Dawidos A4 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Witam. Mam pewien problem ze swoją audiczką otóż od momentu zakupu pół roku temu falują jej obroty. Na zimnym silniku po odpaleniu jest ok ponad tysiąc obrotów po chwili spadają i jest ok. Ale później zaczynają falować albo na nagrzanym silniku rosną do ponad tysiąc.druga sprawa to czasami przy wyprzedzaniu albo ostrym ruszaniu tak zwanym do odcięcia zaczyna szarpać dławić i kompletnie spada moc auto niedawno przeszło dość spory tuning dostało turbo K04 świece i cewki NGK oringi wtrysków układ wydechowy przelotowy bez kata nowa chłodnice wody wszystkie filtry i tak dalej myślałem że po takim zabiegu te objawy ustaną ale niestety nie co to może być czyżby N75? Przepływomierz ? Czy coś innego jeszcze ? Dzisiaj na przykład spotkałem się na światłach z porsche panamera szans z takim koksem zero ale dla zabawy można spróbować :)na zielonym jedynka prawie do odcięcia dwójka prawie też i nagle szarpie dławi i brak mocy i reakcji na gaz dopiero po jakiś dwudziestu sekundach auto odzyskało sprawność. Po podpięciu na vag są dwa błędy: Pompa powietrza wtórnego: Niepoprawne obroty biegu jałowego będę wdzięczny za pomoc co to może być
Unf Opublikowano 3 Czerwca 2016 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Falowanie obrotow - czyszczenie przepustnicy + sprawdz czy nie masz dziury w dolocie Szarpanie - przed tuningiem tez bylo czy dopiero po? Jak po to wracasz do tunera, jazda testowa i niech ogarnia. A jak przed tez, to skoro cewki i swiece masz nowe i turbine tez to zostaje: nieszczelnosc, przeplywomierz, zawor n75, zawor dv. No i oczywiscie zrob logi, najlepiej bedzie jak uchwycisz na nich moment szarpania.
Dawidos A4 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2016 Przed modyfikacjami też szarpał. Też myślę że może N75. Przepustnica wyczyszczona nie pomogło to na falujące obroty niestety
Unf Opublikowano 4 Czerwca 2016 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Na falowanie jeszcze dziury w dolocie, moze peknieta odma oleju (pod kolektorem ssacym)
Dawidos A4 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2016 Tak odma była pękniętą wymieniłem na nową i to sama dziura w delcie raczej nie bo mam cały nowy układ fmic
totek94 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 combi valve sprawdzony ? nie puszcza spalin na filtr przez SAI'a ?U mnie szarpanie i brak mocy przy wyższych obrotach był właśnie tym spowodowany.Logi zrób żeby m.in przepływkę ocenić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się