a4b5rs4 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2016 Nie mam egr mam odłączony Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
tobi665 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 witam Mam podbony problem więc nie będę dublował tematów Sprawa dotyczy avg Od pewnego czasu (raczej kilku dni) zauważyłem że samochód dopiero dostaje kopa powyzej 2000 obr/min, wcześniej ciągnął już od 1500 Jest to bardziej odczuwalne jak wcisnę pedał do końca niż umiarkowanie naciskam oraz bardziej czuć na 2 i 3 niż 4 i5. Na 4 i 5 jaby lepiej ciągnął od dołu. Jednak czasami sie trafi że ciągnie już od dołu. Przy turbinie nic nie było robione odkąd jest w moich rękach czyli od prawie 100 000km. Wężyk co idzie to gruszki szczelny i jak go zdejme z drugie strony i zaciągne powietrze to sztanga coś sie rusza choć nie wiem czy tak powinno być. Logów aktualnie nie mam jak zrobić. Czy wskazuje to na coś lub można sprawdzić co jest winne?
Mozgu Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Prawdopodobnie masz ktorys z ewzykow nieszczelny. Kup z 2m i sciagaj po jednym, dotnij wymiar i wymienic nie zaszkodzi a przynajmniej beda nowsze i mniej prawdopodobne ze peknie lub sie przetrze w najblizszym czasie
a4b5rs4 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2016 Wężyki mam nowe tuningowe silikonowe wiec odpada Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
dliwski Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 witam Mam podbony problem więc nie będę dublował tematów Sprawa dotyczy avg Od pewnego czasu (raczej kilku dni) zauważyłem że samochód dopiero dostaje kopa powyzej 2000 obr/min, wcześniej ciągnął już od 1500 Jest to bardziej odczuwalne jak wcisnę pedał do końca niż umiarkowanie naciskam oraz bardziej czuć na 2 i 3 niż 4 i5. Na 4 i 5 jaby lepiej ciągnął od dołu. Jednak czasami sie trafi że ciągnie już od dołu. Przy turbinie nic nie było robione odkąd jest w moich rękach czyli od prawie 100 000km. Wężyk co idzie to gruszki szczelny i jak go zdejme z drugie strony i zaciągne powietrze to sztanga coś sie rusza choć nie wiem czy tak powinno być. Logów aktualnie nie mam jak zrobić. Czy wskazuje to na coś lub można sprawdzić co jest winne? Miałem u siebie dokładnie to samo. Winna była turbina i N75.
tobi665 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 gdzie robiłeś turbinę i jaki koszt?
Hezen Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Turbine wyczysci każdy choć troche ogarnięty mechanik. A N75 można samemu zregenerować. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
tobi665 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 dzisiaj już coraz czściej sie zdarza że nie załącza sie turbin wcale czsami sie załaczy na 3 biegu powyżej 3000 obr/min to tedy już chwile dziła na 4 i 5. Jeszcze mam pytani. Czy jechac do mechanka zeby czyścił turbine czy jednak oddał o regeneracji już i będzie z głowy??
Hezen Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Masz kabel? Z logów wyszłoby czy to problem z podciśnieniem, n75, dolotem czy zapieczoną geometrią. Jeśli nie masz kabla to sprawdź układ podciśnienia, dolot a potem dopiero wziąć pod uwagę n75 lub stojącą geometrię. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
tobi665 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 właśnie podpiąłem polskiego vaga i pokazuje błędy : 17564 Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym - zwarcie do masy/przerwa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17964 Ciśnienie doładowania - nie osiągnięta granica regulacji brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY które po skasowaniu odrazu sie pojawiają mimo nie zapalonego silnika Czy na coś to wskazuje? aha logów nie mam jak zrobić bo nie mam takiego programu i jakoś nie poradziłem sobie z zainstalowaniem go na vin 7 jutro podjade do mechanika ale on raczej logow tez nie robi
dliwski Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Na forum masz opis instalacji VAG-COM / VCDS, zainstaluj i zrób logi - zaoszczędzisz tym sposobem pieniądze na pewno
tobi665 Opublikowano 16 Czerwca 2016 Opublikowano 16 Czerwca 2016 już nie raz próbowałem i co albo z kompem albo kablem jest nie tak Choć polski vag mi działa ale tam to tylko bledy da sie odczytać samochód zostawiłem u mechanika przy mnie sprawdził na zapalonym czy sztanga działa przy turbinie i ponoć działa zdjął wężyk co idzie do gruszki i stwierdził że za małe jest podciśnienie i moży być gdzieś nieszczelność. Ma dzisiaj szukać i postarać sie zrobić na jutro. Dam znać co to bylo jak zrobi problem rozwiązany winny był n75
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się