Łysyrally 0 Opublikowano 2 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Witam, miałem problem tego typu, że przy dobrze zagrzanym silniku gdy zostawiłem go na wolnych obrotach żeby turbo spokojnie sobie odetchnęło to po około minucie (ale nie zawsze) puszczał piękna chmurę z wydechu. Wyjalem turbine i wyslalem do regeneracji. Okazało się że puszczal uszczelniacz od gorącej strony, była popękana obudowa od gorącej strony i wirnik miał spory luz osiowy. Dostała nową gorącą strone i wirnik, wywazenie, uszczelniacze, odrzutnik oleju, wyważenie -> wróciła do mnie sprawna po pełnej regeneracji. Po założeniu mam taki problem, że wydaje mi się ze wstaje wcześniej (od 2000 obr/min) i przy częściowym wciśnięciu pedalu przyspieszenia jest ok, ale jak się wdepnie do końca to przy około 3000 obr/min jakby faluje ciśnienie doładowania i slychac tak jakby pulsujacy hałas upuszczania powietrza w wydech. Wiem że najlepiej zrobić logi ale będę miał taką możliwość dopiero we wtorek lub środę a nie daje mi to żyć... Czy jest możliwe że n75 świruje bo teraz turbo lepiej dmucha i pracuje w innym zakresie? Co może byc przyczyną? Dodam że samochód był po programie a teraz sztanga od wastegate jest ustawiona nominalnie przy regeneracji ale gościu ktory pisal program kiedys tam mowi ze mechanicznie nic - zmienił tylko softa. Wszystkie rady mile widziane, a po logach będę napewno wiecej wiedział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
8pit 0 Opublikowano 2 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 uszkodzona obudowa strony ciepłej może odpowiadać za późniejsze wstawanie turbiny, więc może stąd to wcześniejszego uruchomienia turba. Turbo powinno się chyba odpalić przy 1900 obr/min - o ile dobrze pamiętam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łysyrally 0 Opublikowano 2 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 No mozliwe, to 2000 obr to tak wizualnie z obrotomierza, logi bede dopiero robil, ale zemu mi tak faluje cisnienie doladowania mnie zastnawia :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 2 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Możliwe że stanga jest bardziej skręcona dlatego wczesniej wstaje i faluje doładowanie ale i tak bez logów się nie obędzie, możliwe że trzeba będzie poprawić program pod nowe turbo bo program też może mieć na to wpływ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łysyrally 0 Opublikowano 21 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 No ale wlasnie rozmawialem z gościem ktory pisal ten program i mówi że nie ruszal sztangi i w ogóle tylko soft jest zmieniony a mechanicznie nic. Teraz sztange od WG ustawili nominalnie dla tej turbiny przy regeneracji wiec wydaje mi się ze powinno byc to tak samo ustawione jak przed Byl uszkodzony n75 i program był kiepski, teraz wszystko hula jak powinno :-) Do zamknięcia N75 i wszystkie wężyki podcisnieniowe wymienione, juz nie sieje bledow + wgrany seryjny soft. Przy pelnym bucie lekko cuc i slychac falowanie cisnienia doladowania. Jakie logi zrobic zeby sprawdzic co jest nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 Zrób najlepiej komplet czyli 115+118, 002+033, 003+020. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łysyrally 0 Opublikowano 27 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 Troszkę czasu ostatnio nie miałem ale wkońcu udało mi się zrobić te logi które napisałeś. Oto one: http://vaglog.pl/log_271952.html http://vaglog.pl/log_271953.html http://vaglog.pl/log_271954.html Czy może coś doradzicie? Gdzie szukać problemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ExeQtoR 1 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 (edytowane) Masz przeładowanie... zobacz sobie na pierwszy log... masz ciśnienie zadane i ciśnienie osiągnięte w grupie 115. zaworek DV, wężyki podciśnienia, ewentualnie gruszka... jakieś błędy na silniku masz? PS: piszesz że N75 ruszałeś... może coś nie skręcone dobrze jest - może za mocno i wężyki opaską przeciąłeś...?? Edytowane 5 Sierpnia 2016 przez ExeQtoR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łysyrally 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Temat już rozwiazany w dziale "diagnostyka vag" takze do zamkniecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gab73 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Witam mam problem z turbiną po regeneracji pompuje 0,4 bar przy obrotach 6000 mam pytanie czy przyczyną może być padnięty czujnik położenia wałka rozrządu bo wywala błąd stały o uszkodzeniu czujnika i chodzi nie równo na wolnych obrotach czy może coś z turbina nie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się