K4rol81 Opublikowano 5 Marca 2017 Opublikowano 5 Marca 2017 Spoko, jak tylko zainstaluję to wrzucę zdjęcia, ale póki co czekam na pierwszy wypust urządzeń. Jakieś zdjęcia są na ich stronie:http://forum.navipremium.pl/viewtopic.php?f=15&t=27 Zawartość dodana 33 minutes later Właśnie przyjechały żarniki od H4mmera [emoji4] Poszukaj na aliexpress, taniej niż navipremium, nawet jak dołożą VAT, ale 90% szansy że bez vatu będzie. Programista a telefon na ios, Shame on you Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
mashet Opublikowano 5 Marca 2017 Autor Opublikowano 5 Marca 2017 Poszukaj na aliexpress, taniej niż navipremium, nawet jak dołożą VAT, ale 90% szansy że bez vatu będzie. Programista a telefon na ios, Shame on you [emoji6] Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka Rozważałem zakup na aliexpress, miałem już namierzone nawet... Ale tam nie masz żadnej gwarancji. Do tego tył gra słabiej. Chłopaki z navipremium dają gwarancję na dwa lata, oraz dokładają jakieś moduły, które niwelują braki sprzętu z Aliexpress. Te z Aliexpress lubią padać po krótkim czasie.Co do iOS - projekt firmowy. Wszyscy pracownicy mają służbowe iPhony. Taka polityka. Jeśli chodzi o projekt to właściwie już go kończę, ale po przejściach z tym systemem, na pewno nigdy się na niego nie zdecyduję[emoji4] Jak ktoś mi mówi, że to system dla wymagających, to nawet już go dalej nie słucham [emoji4]
mashet Opublikowano 8 Marca 2017 Autor Opublikowano 8 Marca 2017 Wczoraj na spocie wleciały nowe żarniki do xenonów Udało się bez zdejmowania zderzaka trzeba było za to wyciągnąć całą puchę z filtrem powietrza , a od strony kierowcy odkręcić zbiorniczek z płynem do spryskiwaczy i odchylić ten z płynem od wspomagania.
mashet Opublikowano 10 Marca 2017 Autor Opublikowano 10 Marca 2017 Wczoraj byłem w ASO Audi/Porsche Połczyńska po odbiór części - siłownik schowka pasażera, oraz dysza do spryskiwacza od Q5. Spryskiwacz założyłem już jakiś czas temu, ale dyszę zgubiłem, więc musiałem zamówić kolejną Przy okazji porobiłem kilka fotek Siedziałem w A7 i powiem szczerze, że wnętrze bajka Niestety do R8 nie dało się wejść, ale co się dziwić, skoro to auto za bagatela 1 mln PLN S4 Zanim jednak tam pojechałem, zalałem płukankę silnika, bo dzisiaj wymiana oleju i filtrów na Millersa 5w40. Dokupiłem też dokładkę Cupra, więc może dzisiaj wpadnie przy wymianie oleju, skoro auto będzie podniesione
cinkers Opublikowano 10 Marca 2017 Opublikowano 10 Marca 2017 Hmm a czy plukanki nie zalewa sie przed sama wymiana i silnik ma pracowac jakies 15 min ale na postoju? Pytam powaznie bo ja tak zawsze robiłem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
mashet Opublikowano 10 Marca 2017 Autor Opublikowano 10 Marca 2017 (edytowane) Można zrobić tak jak napisałeś i zawsze tak robiłem. Na opakowaniu doczytałem, że w celu porządnego przeczyszczenia można przejechać nawet 200-300km. Normalnie też bym zalał 15 min przed wymianą, ale zapaliła mi się kontrolka minimalnego poziomu oleju. Nowe oleje zakupione, a starego już nie mam. Jako że do znajomego mechanika mam z 60 km to zalałem płukankę. Jest ona na bazie oleju samochodowego, a nie nafty, więc myślę, że nic złego się nie stanie Edytowane 10 Marca 2017 przez mashet
marcinch001 Opublikowano 10 Marca 2017 Opublikowano 10 Marca 2017 Na płukance nie wolno jeżdzić - nawet jest to napisane na opakowaniu .
mashet Opublikowano 11 Marca 2017 Autor Opublikowano 11 Marca 2017 (edytowane) Dnia 10.03.2017 o 17:25, marcinch001 napisał: Na płukance nie wolno jeżdzić - nawet jest to napisane na opakowaniu . Domyślam się, ale to płukanka na bazie oleju silnikowego, a nie nafty. Na opakowaniu było wyraźnie napisane, zew celu lepszego doczyszczenia można przejechać 200km. Może stosowałeś inną płukankę. Olej i filtr oleju zostały wczoraj wymienione, zalany Millers 5w40 z nanocząsteczkami. Samochód chodzi jakby ciszej. Przy okazji dołożyłem dokładkę cupra Dzisiaj z rana wymieniłem filtr kabinowy oraz filtr powietrza. Do tego wpadły ledy w postojówki, w kolorze zbliżonym do xenonów. Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka Edytowane 11 Marca 2017 przez mashet
mashet Opublikowano 11 Marca 2017 Autor Opublikowano 11 Marca 2017 Miska była czyszczona 20k km temu.
mashet Opublikowano 12 Marca 2017 Autor Opublikowano 12 Marca 2017 (edytowane) Edytowane 14 Marca 2017 przez mashet
mashet Opublikowano 21 Marca 2017 Autor Opublikowano 21 Marca 2017 (edytowane) Wczoraj przyszedł aluminiowy przycisk podłokietnika, bo plastikowy był urwany. Jako, że mam listwy ozdobne ze szczotkowanego aluminium to stwierdziłem, że przycisk w podobnym wyglądzie przypasuje. Wydaje mi się, że siadło Mała rzecz, a cieszy. Oprócz tego mam już kosz do nawigacji 2DIN na Androidzie. Przyszły także amortyzatory od B5 na przód, z których wyciągnę talerzyki i przełożę na swoje, dzięki czemu powinienem uzyskać obniżenie w granicach 1,5cm Edytowane 21 Marca 2017 przez mashet
mashet Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2017 (edytowane) Żeby nie było, że nic się nie dzieje - ostatnio wleciała zaślepka zapalniczki od B8, bo ta zwykła mi się nie podobała Była też przeprowadzka i samochód dostał miejsce w garażu podziemnym Dzisiaj odbieram radio na Androidzie z Navipremium oraz rejestrator jazdy HD. Kamerka cofania przyszła jakiś czas temu, więc w najbliższych dniach czeka mnie rezanie Rejestrator planuję zamontować tak, by kable poszły pod tapicerką, zobaczymy jak to wyjdzie Do tego padł prawy środkowy czujnik cofania więc może i to uda się ogarnąć. EDIT: Jednak czujniki cofania w porządku popadało i zaczęły działać. Deszcze je trochę wypłukał i wszystko wróciło do normy Edytowane 6 Kwietnia 2017 przez mashet
mashet Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2017 (edytowane) Nic się długi czas nie działo, bo zima to i człowiekowi nie po drodze w te mrozy modzić Odebrałem radio oraz rejestrator jazdy full HD. Od dłuższego czasu kamera cofania czekała na pozostałe części zestawu Jako, że graty leżały, a ja nie lubię zbyt długo czekać, postanowiłem, że zamontuję zestaw sam Kosz 2DIN czekał długi czas na montaż. Do tego tunel był do przycięcia oraz ramka klimatronika Klimatronika docinałem dremelkiem z zestawem pilników i końcówek ściernych, natomiast tunel dociąłem końcówką z ostrzem. W temacie docinania tunelu i klimatronika nieoceniony okazał się temat Natomiast cała reszta z Audizine - http://www.audizine.com/forum/showthread.php/641544-DIY-RNS-E-retrofit-amp-double-DIN-conversion-(picture-heavy). Chociaż w temacie wyżej zabrakło info o 4 śrubach po bokach tunelu i kosza. Radio siedzi jeszcze luzem, bo muszę przewody ułożyć. Moduł GPS zamontowałem przy bezpiecznikach na metalowej płytce. Pozostało mi zamontować rejestrator oraz kamerkę cofania Efekt: Zgubiłem gdzieś zaślepkę obok ESP Wyszło wydaje mi się sensownie. Radio śmiga aż miło. Działa głośnomówiący w połączeniu z telefonem - mogę teraz odbierać połączenia za pomocą kierownicy, co w porównaniu z RNS-E gdzie trzeba dokładać moduł bluetooth i jakieś inne pierdoły robi dobrą robotę, za mniejsze pieniądze. Cała kiera multifunkcyjna obsługuje radio i nie ma zbędnych przycisków. Teraz mogę śmiało korzystać z Yanosika, bez potrzeby odpalania telefonu - co robią nawet posiadacze nowych Audi, jeśli chcą uniknąć mandatów. Jak dla mnie - tak dużo, za tak niewiele Wkrótce wpadnie program od Galetto, DP i wtryski większe Edytowane 24 Kwietnia 2017 przez mashet
tomekxp2 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Co to za radio i gdzie można takie kupić ? Można więcej zdjęć środka z tym radiem już zainstalowanym.
mashet Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Co to za radio i gdzie można takie kupić ? Można więcej zdjęć środka z tym radiem już zainstalowanym. Jak tylko zamontuję całkowicie w koszu to wrzucę. To radio na Androidzie 6.0 tzw chińczyk, ale sprawdzony. Zakupiony w firmie NaviPremium. Mają na forum swój temat nawet. Mają sprawdzonego dostawcę i udzielają gwarancji na 2 lata. Radio wygląda w 90% jak RNS-E. Do tego obsługuje czujniki ciśnienia w oponach, czy też tuner TV. Ale te moduły trzeba oczywiście dokupić dodatkowo. Ma oczywiście wifi, możesz sobie np zainstalować Spotify i słuchać muzyki z playlisty tak jak na telefonie. Ogrom możliwości.
tomekxp2 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Zapowiada się ciekawie, czekam na efekt końcowy.
mashet Opublikowano 4 Maja 2017 Autor Opublikowano 4 Maja 2017 Oto obiecane zdjęcia. Navi wpasowałem póki co, żeby zobaczyć jak to będzie wyglądało finalnie, ale niestety za bardzo uciska przyciski z góry i uniemożliwia korzystanie z nich. Wobec tego będę jeszcze musiał delikatnie podocinać klimatronik. Aplikacja korektor/wzmacniacz am O dziwo, radio gra znacznie lepiej niż ori Concert II. Basy są głębsze i nie ma tego 'pudełkowego' dźwięku. Tylne głośniki grają dużo ciszej niż przód, a mimo to efekt jest powalający. Na tył wleci jeszcze wzmacniacz RCA, aby grał mocniej. Pod radio można podłączyć tuner TV. kamerki i inne urządzenia. Jednak największą zaletą jest możliwość wgrywania aplikacji z Google Play i kompletnej personalizacji urządzenia. Przeglądanie internetu, czy oglądanie youtube - opcje bardziej dla pasażera, chyba, że na postoju Możliwość słuchania muzy z internetu a nie latanie z pendrive czy płytami w 2017 roku Mapy online, np Yanosik czy Google Maps Prowizorycznie przetestowałem kamerkę cofania, przy wrzucaniu biegu wstecznego. Działa git, ale jeszcze nie zamontowana. Auto przez majówkę dostało STAGE 1 Program robiony u Galetto pod Lublinem. Na razie tylko foto z montażu DP. Auto odpycha się teraz tak jak powinno wcześniej Nawet tak znienawidzony multitronic potrafi zakręcić kapciem Zakres pracy przy STAGE 1: montaż downpipe 2.75'' mocniejsze wtryski od SAABa 2.0/2.3T o wydajności ~373cc - dla zainteresowanych dużo tańsze niż BAM(380cc - różnie się podaje), a pasują P&P. Można je dostać za połowę ceny BAM, a robią robotę wyłączenie sondy lambda, oraz pompy SAI program benzyna(strojony na V-Power Nitro+) oraz LPG. Przy okazji zrobiłem zdjęcie turbo. Okazało się, że żeliwo ma pęknięcie, ale nie wpływa to na pracę dmuchawy.
mashet Opublikowano 5 Maja 2017 Autor Opublikowano 5 Maja 2017 (edytowane) Wróciłem z hamowni, wynik jak dla mnie słaby - ledwo seria(ale przynamniej nie mniej! ). Myślałem, że przyrost jest dużo większy. Podejrzewam, że w serwisie rok temu, gdy miałem regeneracje turbo, albo lipnie ją zregenerowali, albo włożyli mniejsze od wersji np 150ps. Turbo ma pęknięcie na żeliwie, co chyba po 20 tys od regeneracji nie powinno mieć miejsca. Aczkolwiek z programu jestem zadowolony, bo auto ciągnie mimo wszystko lepiej niż przedtem i da się to odczuć. Po prostu nie dało się na tym setupie więcej ugrać. Poprawcie mnie jeśli źle myślę. Mam wszystko ewidentnie pod Stage I - gdzie normą jest 195-205ps wtryski dp program Wobec tego co może być nie tak? Wydaje mi się, że podejrzenie ewidentnie pada na turbo. Pewnie siedzi tam jakiś kaszalot, dmucha tyle ile może dmuchać, ale nie więcej... Jestem wkurzony na maxa bo za regeneracje dałem 1300, a z montażem wyszło jeszcze więcej, gdzie w tej cenie miałbym hybrydę dmuchająca na 260-270 - ale człowiek nie wiedział wtedy... Wszystko to jest bardzo dziwne bo auto za***rdala aż miło A może jakaś trefna hamownia? Prawdę mówiąc to nie ta sama co ostatnim razem. Jakby nie było wg tego pomiaru jest 15ps i 35 nM więcej niż było. Chyba muszę się złapać z jakimś BEX-em. Generalnie to dziwny typ, bo jak się dowiedział, że to multitronic to zaczął jakieś banialuki opowiadać, że to nie automat i to zupełnie inna bajka i nikt nie potrafi tego chipować i cała Warszawa wrzuca gotowce. Jak powiedziałem, że to nie gotowiec, nie robiony w wawie, tylko logi + poprawki na bieżąco, to stwierdził, że pewnie zapłaciłem 500 zł i wrzucał ktoś za każdym razem inny program xD Tak źle i tak niedobrze. Podobno do jego ojca na szkolenia sam Gregor przyjeżdża Może jednka pojadę na hamownię VTG. Moze ten typ nie ogarnął multi na hamowni? Edytowane 7 Czerwca 2017 przez mashet
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się