jacek666b 0 Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Witam,Panowie w zeszłym roku (po roku) wymieniłem tarcze po tym jak na trasie raz zahamowałem z około 180 do 100-pogibało je.W zeszłym roku wrzuciłem zestaw ATE na przód, i w tym roku w lato zaczęło się ponowne bicie-w zacisku wymieniany tłoczek, gumki, prowadnice, sprężynki...wszystko.Co może być przyczyną? Też tak macie, że jedno hamowanie i może być wszystko do wymiany? Coś jest nie tak...BTW kupię jarzma na 312mm skoro już muszę robić heble od nowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Sprawdź bicie piast Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek666b 0 Opublikowano 4 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Sprawdź bicie piast Sorry za głupie pytanie ale...jak? Wiem, że jedno łożysko jest zrypane bo podczas skręcania w prawo jest dźwięk obcierania (zweryfikowane)- nie wiem czy ma coś jedno do drugiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujekmaciej 0 Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 może klocek się poluzował? btw. mam kompletny zestaw zaciski+jarzma 451+przewody i porządne klocki na sprzedać. jak coś to pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat994 0 Opublikowano 28 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 Musisz zakupić sobie czujnik zegarowy kolego. Pozdrawiam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się