Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 1.8T by Czarek


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam po dłuższej przerwie.

Mam problem z parktronikiem. 

Włączam zapłon, daję wsteczny, jest cisza (nic nie stoi za autem). Odpalam auto, nagle czujniki parkowania zaczynają dawać sygnał ciągły, nawet gdy kompletnie nic nie ma za autem (same czujniki też są czyste). Pod kompem widać, że skrajny widzi coś na 23 cm. Sytuacja powtarza się po każdym postoju.

Wiązka sprawdzona optycznie, miernikiem na przerwy w obwodzi lub zwarcie i żarówką na przewodność. Zero zastrzeżeń.

Czujniki były dwa ori, dwa nowe zamienniki, obecnie 4 ori, bez wpływu na działanie.

Zmieniłem moduł pdc na inny, zgodny numerem z moim, system zachowuje się dokładnie tak samo jak wcześniej.

Przyznam, że skończyły mi się pomysły.. Pomoże ktoś?

Opublikowano

któryś czujnik jest nie sprawny, na vcds dojdziesz który w blokach pomiarowych.

Opublikowano
9 godzin temu, Kowi87 napisał:

któryś czujnik jest nie sprawny, na vcds dojdziesz który w blokach pomiarowych.

Wszystkie mają zbliżony czas odpowiedzi, zero błędów w VCDS. Nawet czujnik który pokazuje wspomniane 23 cm, po chwili już dobrze namierza przeszkody i uprzedza

Opublikowano

Próbowałeś zamienić miejscami?

Opublikowano

Tak, gdy miałem uszkodzony czujnik, brak odczytu szedł za czujnikiem. Dzisiaj zmieniłem skrajny na jeszcze inny oryginalny używany.. Kilka razy go gasiłem, odpalałem, robiłem przerwę i nie zrobił cyrków. Nie łudzę się, że problem został rozwiązany, chociaż nadzieja zawsze umiera ostatnia :)

Wniosek na tą chwilę jest jeden, system pdc totalnie nie toleruje zamienników 

Opublikowano

Jak masz jakiś multimetr, to zmierz oporność używki ori i tego zamiennika. Możliwe a nawet pewne, że zamiennik zaczyna z zupełnie innej wartości, przez co system pdc wariuje.

Opublikowano
W dniu 28.03.2021 o 17:30, Langista napisał:

Jak masz jakiś multimetr, to zmierz oporność używki ori i tego zamiennika. Możliwe a nawet pewne, że zamiennik zaczyna z zupełnie innej wartości, przez co system pdc wariuje.

Mogę zmierzyć zamienniki, ale strach ruszać te ori jak już działają :grin::grin:

Opublikowano

Jeden czujnik miał 10.0k ohm, a drugi 10.1k ohm :)

Opublikowano (edytowane)

Czyli jakaś różnica jest, W sumie to nie mam pojęcia w jakim zakresie pracują, bo jeszcze jest kwestia tego, czy on poprawnie oporność mierzy, czyli trzeba by go podłączonego sprawdzić, jakie ma odczyty oryginał a jakie zamiennik, tak łatwo to piszę ale wiem, że samemu nawet z ciekawości by mi się nie chciało tego robić :D Chyba tylko gdybym ekstra o tym pomyślał przy podmianie czujnika :eusathink:

Edytowane przez Langista
Opublikowano
23 godziny temu, Langista napisał:

Czyli jakaś różnica jest, W sumie to nie mam pojęcia w jakim zakresie pracują, bo jeszcze jest kwestia tego, czy on poprawnie oporność mierzy, czyli trzeba by go podłączonego sprawdzić, jakie ma odczyty oryginał a jakie zamiennik, tak łatwo to piszę ale wiem, że samemu nawet z ciekawości by mi się nie chciało tego robić :D Chyba tylko gdybym ekstra o tym pomyślał przy podmianie czujnika :eusathink:

Najlepiej jakby to całość mieć na stole, wyciągnąć sobie z każdej wtyczki kabelki do podpięcia miernika i do boju :)

Przeszło mi nawet przez myśl jak walczyłem żeby przemierzyć wszystko co mam, ale jak już byłem w garażu, to kombinowanie było ciekawsze :) 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...