Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Hamulce do "biedronek"


carpa84

Rekomendowane odpowiedzi

te 10mm to pomiar "na oko". miałem wrażenie że brakuje dużo, dużo więcej niż 5mm.....

mam wrażenie, że rozwiązanie idzie w kierunku dystansów - jako stosunkowo proste i tanie...

jeżeli na tym się skończy to mam pytania: jak dobrać dystans (czy liczy się producent, jak dobrać szerokość)? Czy montować na obie osie jednocześnie?

producent liczy się jak najbardziej jeśli chcesz mieć dystanse wykonane z dobrego materiału i dobrze zabezpieczone przed utlenianiem jeśli chcesz pójść w stronę budżetową to kup aluminium PA9 (to już dość dobry gatunek) i daj do wykonania. Co do tanich dystansów miałbym obawy aczkolwiek dużo ludzi na nich jeździ, jednak jest to klub miłośników audi i nie przystoi schodzić tak nisko :wink:

grubość to zmierz ile w tej chwili koło ma do błotnika i jeśli nie masz węższych opon to odejmij z 10mm od wymiaru i wyjdzie Ci grubość dystansu

montować najlepiej na obu osiach bo może kiepsko wyglądać jak przód będzie szeroko a tył będzie mocno schowany z tym że grubość z tyłu i z przodu będzie inna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Frezowanie wyjdzie Ci 2-3 razy taniej od dystansow i nowych dłuższych śrub.

Zacisk po Frezowaniu ma taki sam kształt jak ten z S4 więc nie ma mowy o jakimkolwiek osłabieniu zacisku.

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Frezowanie wyjdzie Ci 2-3 razy taniej od dystansow i nowych dłuższych śrub.

Zacisk po Frezowaniu ma taki sam kształt jak ten z S4 więc nie ma mowy o jakimkolwiek osłabieniu zacisku.

Dev masz dużo wiedzy na temat zacisków, wiesz może skąd taka różnica między moimi zaciskami z a6 i biedronkami, a zaciskami założyciela wątku? Bo to dla mnie strasznie dziwna sprawa.

Pozdrawiam, Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest różnica w zacisku bo wszystkie 320tki z A4 B7 i A6 C6 są takie same, tylko tarcze są o innych wysokościach.

Wszystko zależy od felgi, ET i wypełnieniu.

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to teraz wsio jasne dla mnie,bo widać właśnie,że jedne są proste :kox:

też miałem biedrony i wchodziły na 320 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze jeden rodzaj zacisku 320mm

Cześć żeliwna jest prosta tak jak w S4 ale ustalenie zacisku względem jarzma jest na drucie (oznaczenie TRW PFK480) a nie na blaszce (oznaczenie TRW PFK486)

Zacisk występował w A6 C5 i w Allroadzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Frezowanie wyjdzie Ci 2-3 razy taniej od dystansow i nowych dłuższych śrub.

Zacisk po Frezowaniu ma taki sam kształt jak ten z S4 więc nie ma mowy o jakimkolwiek osłabieniu zacisku.

aż pokusiłem się o zmierzenie i faktycznie 320 są w tym miejscu mocno przegrubione w stosunku do S4 i można je frezować nawet więcej niż 10mm, natomiast co do ceny tego to się z Tobą nie zgodzę ... frezowanie i pomalowanie wcale nie będzie tańsze od dystansów, no chyba że malowanie to pędzel i hammerite, aczkolwiek na plus będzie odświeżenie zacisku i można ładny kolorek zarzucić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Frezowanie 40zl i malowanie 50zł = 90

A dystanse i śruby ile ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już teraz to jedziesz z ceną za te malowanie, kto zrobi w proszku za 50 ? niema sensu się przekomarzać bo możesz powiedzieć że zrobisz gratis :wink:

moim zdaniem cena za oba rozwiązania jest podobna i w obu przypadkach będą z tego plusy wizualne, a decyzja należy do właściciela

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ile Twoim zdaniem ma kosztować malowanie dwóch elementów ? 200 ?

Za tyle zrobię kompletna regenerację przednich zaciskow. I nie przekomarzam si

ę z Tobą ani nie licytuje. Przerobiłem tych zacisków tysiące w każdej możliwej konfiguracji i wiem doskonale co tutaj pisze.

Na dobrą sprawę wystarczy usunąć niepotrzebny nadmiar materiału i tak zostawić. Rdza nie przeżre tego przez następne 200 lat. A dystanse to jakie chcesz dać hm ? Minimum 10 mm do tego muszą pięć kołnierze prowadzące bo bez tego będą bić koła no i jeszcze śruby. Koszt i robota psu w d...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dystanse - materiał PA9 koszt około 30 zł, toczenie i wiercenie - 1h toczenia - 50 zł, 1h - wiercenia 50zł (stawki narzędziowni na wykonanie usługi zewnętrznej, nie u Henia w garażu), malowanie podkład + akryl 2 szpreje 60 zł, razem około 200 i masz materiał bardzo dobrej jakości i wykonanie nie odbiegające jakością od markowych nie licząc zabezpieczenia zewnętrznego, śruby około 80 zł czyli max 280 zł

malowanie 2 elementów ? no jak robić to chyba w całości a nie jarzmo pordzewiałe a zacisk pomalowany, ja bym za 50 nie wypiaskował i pomalował jeśli Ty zrobisz takie 2 zaciski za 90 zł to chwała Ci za to, w mojej wiosce wyszło by dużo drożej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie. Moje biedronki mają ET50 może to jest przyczyna problemu. Zastanawiam sie jeszcze nad innym rozwiazaniem tj. zamiana felgi na inne z mniejszym ET. co tym sadzicie?

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to na pewno jest przyczyna problemu, masz dość mocno schowane koła do środka, w standardzie B7 jest 42-45, na pewno z mniejszym ET będzie to wyglądać lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te zaciski mają taki sam kształt jak te z S4 B6/7. Stronę wcześniej o tym pisałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...