Wihajster Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Ostatnio brat hamował auto nie na takiej standardowej hamowni tylko zakładali mu "coś"na koło i hamowanie odbywało sie w czasie jazdy.Znacie cos takiego i czy to jest tak dokladne i miarodajne jak na zwykłych hamowniach....?
spanky Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Ostatnio brat hamował auto nie na takiej standardowej hamowni tylko zakładali mu "coś"na koło i hamowanie odbywało sie w czasie jazdy.Znacie cos takiego i czy to jest tak dokladne i miarodajne jak na zwykłych hamowniach....? wpisz w google dynomet ... osobiscie mam wykresy z pomiaru na kólko i z Maha ... wykresy sa podobne,roznica wartosci to poniżej 5% ...
Wihajster Opublikowano 7 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2008 osobiscie mam wykresy z pomiaru na kólko i z Maha ... wykresy sa podobne,roznica wartosci to poniżej 5% ... wydaje mi sie ze błąd jest i minus poniewaz wyszlo mu na mój gust znacznie mniej niz odczucia.Chyba nie ma wyjscia jak pojechac na zwykłą hamownie i porównac :gwizdanie:
wiissnia Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Ciekawe co wyjdzie Słyszałem że hamownia na kółko jest całkiem dokładna. Co do odczuć to różnie z nimi bywa. Kolega miał Swifta GTI dłubanego, wydawało się że zapiernicza że szok, wsiadałem do a4 i pupa nie jeździ stanęliśmy na kresce i ja z przodu, więc odczucia to raczej kwestia samochodu, no chyba że porównujesz 2 takie same auta, takie jest moje zdanie.
kosiniak Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 na obciazeniowce wyjdzie mu to samo, chyba ze ktos tym dynometem nie umial sie poslugiwac
Rogalotti Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Ostatnio brat hamował auto nie na takiej standardowej hamowni tylko zakładali mu "coś"na koło i hamowanie odbywało sie w czasie jazdy.Znacie cos takiego i czy to jest tak dokladne i miarodajne jak na zwykłych hamowniach....? Są hamownie stacjonarne i przenośne, Stacjonarne dzieli się na: 1. takie z rolkami (najczęsciej spotykane) 2. takie bez rolek (przypinane do osi auta - DYNO-PACK) 3. takie silnikowe czyli silnik zamontowany po za autem na ramie z symulowanym obciążeniem przypietym do samego silnika Przenośne to takie jak spotkał się Twój brat. Wyniki na każdej będą inne, ale czysto teoretycznie bardzo podobne. Jedne poprzez przeliczenie mocy na kołach podadzą moc na silniku inne odrazu na silniku. Każda z nich jest tak dobra jak osoba obsługujaca ją. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się