--Rafcio-- Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 (edytowane) Auto od spodu nie jedzie. Przepływka ori Bosch,DV szczelne, sonda Bosch,wybity kat, szczelność sprawdzana, wyszła dziura na TIP przy turbo, na razie to załatałem i skręciłem dobrze opaską. Urwała mi sie kiedyś klapka w turbinie, zrobiłem ją a później skreciłem sztangę aby dobrze dolegała do korpusu turbiny.Coś strasznie spada od prawie samego początku duty cycle n75, dlaczego tak jest? Logi 002,007,025 dynamiczne i statyczne VAGLOG Logi 002,013,025 dynamiczne ze stukowcami, tylko do 5 tys bo zakręt VAGLOG . Edytowane 8 Czerwca 2016 przez --Rafcio--
Łukasz13 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Podłącz manometr i sprawdź jak ładuje turbina.
--Rafcio-- Opublikowano 8 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2016 (edytowane) Kupię i podłączę, ale nie słychać nawet spoola i zaworu DV jak upuszcza powietrze więc pewnie z 0.3 max pompuje Edytowane 8 Czerwca 2016 przez --Rafcio--
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się