WTF Na poczatek wykres wygląda jakby pomiar był źle wykonany, na którym biegu auto było hamowane? seria w AWX na 146KM?? LOL Edytowane 31 Maja 2016 przez edraven
wojciechlowicz Opublikowano 31 Maja 2016 Autor Opublikowano 31 Maja 2016 (edytowane) Dymienie to jedno, gorsze jest narastanie Nm, ostry pik i równie ostry spadek. Nie masz wrażenia że auto ciśnie z dołu i szybko się kończy? Nie robi się tak programu chyba że na czyjeś ewidentne życzenie. Setup mocno obciążający sprzęgło, skrzynie i reszte przeniesienia napędu. Poza tym 400nm z AWX na seryjnych gratach? WTF Na poczatek wykres wygląda jakby pomiar był źle wykonany, na którym biegu auto było hamowane? seria w AWX na 146KM?? LOL 1 - ktos juz pisal tu na forum, ze ta hamownia na ktorej bylem - zawyża. 2 - powiedzialem tunerowi,, ze mam dziurę przy dodaniu gazu i pewnie dlatego dal wiecej NM. NIe wiem nie znam sie. 3 - auto przy szybkiej zmianie biegów ciagnie caly czas jak wsciekle 4 - jadac np na 4 biegu stala predkoscia i dajac gazu czuc jakby brakowalo mocy na poczatku... taka dziura... 5 - na hamowni mialem zimowe opony i kilka razy podchodzili do pomiaru bo niby oślizgiwało sie 6 - tuner dodal, ze powinienem turbo przeczyscic. 7 - czasem na biegu jalowym zatrzesie budą (jakas nierowna praca silnika) przed programem tego nie mialem 8 - niestety nie wiem na ktorym biegu auto bylo hamowane Edytowane 31 Maja 2016 przez wojciechlowicz
pyra111 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Widze że robił Ci to vtech łowicz a wszyscy ich polecają i miałem zamiar robić u nich ....
Fabian89 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Trochę ostry ten moment masz zrobiony w jednym punkcie sprzeglo dostaje po d.... Ja mam też podciagniety przy gwałtownym przyspieszeniu dymka puszczą lecz to osobiście nie widzę w lusterkach
pyra111 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Jak bierze przy samej górze to oznacza że już jest końcówka tarczy sprzęgła, pewnie jeszcze z sezon pośmigasz i bedzie ślizgać :-)
Blachu Opublikowano 4 Czerwca 2016 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Widze że robił Ci to vtech łowicz a wszyscy ich polecają i miałem zamiar robić u nich .... kto ich niby poleca?? Gdyby wszystko robili cacy to założę się, że nie byłoby tego tematu założonego przez kolegę wyżej...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się