Michałzxc Opublikowano 21 Czerwca 2016 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Witam panowie problem z 1.9tdi BKE gdyż jak silnik jest zimny pali od strzała po zagrzaniu się trzeba go długo kręcić żeby zapalił co może być przyczyna?
Mateuszek1001 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Czujnik g62 np, jest dużo powodów
nik23 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Slaba kompresja, pd zużyte, uszczelnienia na pd, czujnik połozenia wału(g28). Rozrusznik za wolno kręci? Rozszczelniona vacum i cofające sie paliwo,? I duzo duzo więcej. Próbuj palić z włączonymi światłami, podnieś dawki startowe, porób logi
Michałzxc Opublikowano 21 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2016 Wiec tak co do kompresji to nie wiem auto jedzie normalnie ma moc tyle ze slabo pali jak cieple ogolnie rozrosznik kreci dobrze a bledow na vagu nie ma dwawki startowej nie moge zmienic bo zaden kod nie pasuje zeby tam wejsc... a jak sprawdzic g28? i eventualnie jakie logi zrobic?
nik23 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Opublikowano 22 Czerwca 2016 004 013 023 na postoju na rozgrzanym full
Michałzxc Opublikowano 25 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2016 Temat rozwiazany przyczyna uszczelniacze wtryskow temait do usuniecia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się