AlexJag Opublikowano 14 Czerwca 2016 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Witajcie !Posiadam a4 z 2002 roku w silniku AWX. Otóż problem pojawił się niedawno. Któregoś dnia jak jechałem to powyżej 3800 obrotów turbina się wyłączała. oczywiście chmura czarnego dymu jeśli nie odpuściłem gazu. Jednak co ciekawe po odpuszczeniu gazu turbo od razu się włączało i działało z powrotem do danego momentu. Pomyślałem, że jest to spowodowane rozszczelnionym intercoolerem więc go rozebrałem, przeczyściłem i dałem do spawania. Po ponownym złożeniu niestety problem dalej się pojawia. Pierwszy raz zaobserwowałem to 3 tygodnie temu. Niestety w dniu dzisiejszym turbo potrafi się wyłączyć już przy 2800 gdy mocniej depnę.Dodam do tego, że pod komputerem pokazuje prawidłowe doładowanie i nie wyskoczył żaden check. A przy gazowaniu go na luzie można zaobserwować puchnący wąż od turbo (po stronie kierowcy)Czy jest to już kończąca się turbina ? czy szukać winowajcy jako egr ? (egr jak na razie nie dotykałem ponieważ gdyby był przypchany to chyba wyskoczył by błąd ??)Proszę o porady i pomoc. Pozdrawiam !
Aby13 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Opublikowano 15 Czerwca 2016 1.sprawdz czy sztanga od turbiny sie rusza okolo 1-1,5cm 2.komp w reke i sprawdzic dzialanie turbo realne wzgledem zmierzone 3.sprawdz dzialanie czujnika cisnienia doladowania na zapalonym silniku ,bieg jalowy powinien miec wartosc okolo 1050, 4.egr w tym przypadku nie ma nic do rzeczy .
nik23 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Opublikowano 15 Czerwca 2016 W roczniku 2002 niebedzie błedu od egr jest chyba dopiero od 2004( poprawic jak błądze) Logi dynamiczne. 011. Przedewszystkim. Silnik na wolnych obrotach pracuje ładnie? Nie dudni? Błędy jakie w engine?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się