Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wyje wspomaganie przy skręcaniu.


domaniu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Po paru dniach od zakupu zauważyłem że w Audi A4 b5 1.9 TDI 90 KM. Z1, podczas skręcaniu kierownicą (oczywiście nie do samego końca) wyje wspomaganie. Im więcej gazu tym głośniej wyje, a na wolnych obrotach jest cisza i spokój. Płyn w zbiorniczku jest, nic, nie ubywa, nie bulgota nic nie ma żadnego wycieku.

Czy to oznacza kres pompy wspomagania.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, może być problem z: starym płynem - wymiana jest tania i robisz sam, lub luźnym paskiem - naprawa prawie za bezcen - dociągnięcie śrubami :). Chyba że już przekładnia na prawdę jest zajechana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lub luźnym paskiem - naprawa prawie za bezcen - dociągnięcie śrubami

rozwiń to kolego co i jak sie to robi bo sam jestem ciekaw w tym silniku,,, :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U szwagra wyła w B6 1.9 avf i mechanik dociągnął pasek przekładni i teraz cisza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U szwagra wyła w B6 1.9 avf i mechanik dociągnął pasek przekładni i teraz cisza.

w tych silnikach pasek jest napinany napinaczem -automatycznie a nie za pomocą dociągania śrubami

Tak jak kol wyżej napisał pompa sie kończy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nieźle was mechanik robi w h... . A ile skasował za to naciągnięcie :grin:

A tak po za tym to wymiana płynu pomaga wycie się zmniejsza.

Edytowane przez wojtek13001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nieźle was mechanik robi w h... . A ile skasował za to naciągnięcie :grin:

A tak po za tym to wymiana płynu pomaga wycie się zmniejsza.

Mnie ? ja byłem u mechanika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź kolor płynu, jak brązowy czy bursztynowy, to go wymień bo jest zużyty, ma być zielony. U mnie pomogło. Koszt to ok. 80zł, Litr płynu w aso kosztuje ok 40zł (potrzeba 2L). Wymiana jest opisana w dziale o układach kierowniczych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mogę coś dopowiedzieć to też miałem bursztynowy płyn i zmiana nic nie dała bo pompa przemieliła go na taki sam kolor, w układ wchodzi 0.9L płynu.

Edytowane przez --Rafcio--
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź kolor płynu, jak brązowy czy bursztynowy, to go wymień bo jest zużyty, ma być zielony. U mnie pomogło. Koszt to ok. 80zł, Litr płynu w aso kosztuje ok 40zł (potrzeba 2L). Wymiana jest opisana w dziale o układach kierowniczych.

Dokładnie, ja miałem to samo i pomogła wymiana płynu. Oczywiście jak pompa będzie już zużyta to nic nie pomoże ale jak będzie mało płynu i w fatalnej kondycji to słychać też ją będzie. 1L płukanka 1L niecały wchodzi do pełna. Wymiana łatwa, 2 osoby potrzeba i butelka 2L + zatyczka króćca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...