MrTea Opublikowano 23 Czerwca 2016 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Witam, Z racji iż chcę podnieść moc u siebie w aucie a reduktor AC nie wyrobi ponad 230ps chce wsadzić GOLDa KME który powinien obłsłużyć 250-270ps Dużo jest przerabiania całej instalacji i podłączeń? Wielo zarów tez trzeba wymienić ?
Nurek_bagieNNy Opublikowano 23 Czerwca 2016 Opublikowano 23 Czerwca 2016 jak robisz sam to pewnie najbardziej nerwochłonne będzie wywalenie starej instalacji od butli do reduktora żeby miała odpowiednią średnicę przelotu. Masz tam miedź czy PCV ? Wtryski pewnie masz już jakieś lepsze ?
MrTea Opublikowano 23 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2016 przewód faro . Wtryski niebieskie Hany.
brzoza1234 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Opublikowano 24 Czerwca 2016 wymiana reduktora to nie jest trudny wyczyn. tak jak kolega pisze przewód faro fi 8 do takiej mocy no i bardziej wydajniejsze wtryskiwacze typu hana lub hercules.
MrTea Opublikowano 24 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2016 z Hanami czasami ludzie pisza ze na 260ps wystarczą a podobno maja wydajność do 60ps z cylindra .. wiec 240ps
soul87 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Opublikowano 24 Czerwca 2016 jaka wersje AC masz, czarna czy czerwona
MrTea Opublikowano 25 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2016 Czerwona , czyli w wolnossacym 250ps w turbo do 230ps jak gdzies kiedys mi któryś z gazowników powiedział
soul87 Opublikowano 25 Czerwca 2016 Opublikowano 25 Czerwca 2016 Bzdura. Zostaw go. ogarnie Nie pchaj się e niepotrzebne koszty. Najpierw zrób moc. Zobacz jak będzie ciśnienie wyglądać i dopiero potem działaj jak coś.
MrTea Opublikowano 26 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2016 Wszyscy mówią że reduktor nie ogarnie a to jest ostatni element układanki. Bedę miał jak za darmo tego KME dlatego się nad nim zastanawiam Układ PB do 260ps wydoli .. więc LPG też by było dobrze żeby był mocniejszy Dodam że teraz mam 230ps .. a docelowo ma byc 260
soul87 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Ac bedzie lepszy niż Gold.. goldem gaz zamrozisz na autostradzie nawet Przy tej mocy co Teraz masz. Nie rozumiem Twojego toku myślenia. Nie wiesz jak się sprawdzi acek i chcesz go już wyrzucać. Czasami zamiast opini innych pewne rzeczy trzeba sprawdzić samemu.
MrTea Opublikowano 26 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2016 W tym momencie bazuję na wiedzy zdobytej w internecie i na tym co mówił Gregor10 który wiele instalacji założył i wie jak się spisuje AC R01 on maksymalnie na AC zrobił 235ps na więcej nie pozwilił reduktor i nie był to odosobniony przypadek u mnie przy 230ps zimą przy 0'C auto już przelączało się na PB z LPG dlatego kombinuje z tym Goldem Ew. montaż drugiego czerwonego AC r01 i po sprawie?
Roboform550 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Opublikowano 26 Czerwca 2016 W tym przypadku jak ma być 260 to zwykły gold polegnie. Wersja GT powinna obskoczyć. Najbezpieczniej twin tura...
MrTea Opublikowano 26 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2016 Tak, to ma byc normalny gold co ma obslużyć w teorii 320ps Czyli co , darować sobie Golda i montować drugiego AC R01 żeby był twin ?
soul87 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Jak masz gaz poprowadzony z tego ac do wtryskow. Jaki filtr.
MrTea Opublikowano 27 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2016 Mam dwa filtry jeden taki metalowy z dwoma króćcami (wejście / wyjście ) i taki drugi mniejszy papierowy filterek na którym osadza się cały syf z lpg.
soul87 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Opublikowano 27 Czerwca 2016 (edytowane) Jak chcesz wycisnąć maks mocy z Twojego acka (związane jest to w sumie już z mocy) to wypadało by zasilić listwie wtrysków z dwóch stron. Zmień filtr na porządny np Alex 360 ultra z wejściem Fi 16 i dwoma wyjściami fi 12, i zasil listwę wtryskową wężem fi12 z dwóch stron. Jak się uparłeś jednak na zmianę reduktora to żeby następny Twój wybór nie tyle co ciśnieniowo a termicznie nie był gorszy od AC R01 250 to (lepiej) Kme TWIN, (gorzej) Gold ale w wersji GT (lubią buczeć). , tak jak roboform550 napisał. Edytowane 27 Czerwca 2016 przez soul87
MrTea Opublikowano 27 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2016 A nie znasz w okolicy Częstochowy jakiegoś ogarniętego człowieka w LPG? Jest niby ta firma auto perfekt o tez sprzedają części ale z warsztatu ich nie korzystałem nigdy. a zmiana zasilania i filtra i tak by mi chyba nie dały nic na plus do wydajności ? Będę miał dziś auto to zrobie zdjęcia instalacji lpg i zobaczymy.. .
soul87 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Mniej ciśnienie będzie siadać co może zapobiec przełączaniu na pb o którym wspominałeś.
MrTea Opublikowano 27 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2016 Dzieki za info a Tobie realni n ile udało się wystroić auto na Ac R01 ? Bo na upartego nie chce montować czegoś co ma być o kilka procent mocniejsze.
soul87 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Opublikowano 27 Czerwca 2016 To już zależy od wtrysków LPG jakie masz zamontowane i od programu, czy można pozwolić sobie na spadki ciśnienia czy nie. Jeżeli będzie zapas na spadki ciśnienia rzędu 0,3 bara tak żeby nie pętliło to Acek 250 da rade Jeżeli ciśnienie ma być beton to nie poleci. Tak na prawde każde auto zachowuje się inaczej. Dlatego na upartego polecam zanim wyjmiesz reduktor sprawdzenie czy sobie poradzi z wiekszą mocą.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się