Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 1.8T Kłatrówka | Wer. USA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

fajnie auto, lampy chociaż oklej żeby wyglądały jak US:D nie wiem czy uporałeś się z pompą wspomagania, ale przechodziłem przez to samo. Wymieniłem ze 3 pompy, magiel, litry płynu i nic. W końcu pomogła wymiana węży, zbiorniczka płynu i zalałem typowym płynem, taki jak zaleca audi.

Opublikowano (edytowane)

Dzięki :D A jaki płyn lałeś? polecany na forum, zielony Febi 6162?

Na razie odkręciłem zbiorniczek, zakręciłem, i pomogło :grin: Bo przestała pompa wyć, i się nie zacina :huh:

Edytowane przez Cpt.Ryan
Opublikowano

G 004 000 M2 taki plyn, musi spelniac te norme. czasem jest tak z tymi pompami, ze pasek potrafi troche sie zmoczyc i tez wyje.

Opublikowano

Teraz leje minerał Febiego, taki polecali na forum. i moze tu jest błąd, bo ten co podałeś to syntetyk? ;)

Opublikowano

Kupie, zaleje, zobaczymy jaki bedzie skutek :D
Teraz pracuje nad wygłuszeniem auta, chce wygłuszyc przednie nadkola, grodź silnika od jego strony, i cały wydech. Macie jakieś pomysły czym ten wydech wygłuszyć? Chodzi o material ktory jest odporny na wysokie tempertury.

Opublikowano
Dnia 26.07.2016 o 02:11, lukanio143 napisał:

https://imagizer.imageshack.us/v2/94x94q90/c/r/923/b83Z86.jpg

tak wyglada butelka, zamawiane w ic. wlasnie tam nic nie ma czy to syntetyk czy nie:D jak link nie dziala to rano poprawie.

Wymieniłem pompę wspomagania dwa razy, płynu przelałem z 10 litrów, wyje dalej, chociaż ciszej. Po dłuższym postoju blokuje się wspomaganie i podczas kręcenia 'na siłę' słychać jakby takie strzelenie w maglu i problem odpuszcza. Czytałem że do regeneracji jest sama przekładnia. (te uszczelniacze pod kolumna kierownicy) Był poradnik na forum z samodzielną regeneracją, ale chyba został wywalony..

Opublikowano

jesli nie ubywa Ci plynu a cos blokuje to raczej nie beda tylko uszczelniacze. zobacz czy plyn ma poziom. 

Opublikowano

Chodzi mu chyba o uszczelniacze na zaworze dystrybucyjnym (rotacyjnym) w przekładni :) To blokowanie może być tym właśnie spowodowane 

Opublikowano

Pompe mogles dac ori mocniejsza jak sie nie myle 120bar.

Magiel do roboty.

Albo samemu mozna powalczyc jak masz sile.

Trzeba w nim ww zaworek wymienic.

Zalej uklad po tym albo lhm citroena albo ori plynem z aso.

Febi to najgorsza z opcji jaka mozna wybrac.

Sam zobaczysz roznice po tym jak otworzysz butelke..

Opublikowano

Pompę od 2.5TDI, za późno wyczytałem że pasuje też do 1.8T.

Płynu minimalnie ubywa, a wycieków nigdzie nie widzę. Macie może gdzieś ten temat z regeneracją tych uszczelniaczy?

samemu spróbuję się temu podjąć, natomiast muszę znaleźć dokładną instrukcję

Opublikowano

Nie znajdziesz plynu no chyba ze zdemontujesz oslony przecipylkowe,tam zbiera sie plyn.

Niestety nie widzialem jeszcze nigdzie fotostory jak to zdobic.

Ja bym oddal majstrom to ale jak czujesz sie na silach to moze zrobisz od razu jakis maly opis tego???

Opublikowano

Jest gdzieś na forum temat z tymi uszczelniaczami, ogólnie z demontażem tego zaworu dystrybucyjnego 

Opublikowano

Ostatnio strasznie ciezko z czasem, wiec nie wiem czysie tego podejme.  Ale jesli tak to zrobie opis i fotorelacje, zeby bylo dla innych na zaś

Opublikowano

Mnie czeka to samo, jeżdżę bez wspomagania 3 miesiąc

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...