Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 1.8T ANB Q


przemolll

Rekomendowane odpowiedzi

Przygoda z przwodami hella. Jak zapewniali u sida będzie odpowiednia długość ? niestety mimo dodatkowego uchwytu przetarł się  na szczęście nie do końca.przy załamaniu go w rękach na 90 stopni pękł teflon. 

Zakupione nowe na wymiar z Bielska. 

Wyglądają pancernie i takie też są zalucia w porównaniu do helli 

IMG_20201105_115048.jpg

IMG_20201105_150633.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Langista napisał:

Szkoda, że nie pokazałeś zdjęcia, w jaki sposób były zamontowane :hi:

Poprawnie były zamontowane. Po prostu wyślizgnął się z dodatkowego uchwytu. 

 

Godzinę temu, Muskel1 napisał:

Pewnie ocierały gdzieś. 

O półosie obtarlo. 

Aktualnie złożone 37cm i nie trzeba dodatkowego uchwytu 

IMG_20201105_154316.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I w końcu jedzie ? powiem wam że 4 biegu w mieście nie wrzucę ?

Podsumowując wpadły. 

Cały swap skrzyni DQT 

Nowe sztywne koło z sprzeglem 240 z nowym dociskiem Sachs i tarcza z czystym kevlarem 

Usczelnienie wału od strony silnika 

Nowe uszczelnienia skrzyni i dyfru 

Olej zmnieniomy na w skrzyni i dyfrze

10 nowych przegubów ( 8 na kola 2na wal) 

Nowa podpora wału 

2 nowe banany przód 

W dodatku wpadły Ledy Philipsa w soczewke?

IMG_20201223_172540.jpg

IMG_20201223_195904.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem że podchodzi lecz osiągi zabite totalnie. Ile tam na 4 biegu jest ? 240? W 2.7 to się odczuwa przy 400 km a dopiero co w 1.8 t .

Swoją drogą jak napęd się spisuje ? Stuka coś z zmianami biegów ? 

Jakieś szarpnięcie ? 

Z czego przeguby ? 

Edytowane przez hunter91
Literówka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.11.2020 o 22:32, przemolll napisał:

Dojechały fanty ? DQT 

received_696189381030463.jpeg

Mogles dac skrzynię od eSy, skrzynia DQT jest w ch...uj "długa" i za "cięzka" do 1.8T

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, hunter91 napisał:

Ja wiem że podchodzi lecz osiągi zabite totalnie. Ile tam na 4 biegu jest ? 240? W 2.7 to się odczuwa przy 400 km a dopiero co w 1.8 t .

Swoją drogą jak napęd się spisuje ? Stuka coś z zmianami biegów ? 

Jakieś szarpnięcie ? 

Z czego przeguby ? 

Powiem Ci że te mity że za długa i że 1.8t jest za słabe to mit.  Lecę sobie 160 wbijam 6 i mam 3 tys obrotów i spalanie nie 10 a 7.5-8

Przyśpieszyć z 6 ciężko ale w trasie lecę stała prędkością  czy 4 do 240 idzie to nie wiem ale wiem że na 3 biegu prawie 180?

Przyspieszenie według mnie dużo lepsze niż na 5b

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, przemolll napisał:

Powiem Ci że te mity że za długa i że 1.8t jest za słabe to mit.  Lecę sobie 160 wbijam 6 i mam 3 tys obrotów i spalanie nie 10 a 7.5-8

Przyśpieszyć z 6 ciężko ale w trasie lecę stała prędkością  czy 4 do 240 idzie to nie wiem ale wiem że na 3 biegu prawie 180?

Przyspieszenie według mnie dużo lepsze niż na 5b

Bzdura. za długo jeżdżę szybkimi samochodami by mówić mi że tak długa skrzynia dodaje osiągów w takich samochodach . A gdybym Ci powiedział że z RS4 jest najlepsza skrzynia bo jest krótsza niż w s4 i najlepiej na niej się robi czasy 100-200 ? Założę że czas z 100 do 200 zrobił ci się z 5 sekund dłuższy . Tym bardziej że z 3 na 4 jest z przymuleniem tzw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie im dłuższe przełożenia, tym lepiej dla czasów, bo nie tracisz sekund ani boostu turbawki przy zmianie biegów. Kwestia tylko aby moc mieć odpowiednią, żeby to sens miało.

Krótkie przełożenia są dobre w Rally czy na torach, o dużej liczbie ciasnych zakrętów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Langista napisał:

Właśnie im dłuższe przełożenia, tym lepiej dla czasów, bo nie tracisz sekund ani boostu turbawki przy zmianie biegów. Kwestia tylko aby moc mieć odpowiednią, żeby to sens miało.

Krótkie przełożenia są dobre w Rally czy na torach, o dużej liczbie ciasnych zakrętów.

Masz racje, ale gdy auto ma 500-700kM albo i więcej, omawiany egzemplarz ma służyć do normalnego uzytkowania na codzien.

Miałem  AJLa 250kM z ta skrzynią, temat idealny na trasy, obroty niskie, spalanie tez. Pojexdzilem moze ze 4 miesiace, ale wqurwialo mnie jezdzenie po miescie no i wrzucilem skrzynie z A6 C5 2.7BiT. Od razu poczułem ze żyję :decayed:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Langista napisał:

Właśnie im dłuższe przełożenia, tym lepiej dla czasów, bo nie tracisz sekund ani boostu turbawki przy zmianie biegów. Kwestia tylko aby moc mieć odpowiednią, żeby to sens miało.

Krótkie przełożenia są dobre w Rally czy na torach, o dużej liczbie ciasnych zakrętów.

Oczywiście twoje pierwsze zdanie ma rację bytu gdy masz dużo mocy i nawet powiedział bym że 450 to takie minimum przy takiej masie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.12.2020 o 11:52, Dev napisał:

Masz racje, ale gdy auto ma 500-700kM albo i więcej, omawiany egzemplarz ma służyć do normalnego uzytkowania na codzien.

Miałem  AJLa 250kM z ta skrzynią, temat idealny na trasy, obroty niskie, spalanie tez. Pojexdzilem moze ze 4 miesiace, ale wqurwialo mnie jezdzenie po miescie no i wrzucilem skrzynie z A6 C5 2.7BiT. Od razu poczułem ze żyję :decayed:

Masz oznaczenie tej skrzyni może??  Bo w tej lekko torsen się odzywa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...