Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zalewa silnik? 1.8t avj


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich.

Disiaj stała sie rzecz straszna :facepalm: audika zaczyna leciec w kulki. Postaram sie wszystko opisac.

Zajechałem na stacje, zatankowałem lpg i po odpaleniu obroty zaczeły falowac tak jakby nie chodził jeden garrr :( spogladam w lusterko wsteczne a tam biało. Przygazowałem ze dwa razy, obroty sie wyrównały i przestał dymic. Po przyjezdzie do domu zdiagnozowałem ze tak samo sie dzieje, znowu dymi po odpaleniu, a na turbie pojawia sie benzyna i normalnie paruje pod wpływem gorąca od turbiny a w dodatku jakaś woda wylewa mi sie z tłumików :decayed: . Moje pytanie brzmi czy moze to byc wina padnietego czujnika polozenia walu?a moze po prostu cewka padła i pluje benzyna przez nieszczelnosć korektora wydechowego. Moze ktos miał podobny problem i dowiem sie gdzie wepchac palce bo jak narazie to niewiem co sie dzieje. Załączam zdjecie turba oblanego benzyna.

23rsoes.jpg

Nikt mi nie pomoże? :-(

Jest tutaj ktos kumaty?

Edytowane przez Rcinma1
Opublikowano

Jak już chcesz pisać, to pisz w naszym języku. To H pisze się przez Ch... Za bardzo się unosisz. Daj szansę. Nie każdy siedzi na forum 24h. A czasami brak pomysłów. Choć może troszkę racji masz, ale troszkę

Opublikowano (edytowane)

No moze i mnie poniosło ale bez przesady ze inne posty mają po min pięć odpowiedzi a moj niema nic. Chciałbym juz zaczac cos grzebac przy aucie ale niewiem od czego zaczac. Jedyne co wiem to ze:

- zalewa go benzyna

- mam nie szczelnosc miedzy korektorem wydechowym a turbem

- nie chodzi jeden garrr

- dymi na biało

Jesli są tutaj jacyś kumaci ludzie to PROSZEEE dajcie jakis pomysł jak na to zaradzić.

aw85mu.jpg

2jg0zrm.jpg

30wxzpg.jpg

Edytowane przez Rcinma1
Opublikowano

W pierwszej kolejnosci podepnij kompa i zobacz jakie wali bledy bo na pewno jakies sa. Po tym co piszesz ktoras cewka jest walnieta i nie przepala calego paliwa i idzie ci w wydech. Najlepiej jak masz kogos z takim silnikiem to pozycz cewke na podmiane albo kup jakas uzywke i po kolei wymieniaj.

Opublikowano

Jesteś pewien na bank że to co jest na turbinie to jest benzyna? A nie np płyn chłodniczy bo turbo pękło?

Opublikowano (edytowane)

na bank jest na turbie benzyna. Dzisiaj wymieniłem uszczelke łączącą turbo z korektorem i nadal leje. Cewka tez jest nowa z ngk i niema różnicy. Jak sprawdzałem cewki i iskry na swiecaach to az mi prysło benzyną na reke z pierwszego cylindra. Cewki sprawne, świece tez bo iskry są. Tak sie zastanawiam że moze jest walnięty wtryskiwacz na pierwszym cylindrze. Pod kompa jeszcze nie podłączałem bo miał mi dzisiaj kumpel podpiąć lecz niestety miał nie zapowiedzianą impreze i wyzioną ducha :grin: hheheeh. A moze jest ktoś na forum z okolic jarosławia bądź przeworska kto ma wtrysk do AVJ na próbę lub na handel?

Edytowane przez Rcinma1
Opublikowano

iskrę sprawdź ciśnienie na tłokach, sprawdź czy ci nie ubywa płynu chłodniczego, sprawdź jaki jest filtr powietrza, raczej bym nie obstawiał ze to benzyna, chyba ze te zdj były robione jak turbina i silnik jest zimny. Ewentualnie uszczelka pod głowica, zobacz jeszcze czy nie robi ci ciśnienia w zbiorniczku może jakiś przestrzał na kanale wodnym i cylindrem.

Opublikowano

Problem rozwiazany. Vag pokazał błąd nr 17633 Fuel Injector for Cylinder 1. Kostka przy wtrysku nie łączyła i tak mi sie wydaje zalewalo 1 cylinder. Dodam ze te dziwne objawy mialem tylko na benzynie, na gazie bylo ok. Tylko mnie zastanawia dlaczego pojawiała sie benzyna na turbie. Uszczelke wymienialem i dalej sie po nim lała benzyna. Spotkal sie ktos z takim przypadkiem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...