deha21 Opublikowano 8 Lipca 2016 Opublikowano 8 Lipca 2016 Nie znam się dla autach, stąd może głupie pytanie. Czy awaria wtrysku może zepsuć turbinę? Chodzi co prawda nie o Audi, ale o Renault Megane które mam. Od czasu do czasu pojawiał się komunikat o awarii wtrysku. Według mechanika ponoć sam wtrysk jest sprawny, ale może czasami dostawać zbyt małe/duże ciśnienie, dlatego wyskakuje błąd. Zauważyłem też że w momencie gdy się pojawia, obroty silnika nieco spadają ale da się normalnie jeździć. Czy więc taki wtrysk mógł być przyczyną uszkodzenia turbiny, a tym samym głowicy silnika?
pięknyzadek Opublikowano 10 Lipca 2016 Opublikowano 10 Lipca 2016 nie ma takiej możliwości, co nie oznacza, że z turbiną jest cos nie tak
punkforever Opublikowano 10 Lipca 2016 Opublikowano 10 Lipca 2016 nie ma takiej możliwości, co nie oznacza, że z turbiną jest cos nie takJak to nie ma takiej możliwości?! Co w sytuacji lejacego wtrysku przez długi czas? W turbinie i jej zmiennej geometrii zbiera się sadza, zmienna geometria zacina się w pozycji pełnego doladowania, turbina po przebiegu 300k lub kiepskiej regeneracji rozpedza się do niebezpiecznej prędkości, olej zmiany 20k temu nie spełnia zadania i wirnik się ukreca... to tylko jeden z przykładów uszkodzenia turbiny przez uszkodzony wtrysk.
deha21 Opublikowano 11 Lipca 2016 Autor Opublikowano 11 Lipca 2016 No właśnie myślałem o tym samym. Miałem teoretycznie uszkodzony wtrysk. Mechanik powiedział że sam wtrysk jest dobry ale może dostawać zbyt niskie ciśnienie. Drugi mechanik nie umiał stwierdzić jaka była przyczyny uszkodzenia turbiny. Przypuszczam, że gdyby to był wtrysk to by raczej wiedział.
Gość Opublikowano 11 Lipca 2016 Opublikowano 11 Lipca 2016 Wina uszkodzenia turbiny byl material z jakiego robiane sa te czesci czyli z plasteliny,do tego cofniety przebieg.
punkforever Opublikowano 11 Lipca 2016 Opublikowano 11 Lipca 2016 No właśnie myślałem o tym samym. Miałem teoretycznie uszkodzony wtrysk. Mechanik powiedział że sam wtrysk jest dobry ale może dostawać zbyt niskie ciśnienie. Drugi mechanik nie umiał stwierdzić jaka była przyczyny uszkodzenia turbiny. Przypuszczam, że gdyby to był wtrysk to by raczej wiedział.Tak w zasadzie to co się stało turbinie i głowicy? Jakie były uszkodzenia? To co napisałem w poprzednim poście to sytuacja przykładowa oczywiście.Wina uszkodzenia turbiny byl material z jakiego robiane sa te czesci czyli z plasteliny,do tego cofniety przebieg.Te wnioski to skąd bo jakoś nie wyczytałem nic o przebiegu czy jakiejkolwiek historii auta w pierwszym poście?
deha21 Opublikowano 12 Lipca 2016 Autor Opublikowano 12 Lipca 2016 Tak w zasadzie to co się stało turbinie i głowicy? Jakie były uszkodzenia? To co napisałem w poprzednim poście to sytuacja przykładowa oczywiście. Jakaś część z głowicy spadła ponoć. Tak po prostu. Mechanik nie umiał stwierdzić jaka przyczyna. Po naprawieniu głowicy stwierdził, że to turbina. Goście z turbiny znowu mówią, że z wtrysków i przewodu ciekło. Ale nie wiadomo czy to zrobił poprzedni mechanik (nie mogę sie dodzwonić) czy to była właśnie przyczyna uszkodzenia turbiny i tym samym głowicy. Eh... całe życie pod górkę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się