Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Gryzące spaliny


karaluch8

Rekomendowane odpowiedzi

Jaki może być powód, siwego dymu z rury wydechowej, a przede wszystkim gryzących spalin? Na wolnych nie widać żeby coś kopcił, po dodaniu gazu zakopci na szaro. No i wystarczy chwile postać za autem i czuć, aż drapią w oczy te spaliny. Tak samo na zimnym jak i ciepłym. Błędów nie ma żadnych, ciągnie jak ma ciągnąć więc w czym problem?

A kąt wtrysku 50-54, dawka na 90 stopniach 3,4-3,6.

Edytowane przez karaluch8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz kata ???? zapewne wtryski juz podlewają.

Niby turbina sobie śwista, więc niby nie ma. A teoretycznie puszka jest. Więc nie jestem pewny. No własnie wtryski były 2 razy robione.. hah, przez mechanika. To jest na pewno objaw lania wtryskiwaczy? Bo się waham przed wyciągnięciem ich po raz 4 i sprawdzanie... Podkładki pod wtryskami zmieniałem.

edit; A no i dodam że odkąd zaczeła kopcic, a ten stan trwa nie wiem już z 2 lata, wliczając chyba nieudolne naprawy wtryskiwaczy. Kompresja była mierzona w między czasie i była okey.

edit2;

A i przy odpalaniu, nie pamiętam na którym cylindrze, ale korekcje wychodzą poza skalę i jest -2,99. Oczywiście objawem tego jest nierówna praca silnika, podszarpywanie, skakanie obrotów. Tylko na zimnym. Jak już przejdzie z rana ten stan, cały dzień jest okey.

Ktoś się wypowie jeszcze?

Edytowane przez karaluch8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski do sprawdzenia albo zakup wtrysków 216 np. od bigu888 (urzęduje tutaj na forum w dziale sprzedaży częsci b5) i ustawienie dawki na 5-5.5mg a najlepiej wtedy zrobić chipa :D

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski do sprawdzenia albo zakup wtrysków 216 np. od bigu888 (urzęduje tutaj na forum w dziale sprzedaży częsci b5) i ustawienie dawki na 5-5.5mg a najlepiej wtedy zrobić chipa :D

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

W piździe. Przed chwilą byłem sprawdzić te wtryski i wszystkie git. pier**le, z trupem j**anym. Dawka, z tego co wyczytałem najlepsza jest własnie jak jest między 3-4mg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie masz kata a tym bardziej zaślepiony egr to będzie jebać starym dieslem, to samo jest u mnie.

Wtryski sprawdzone to po gwizdek zawracasz użytkownikom dupe?

Dla wtrysków 205 dawka 3-4mg jest dobra ale nie dla 216 o których pisałem bo za dużo wachy będą podlewać.

Ps. Następnym razem bez spiny, bo wszyscy się na ciebie wypną d*pą i będziesz szukał pomocy u "janusza" mechanika.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie masz kata a tym bardziej zaślepiony egr to będzie jebać starym dieslem, to samo jest u mnie.

Wtryski sprawdzone to po gwizdek zawracasz użytkownikom dupe?

Dla wtrysków 205 dawka 3-4mg jest dobra ale nie dla 216 o których pisałem bo za dużo wachy będą podlewać.

Ps. Następnym razem bez spiny, bo wszyscy się na ciebie wypną d*pą i będziesz szukał pomocy u "janusza" mechanika.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Przecież nie obrażam was, Tylko mojego klekota. W czym problem?

Po za tym nie jest to normalne, żeby podczas odpalania, przy 30 stopniach, chodził nie równo, kopcił bardziej, i korekcje poza skale. Mam zawór zwrotny założony, więc cofanie paliwa można wykluczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kompresje i wtryski w porządku to innego wyjścia nie ma - pompa wtryskowa.

Możesz jeszcze sprawdzić czujniki G2 i G62 (stosowny poradnik znajdziesz u wujka google), oraz czujniki temp. powietrza i paliwa

Wszystkie te czujniki mają wpływ na odpalanie oraz na dawkę jaką wylicza ecu.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na czujniki patrzyłem, ale tak tylko okiem rzucilem. Muszę się ich wskazania dokładniej przyjrzeć. Ile jest czujników z których ecu korzysta? Od cieczy chlodzacej, paliwa i temperatury powietrza dolotu. Jest jeszcze jakiś?

Edit

A powiedzcie mi. G2 i g62 to dwa czujniki w jednym. Ale jak to jest? Jeden wysyła sygnał do ecu A drugi do licznika? Dobrze mówię?

Edytowane przez karaluch8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są tylko te o których napisałeś.

Tak, G2 i G62 są w jednej obudowie, jeden podaje temperature dla ecu a drugi na licznik.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, zrobię parę pomiarów, rozpisze sobie to w tabeli i ocenie. Na zimnym, pomiędzy nagrzewaniem się, i jak gorący będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam takie same dymienie jak u ciebie . na biegu jałowym gdy gazuje i trzymam gaz na wyższych obrotach to dymi na niebieskawoszaro i smród spalin gryzie. Sam właśnie zastanawiam się co to jest,na kompie zero błędów , będę sledził ten temat bo objaw masz identyczny jak ja.

p.s zauważyłęm jak dam silnikowi w d*pę podczas upału to dymu nie ma nic.

Edytowane przez marquentes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam takie same dymienie jak u ciebie . na biegu jałowym gdy gazuje i trzymam gaz na wyższych obrotach to dymi na niebieskawoszaro i smród spalin gryzie. Sam właśnie zastanawiam się co to jest,na kompie zero błędów , będę sledził ten temat bo objaw masz identyczny jak ja.

p.s zauważyłęm jak dam silnikowi w d*pę podczas upału to dymu nie ma nic.

W upały też u mnie w miarę. Ja sprawdziłem wtryski. Byłem pewny że to one. I jestem w punkcie wyjścia. Już za dużo kasy utopiłem na bezsensowne wymiany/sprawdzanie. Jeźdze dopóki nie stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie wywalone katy i zaślepione egr-y?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie wywalone katy i zaślepione egr-y?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Tak,mam zaślepiony EGR i wycięty katalizator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie wywalone katy i zaślepione egr-y?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Ja akurat egr mam i działa. Co do katalizatora nie jestem pewny czy jest. Auto od handlarza. Wydaje mi się że wkład wybity. Ale to tylko moje przypuszczenia muszę ściągnąć tą puche i zobaczyć.

Edit

Da się zobaczyć w logach ile komp daje paliwa w danej chwili ? Czy nie daje za dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie wywalone katy i zaślepione egr-y?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Ja akurat egr mam i działa. Co do katalizatora nie jestem pewny czy jest. Auto od handlarza. Wydaje mi się że wkład wybity. Ale to tylko moje przypuszczenia muszę ściągnąć tą puche i zobaczyć.

Edit

Da się zobaczyć w logach ile komp daje paliwa w danej chwili ? Czy nie daje za dużo.

czy komp daje paliwo nie sprawdzisz ,ale w vagu możesz zobaczyc jaką masz dawkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie wywalone katy i zaślepione egr-y?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Ja akurat egr mam i działa. Co do katalizatora nie jestem pewny czy jest. Auto od handlarza. Wydaje mi się że wkład wybity. Ale to tylko moje przypuszczenia muszę ściągnąć tą puche i zobaczyć.

Edit

Da się zobaczyć w logach ile komp daje paliwa w danej chwili ? Czy nie daje za dużo.

czy komp daje paliwo nie sprawdzisz ,ale w vagu możesz zobaczyc jaką masz dawkę.
Tyle to ja też wiem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...