Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Po wymianie uszczelki pod głowicą silnik nie uruchamia się


Slawek350

Rekomendowane odpowiedzi

Podłącz komputer i pokasuj błędy. A co dokładnie sie dzieje że nie chce odpalić?? Kręci ale nie odpala, wogóle nie kręci??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak kręci - nie pali!

podpiąłem vag i pokazuje mi coś takiego 19464-camshaft position sensor g40 signal out of range p3008-35-00-

tzn. ze walnołem sie na rozrządzie czy ze mam skopcony czujnik położenia wałka rozrządu :kox:???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie. po prostu stosowałem sie do znaków na wszelki wypadek sam też zrobiłem swoje oznaczenia-i wygląda że ok!Zastanawia mnie to czy przez ten błąd

(19464-camshaft position sensor g40 signal out of range p3008-35-00-)nie odpala czy może to coś jeszcze innego??

1.9 TDI odpowietrza się sam, rozrząd dobrze poskładany? Aby wykluczyć elektronike podepnij "+" do zaworu na pompie N109. Musi palić.

-wydaje mi sie że AJM nie ma takiego zawru![br]Dopisany: 08 Grudzień 2008, 11:22_________________________________________________Udało mi się usunąc ten błąd od czujnika g40 bo przygniotłem go oprawą filtra powietrza do bloku silnika,ale po odkręceniu oprawy

i założeniu gumowej koszulki -błąd udało się skasowac(pancerz nie był przedarty)pomimo to silnik nadal nie odpala.

Zastanawia mnie jeszcze jedno bo po odkręceniu filtra paliwa zauważyłem że jest on tylko w połowie zalany ropką a zalewałem do pełna -czy tak ma byc :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie. po prostu stosowałem sie do znaków na wszelki wypadek sam też zrobiłem swoje oznaczenia-i wygląda że ok!

Na wszelki wypadek to dodam ze tam nie ma znaków,na wale jest kreska ale pokrywa sie z kreska na blokadzie,a walek jes poprostu blokowany trzpieniem.

Mam tylko nadzieje ze to swój pojazd tak "drutujesz" a nie klienta. :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to spaprana jest wymiana paska rozrządu i przestawiony w wyniku tego wałek rozrzadu.Trzeba rozebrać i ustawić tak jak w książce pisze posługując się blokada.Zwrócić uwagę na szczelinę w napinaczu paska rozrządu.Aby to wszystko dobrze zrobić to trzeba się przedewszystkim znać na tym i rozebrać cały przód.A jak piszesz,że nie blokowałeś wałka specjalnym trzpieniem(wiertłem 6mm) to juz całkowita porażka.Trzeba to poprawić i powinno być dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może miałeś na myśli znak na tyle koła zębatego wałka rozrządu, są tam takie występy, pojedyńcze i jeden podwójny o ile pamiętam i dużo osób uznaje to za znaki, może pomyliły ci sie występy i masz trochę przestawione koło. A wtyczki w głowicy do pompowtrysków podłączyłeś? Ale to raczej wyrzuciłoby ci błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprubuj zlogowac kat synchronizacji w trakcie proby rozruchu, jezeli sie nie da, rozbierz pokrywy rozrzadu i sprawdz polozeniej.

przyjrzalbym sie rowniez przewodowi laczacemu G40 z stacja zlacz, jezeli go przygniotles, byc moze cos sie z nim stalo...

swoja droga ciekawe czy tloki nie daly buzi zaworom :cool1:[br]Dopisany: 09 Grudzień 2008, 20:24_________________________________________________a sprawdzales kompresje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...