Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 TFSI szarpie przy przyspieszaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Posiadam a4b8 1.8 tfsi. Do tej pory nie miałem z nim żadnego problemu. Jakiś czas temu zrobiłem chipa i zauważyłem że auto czasami podczas przyspieszania przydusza się/poszarpuje po , w okolicach 3tyś obrotów. Chip robiony w profesjonalnej firmie. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Wymieniłem wszystkie cewki na Beru, świeczki również. Macie jakieś pomysły co by mogło powodować te objawy ?

Może to wtryskiwacze?

Opublikowano (edytowane)

Podobny temat tutaj. Jedna z opcji to pompa paliwa...u mnie też się pojawiło szarpanie, błędów brak. Czy ewentualnie popychacz pompy paliwa może powodować takie objawy? ponoć się zużywają, wymiana na nowy zmodyfikowany 06L109311 może pomóc?

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/348684-szarpanie-przy-obciazonym-silniku-w-czasie-przyspieszania-na-wysokich-biegach/

Edytowane przez adamtower
Opublikowano
Witam. Posiadam a4b8 1.8 tfsi. Do tej pory nie miałem z nim żadnego problemu. Jakiś czas temu zrobiłem chipa i zauważyłem że auto czasami podczas przyspieszania przydusza się/poszarpuje po , w okolicach 3tyś obrotów. Chip robiony w profesjonalnej firmie. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Wymieniłem wszystkie cewki na Beru, świeczki również. Macie jakieś pomysły co by mogło powodować te objawy ?
Może to wtryskiwacze?

U mnie w 1.8 TFSI mam identyczny problem. Szarpie przy gwałtowniejszym przyspieszaniu głównie właśnie w okolicy 3 tys obrotów. Udało Ci się rozwiązać ten problem?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano

Czy to normalne, że na wlocie do turbo jest tyle oleju? Czy odma tyle go powinna przepuszczać czy jest jednak niesprawna? Podejrzenie jest ze ten olej bryzga w króciec od n75, który jest na przeciwko i przez to zaworek jest zaolejony i nie steruje prawidłowo pracą turbo. Auto szarpie, dławi się przy mocniejszym depnięciu w pedał. Odma która była na aucie została już wywalona i założyłem zamiennik Vaico. Niestety po podmianie widok jest dokładnie taki sam i nie wiem czy obie są wadliwe i puszczają tak olej czy to jednak normalne i problem szarpania leży gdzie indziej? Świece i cewki nowe, przeplywka tez wymieniona. Auto to A4 B8 1.8 TFSI (CDHB) po kilku modach na +300 HP.8440c25845b3dfcbdab94be9c1b8ad53.jpgdffc8c256d15f8699c074d2c6c8679d5.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Panowie, nikt, nic???

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, bladzio1 napisał:

Panowie, nikt, nic???

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Oleju tam zawsze tyle jest.. jesli problem wystepuje po programie to wroc tam i niech sprawdzaja co jest. I na foto widze ze masz jakis "tuningowy" upust na turbo, jego tez sprobuj na oryginal zamienic..

Edytowane przez kixi4
Opublikowano
Oleju tam zawsze tyle jest.. jesli problem wystepuje po programie to wroc tam i niech sprawdzaja co jest. I na foto widze ze masz jakis "tuningowy" upust na turbo, jego tez sprobuj na oryginal zamienic..

Turbo to hybryda z IHI z silnika CDNC i ma wzmocniony aktuator. Zresztą aktualnie szarpanie jest na tyle duże ze wypadają zapłony co komputer już zarejestrował oraz jest błąd przeładowania P0234...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano
W dniu 8.02.2018 o 22:46, bladzio1 napisał:


Turbo to hybryda z IHI z silnika CDNC i ma wzmocniony aktuator. Zresztą aktualnie szarpanie jest na tyle duże ze wypadają zapłony co komputer już zarejestrował oraz jest błąd przeładowania P0234...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

I jak rozwiązałeś problem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...