Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd 00801 , przerwa lub zwarcie do +


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , wymieniłem właśnie skraplacz od klimy w moim aucie (kupiłem auto z niesprawną klima -bez chłodnicy klimatyzacji) klima jeszcze nie nabita .Po podłączeniu wszystkiego sprawdziłem jeszcze wentylator ,który działa po zwarciu pinów we wtyczce , oraz sprężarkę która nie działa po zwarciu pinów natomiast działa podłączona na krótko .

Na vag-u błąd :

00801 - A/C Refrigerant High Pressure Switch (F118)
30-00 - Open or Short to B+
Pytanie czy błąd związany z przerwą w obwodzie jest spowodowany brakiem czynnika ? przy braku ciśnienia w układzie obwód jest otwarty ?
Opublikowano

Sprawdź moje posty bo tam nader często opisywałem i to całkiem niedawno jak działa F118 czy F129, jeden pies.

Opublikowano

Wiem jak dziala ,tylko nie wiem czy jak nie bedzie czynnika to wyskoczy blad zwiazany z otwartym obwodem

Wysłane z mojego HUMMER H5 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Wiem jak dziala ,tylko nie wiem czy jak nie bedzie czynnika to wyskoczy blad zwiazany z otwartym obwodem

Czyli jednak nie wiesz ;)

Podstaw uczyć nie będę, ale weź sprawdź co to znaczy OPEN czy CLOSE CIRCUIT.

Opublikowano

Angielskiego tez mnie nie musisz uczyc .Za to ty powinienes nauczyc sie czytac ze zrozumieniem . na moje pytanie ktore zacytowales wystarczy prosta odpowiedz jesli ja znasz . Twoje wywody mi nie pomagaja wiec moze je sobie daruj

Wysłane z mojego HUMMER H5 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Pokory też mógłbyś się nauczyć. Zadajesz pytanie na które już odpowiadałem nie raz, wystarczy przeczytać i POMYŚLEĆ.

Twoje pytanie:

Pytanie czy błąd związany z przerwą w obwodzie jest spowodowany brakiem czynnika ? przy braku ciśnienia w układzie obwód jest otwarty ?

Moja odpowiedź WIELOKROTNIE PRZYTACZANA:

26353672483_52270e207f_o.jpg

Taka odpowiedź satysfakcjonuje czy paluszkiem wskazać.

Wystarczy zdolność czytania ze zrozumieniem i trochę poświęcenia w szukaniu. A nie wszystko na tacy.

Zatem powodzenia.

Edytowane przez soulmaster3m
Opublikowano

Powodzenie będzie mi potrzebne jeżeli na tym forum wszyscy są tacy głupio-mądrzy jak Ty . Tak się składa że zapoznałem się z tymi informacjami jeszcze zanim napisałem ten temat , A błąd ma jeszcze drugą część "or short to B+" więc chciałbym wiedzieć czy musze się jeszcze czemuś przyjrzeć czy mogę jechać sprawdzać szczelność , nabijac klime i błędu nie będzie . mimo wszystko sprawdziłem zapobiegawczo przewody czujnika i ich ciągłość . Po zwarciu pinów odpowiedzialnych za sprężarkę błąd udało się skasować ale sprężarka się nie załączyła . Czy nie załączy się jeżeli nie ma czynnika mimo braku błędów ? oświecisz mnie swoją nieskończoną mądrością ?

Opublikowano

Nie, ja jestem głupio mądry, ja zmuszam do myślenia innych i akurat nie trafiłem w podatny grunt. Radź sobie ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...