Lukson87 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Witam. Posiadam a4b8 1.8 tfsi. Do tej pory nie miałem z nim żadnego problemu. Jakiś czas temu zrobiłem chipa i zauważyłem że auto czasami podczas przyspieszania przydusza się/poszarpuje po , w okolicach 3tyś obrotów. Chip robiony w profesjonalnej firmie. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Wymieniłem wszystkie cewki na Beru, świeczki również. Macie jakieś pomysły co by mogło powodować te objawy ? Może to wtryskiwacze?
adamtower Opublikowano 25 Lipca 2016 Opublikowano 25 Lipca 2016 (edytowane) Podobny temat tutaj. Jedna z opcji to pompa paliwa...u mnie też się pojawiło szarpanie, błędów brak. Czy ewentualnie popychacz pompy paliwa może powodować takie objawy? ponoć się zużywają, wymiana na nowy zmodyfikowany 06L109311 może pomóc? http://a4-klub.pl/index.php?/topic/348684-szarpanie-przy-obciazonym-silniku-w-czasie-przyspieszania-na-wysokich-biegach/ Edytowane 25 Lipca 2016 przez adamtower
bladzio1 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Witam. Posiadam a4b8 1.8 tfsi. Do tej pory nie miałem z nim żadnego problemu. Jakiś czas temu zrobiłem chipa i zauważyłem że auto czasami podczas przyspieszania przydusza się/poszarpuje po , w okolicach 3tyś obrotów. Chip robiony w profesjonalnej firmie. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Wymieniłem wszystkie cewki na Beru, świeczki również. Macie jakieś pomysły co by mogło powodować te objawy ? Może to wtryskiwacze?U mnie w 1.8 TFSI mam identyczny problem. Szarpie przy gwałtowniejszym przyspieszaniu głównie właśnie w okolicy 3 tys obrotów. Udało Ci się rozwiązać ten problem?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
bladzio1 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Czy to normalne, że na wlocie do turbo jest tyle oleju? Czy odma tyle go powinna przepuszczać czy jest jednak niesprawna? Podejrzenie jest ze ten olej bryzga w króciec od n75, który jest na przeciwko i przez to zaworek jest zaolejony i nie steruje prawidłowo pracą turbo. Auto szarpie, dławi się przy mocniejszym depnięciu w pedał. Odma która była na aucie została już wywalona i założyłem zamiennik Vaico. Niestety po podmianie widok jest dokładnie taki sam i nie wiem czy obie są wadliwe i puszczają tak olej czy to jednak normalne i problem szarpania leży gdzie indziej? Świece i cewki nowe, przeplywka tez wymieniona. Auto to A4 B8 1.8 TFSI (CDHB) po kilku modach na +300 HP.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
bladzio1 Opublikowano 1 Lutego 2018 Opublikowano 1 Lutego 2018 Panowie, nikt, nic??? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
kixi4 Opublikowano 1 Lutego 2018 Opublikowano 1 Lutego 2018 (edytowane) 2 godziny temu, bladzio1 napisał: Panowie, nikt, nic??? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Oleju tam zawsze tyle jest.. jesli problem wystepuje po programie to wroc tam i niech sprawdzaja co jest. I na foto widze ze masz jakis "tuningowy" upust na turbo, jego tez sprobuj na oryginal zamienic.. Edytowane 1 Lutego 2018 przez kixi4
bladzio1 Opublikowano 8 Lutego 2018 Opublikowano 8 Lutego 2018 Oleju tam zawsze tyle jest.. jesli problem wystepuje po programie to wroc tam i niech sprawdzaja co jest. I na foto widze ze masz jakis "tuningowy" upust na turbo, jego tez sprobuj na oryginal zamienic..Turbo to hybryda z IHI z silnika CDNC i ma wzmocniony aktuator. Zresztą aktualnie szarpanie jest na tyle duże ze wypadają zapłony co komputer już zarejestrował oraz jest błąd przeładowania P0234...Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
kris_91 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 W dniu 8.02.2018 o 22:46, bladzio1 napisał: Turbo to hybryda z IHI z silnika CDNC i ma wzmocniony aktuator. Zresztą aktualnie szarpanie jest na tyle duże ze wypadają zapłony co komputer już zarejestrował oraz jest błąd przeładowania P0234... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk I jak rozwiązałeś problem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się