matek228 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Witam. Posiadam Audi A4 B5 z 1998 roku z padniętym silnikiem 1.6 AHL który potrzebuję wymienić. Wiem, że najłatwiej byłoby kupić słupek od AHL i wymienić ale ceny za nie są dosyć wysokie i nie ma nic w mojej okolicy. Ale niedaleko mam możliwość zakupu 1.6 ADP lub 1.8 ADR z osprzetem, kablami i komputerem (silniki jeszcze w samochodach). Może ktoś przerabiał podobne procedury i mi doradzi co będzie łatwiej wsadzić 1.6 ADP czy 1.8. I ewentualnie czy koło zamachowe i sprzęgło będą pasować zarówno do ADP jak i do 1.8. Wiem, że 1.8 jest z auta z tego samego rocznika a co do 1.6 nie jestem do końca pewny ale tez coś koło tego. Pozdrawiam
neoxpl Opublikowano 14 Czerwca 2016 Opublikowano 14 Czerwca 2016 (edytowane) Przy 1.6 jak i przy 1.8 bedziesz mial sporo przekladania, lecz przy 1.8 troszke mniej zabawy z przewodami chlodnicy bo 1.6adp ma osobno pompę wody... Ja bym wybrał 1.8.. PS o 1.6 ADP nawet nie myśl jak cos to juz szukaj AHL.. Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Edytowane 14 Czerwca 2016 przez neoxpl
booolek Opublikowano 18 Czerwca 2016 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Jesli już chcesz zmienić to wkladaj 1,8T.
a4b5 Mariusz Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 Mam 1.8 adr na sprzedaz silnik wyjety z mojego bo 1.8 t wlozylem. Jest z wiazka i kompem:) Mysle ze jakbys chcial kupic to bysmy sie dogadali:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się