Łukasz Pawłowski Opublikowano 10 Czerwca 2016 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Witam , wymieniłem właśnie skraplacz od klimy w moim aucie (kupiłem auto z niesprawną klima -bez chłodnicy klimatyzacji) klima jeszcze nie nabita .Po podłączeniu wszystkiego sprawdziłem jeszcze wentylator ,który działa po zwarciu pinów we wtyczce , oraz sprężarkę która nie działa po zwarciu pinów natomiast działa podłączona na krótko . Na vag-u błąd : 00801 - A/C Refrigerant High Pressure Switch (F118) 30-00 - Open or Short to B+ Pytanie czy błąd związany z przerwą w obwodzie jest spowodowany brakiem czynnika ? przy braku ciśnienia w układzie obwód jest otwarty ?
soulmaster3m Opublikowano 10 Czerwca 2016 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Sprawdź moje posty bo tam nader często opisywałem i to całkiem niedawno jak działa F118 czy F129, jeden pies.
Łukasz Pawłowski Opublikowano 11 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2016 Wiem jak dziala ,tylko nie wiem czy jak nie bedzie czynnika to wyskoczy blad zwiazany z otwartym obwodem Wysłane z mojego HUMMER H5 przy użyciu Tapatalka
soulmaster3m Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Wiem jak dziala ,tylko nie wiem czy jak nie bedzie czynnika to wyskoczy blad zwiazany z otwartym obwodem Czyli jednak nie wiesz Podstaw uczyć nie będę, ale weź sprawdź co to znaczy OPEN czy CLOSE CIRCUIT.
Łukasz Pawłowski Opublikowano 11 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2016 Angielskiego tez mnie nie musisz uczyc .Za to ty powinienes nauczyc sie czytac ze zrozumieniem . na moje pytanie ktore zacytowales wystarczy prosta odpowiedz jesli ja znasz . Twoje wywody mi nie pomagaja wiec moze je sobie daruj Wysłane z mojego HUMMER H5 przy użyciu Tapatalka
soulmaster3m Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 (edytowane) Pokory też mógłbyś się nauczyć. Zadajesz pytanie na które już odpowiadałem nie raz, wystarczy przeczytać i POMYŚLEĆ. Twoje pytanie: Pytanie czy błąd związany z przerwą w obwodzie jest spowodowany brakiem czynnika ? przy braku ciśnienia w układzie obwód jest otwarty ? Moja odpowiedź WIELOKROTNIE PRZYTACZANA: Taka odpowiedź satysfakcjonuje czy paluszkiem wskazać. Wystarczy zdolność czytania ze zrozumieniem i trochę poświęcenia w szukaniu. A nie wszystko na tacy. Zatem powodzenia. Edytowane 11 Czerwca 2016 przez soulmaster3m
Łukasz Pawłowski Opublikowano 11 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2016 Powodzenie będzie mi potrzebne jeżeli na tym forum wszyscy są tacy głupio-mądrzy jak Ty . Tak się składa że zapoznałem się z tymi informacjami jeszcze zanim napisałem ten temat , A błąd ma jeszcze drugą część "or short to B+" więc chciałbym wiedzieć czy musze się jeszcze czemuś przyjrzeć czy mogę jechać sprawdzać szczelność , nabijac klime i błędu nie będzie . mimo wszystko sprawdziłem zapobiegawczo przewody czujnika i ich ciągłość . Po zwarciu pinów odpowiedzialnych za sprężarkę błąd udało się skasować ale sprężarka się nie załączyła . Czy nie załączy się jeżeli nie ma czynnika mimo braku błędów ? oświecisz mnie swoją nieskończoną mądrością ?
soulmaster3m Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Nie, ja jestem głupio mądry, ja zmuszam do myślenia innych i akurat nie trafiłem w podatny grunt. Radź sobie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się