--Rafcio-- 8 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 (edytowane) Masz ja dostałem takie do kabla, myślę że powinny działać. Wrzucam ci na serwer i sobię rozpakujesz http://speedy.sh/ajgFb/sterowniki.rar (naciskasz slow download, odsłoń kod, czekasz, wpisujesz kod i powinno się pobierać) kiedyś było trochę szybciej Edytowane 30 Czerwca 2016 przez --Rafcio-- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booolek 10 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 (edytowane) Hej,Dawid podjedź do mnie to zrobimy logi i będzie wszystko wiadomo. Tylko niech koledzy napiszą z jakich kanałów zrobić logi żeby mieć wszystko co potrzeba a nie w kółko kręcić. Edytowane 30 Czerwca 2016 przez booolek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid332 0 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 jak sobie nie poradze to podjade , Rafcio trzeba instalowac pod podlaczonym kablem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Ja to robilem tak, że podłączałem kabel, wyskakiwało okno o braku sterownikow i wybierałem folder docelowy ze sterownikami z płyty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid332 0 Opublikowano 1 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Kurde c**j* widac ;/ ale turbo wgl nie pompuje trzeci bieg but w podloge a tutaj boost 0 - moze 0.1 swist to nieszczelny wydech miedzy turbo weekend powinno byc zrobione https://youtu.be/pjx5uBUZ7OU https://youtu.be/BgG574hxWcg tutaj na postoju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 (edytowane) No trochę słabo widać, jak z odpiętym wężem do wg, nie napomuje powyżej 0.6 bar to turbo do regeneracji albo gdzieś dziura Edytowane 1 Lipca 2016 przez --Rafcio-- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid332 0 Opublikowano 1 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 zeliwo na turbo bylo spawane moze przez to i sztanga od wg naprawiana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Odepnij wąż do gruszki i nagraj tu jeszcze raz filmik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid332 0 Opublikowano 1 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Wracajac od booolek przegonilem auto piatka gaz w podloge niby pokazywalo 0.5 bara ale nie spadalo , wsumie nie spojrzalem na obrotomierz bo chyba od 4 ma spadac? predkosc kolo 170 https://youtu.be/p4dciCNJmnA odpiety wezyk od wg , na koncu filmiku az auto przerwalo , nie wiem dlaczego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 (edytowane) E no turbo coś tam pompuje,przerwał bo przeładowało i komp obciął paliwo. Edytowane 1 Lipca 2016 przez --Rafcio-- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid332 0 Opublikowano 1 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 ale olej tez pusza , to co go boli? logow nie moglismy zrobic komp nie chcial sie polaczy , jadac bolka 1.8t jest spora roznica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booolek 10 Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Jak dla mnie turbo dmucha ,ale ewidentnie masz nieszczelności w dolocie. to chyba podobnie jak chciałbyś nadmuchać dziurawy balon,druga sprawa to ogarnij z ta elektryką ponieważ zlogowanie auta aktualnie nie jest możliwe a bez tego ani rusz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid332 0 Opublikowano 2 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 tylko jak ta nieszczelnosc znalez ? na 100 % jest nie szczelnosc na wyjsciu od turbo , sam slyszales ,ale aby tyle na mocy stracil hm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greghoryy 0 Opublikowano 2 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Zrób test szczelności. Spróbuj jeszcze odłączyć akumulator na jakiś czas. Pamiętam że kiedyś też miałem jakieś problemy z podłączeniem vag i to mnie uratowało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid332 0 Opublikowano 2 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 w ten sposob sie sie robi ? tylko nie wiem czemu jeden wezyk wezyk kombinerkami zagial , ja go zeslepie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greghoryy 0 Opublikowano 2 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 (edytowane) Ja zrobiłem coś takiego : Ściągasz rurę z obudowy filtra, wpinasz się, zaciskasz opaską. Odłączasz tę odmę która wchodzi niżej do rury dolotu, zaślepiasz otwór po niej korkiem do szampana, otwierasz wlew oleju i pompujesz Edytowane 2 Lipca 2016 przez greghoryy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid332 0 Opublikowano 2 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 a od przepustnicy nie trzeba zatykac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 2 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 (edytowane) On zrobił to z pominięciem kolektora ssącego, bo ta droga jest najważniejsza ale możesz nie zatykać. Ja użyłem zatyczki od spraya i wentyla od koła Edytowane 2 Lipca 2016 przez --Rafcio-- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid332 0 Opublikowano 3 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 cisnienie uciekalo tym malym zaworkiem sparciala byla gumka zaznaczone na pomaranczowo http://www.directupload.net/file/d/4404/fj3veors_jpg.htm Chcialem zrobic logi ale po wejsciu w Select , Engine wyskakuje komunikat No Response from Controller , co jest nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greghoryy 0 Opublikowano 3 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 Spróbuj zmienić port com w programie vag. Taki sam port musi być ustawiony w menadżerze urządzeń w systemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się