Acnee Opublikowano 15 Czerwca 2016 Opublikowano 15 Czerwca 2016 (edytowane) czesc maly roblem z moim audi mianowicie podczas dlugiej trasy (300km) po autostradzie z przedzialem 160-180kmh stanalem w korku i zauwazylem ze od tego czasu auto zmulilo i turbo jest wyraznie glosniejsze (świst). chcialem sam dojsc do przyczyny wiec zrobilem logi turba z kanalu 115 dynamiczne na 3 biegu. wydaje mi sie ze wszystko jest ok ale to nie rozwiazuje problemu z autem. brak jakichkolwiek bledow w sterownikach. Moze ktos podpowie co jeszcze moge zlogowac zeby znalezc problem ? zalaczam logi turba http://www.filedropper.com/logi http://pl.tinypic.com/r/2885sf7/9 Edytowane 15 Czerwca 2016 przez Acnee
Imhotet Opublikowano 16 Czerwca 2016 Opublikowano 16 Czerwca 2016 za mało logów zeby cos powiedziec 115 wygląda ok. zrob 2+33 3+20 115+118. jesli stanąłeś w korku ale nie zgasiłes auta nic sie nie powinno stać.. Pamiętaj że jak lubisz szybko polatać długie trasy to powinieneś lać dobry olej..
Acnee Opublikowano 16 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2016 Oliwa zmieniona przed samym wyjazdem na pelny syntetyk vavoline wiec nie zalalem jakiegos orlena :-) logi zrobie dzis i wrzuce znow wieczorem po pracy. Dzieki za odpowiedz
Imhotet Opublikowano 16 Czerwca 2016 Opublikowano 16 Czerwca 2016 i przy okazji tu wrzucaj logi : http://vaglog.pl/
Acnee Opublikowano 17 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2016 i przy okazji tu wrzucaj logi : http://vaglog.pl/ czesc. wiec tak jak prosiles logi zrobione : 2,3,33,20 wydaje mi sie ze byly z ciecutkiej gorki w dól, a 115 i 118 leciutko pod gorke http://vaglog.pl/log_266964.html 115-118 http://vaglog.pl/log_266966.html 3-20 http://vaglog.pl/log_266967.html 2-33 http://vaglog.pl/log_266965.html tu znalazlem jakis dziwny pomiar Nm grupa 120 ... jest to jakokolwiek adekwatne ?
Galetto Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Ubogo... Auto jeździ na PB czy LPG??
Acnee Opublikowano 17 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2016 Wiec normalnie jezdzi na lpg ale logi wykonalem na pb i wczesniej pojezdzilem chwile na pb. Ubogo czyli ?
Łukasz13 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Na przepływce mało, reszta ok, sprawdz szczelnosc dolotu od przepływki do końca, jeśli ok to przepływka może być do wymiany.
Acnee Opublikowano 17 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2016 Jeszcze pytanie czy moze to byc uwalony filtr powietrza bo z tego co pamietam teraz to jest tam k&n i w serwisie mi powiedzieli ze niemaja czym wyczyscic podczas zmiany olejow i filtrow. Zeby sprawdzic przeplywke wystarczy ja odpiac i zrobic logi ? Jakoch wartosvi powinienem oczekiwac powyzej 155 ?
Galetto Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Sprawdź na początek szczelność bo korekty ponad 20%...
Acnee Opublikowano 20 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2016 Czy ktos jest z okolic 3miasta i moze mi pomoc w sparwdzeniu szczelnosci ? Niemam sprzetu do tego wiec tak bylem w 3 roznych miejscach i zaden mechanik nie chce mi sie podjac sprawdzenia szczelnosci bo "za duzo roboty i nie ma czasu za takie grosze sie zabierac", moze ktos z okolic jest mechanikiem i chce sie tego podjac bo ledwo sie tu (3 miasto) przeprowadzilem i zadnego sprzetu nie mam ze soba ... kolejna sprawa to dla sprawdzenia wyciagnalem filtr poweitrza i ...... lepiej nie mowic co tam bylo generalnie mogłbym zasadzic kwiatki na nim ... jutro przyjda preparaty do czyszczenia to jak wyczyszcze zrobie nowe logi. a w miedzy czasie poszukuje dobrej duszy, spragnionego gardla z okolic gdanska
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się