salma69 0 Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Witam Mam problem z ubywajacym plynem. Przy spokojne jeździe problemu nie ma ale jeśli pocisne pow.3500-4000 tyś obr. lub jeśli długo jadę z prędkością 140-150 wywala płyn zaworkiem pod zbiorniczkiem wyrownawczym. Co może być przyczyną ? Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Witam Mam problem z ubywajacym plynem. Przy spokojne jeździe problemu nie ma ale jeśli pocisne pow.3500-4000 tyś obr. lub jeśli długo jadę z prędkością 140-150 wywala płyn zaworkiem pod zbiorniczkiem wyrownawczym. Co może być przyczyną ? Proszę o pomoc. jaka temperatura cieczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Bardzo prawdopodobne że to uszczelka pod głowicą. Tapnięte z HUAWEI P8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salma69 0 Opublikowano 9 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Temperatura 90st , robiony test na spaliny nic nie wykazał, brak oleju w płynie i płynu w oleju. Oleju nie przybywa. Przewody od chlodnicy były twarde jak kamien ale kupiłem korek i pomogło,jak ostygnie przewody miękkie. Podejrzewałem uszczelkę ale.... Teoria spiskowa korek źle działa zamiennik, Wcześniej dwa oryginały używki nie upuszczaly ciśnienia. Test źle zrobiony? Co robić? Powtórzyć test gdzie indziej , kupić korek w serwisie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujekmaciej 0 Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 korek kup na szrocie ale ori i zobacz co będzie. najszybciej uszczelka, lub termostat nie puszcza na chłodnicę - sprawdź czy ona jest ciepła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hellbean 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 (edytowane) U mnie też nie było żadnego objawu (z typowych) wskazujących na uszczelkę, tj mieszanie płynów czy spaliny w płynie chłodzącym, a jak się okazało głowica miała mikropęknięcie w takim miejscu, że wzrastało ciśnienie i wyrzucało płyn poprzez króciec na zbiorniczku wyrównawczym. Podwieś sobie pod niego butelkę z 200ml, nalej płynu tak jak powinno być i przejedź się, nie musi być daleko ale w większych obrotach. Najlepiej abyś miał możliwość założenia sprawnego sprawdzonego korka od kogoś, nie mniej jak węże się robią twarde jak skała to myślę, że to nie jest jego wina, bo korek pełni rolę zaworu bezpieczeństwa jeżeli właśnie to ciśnienie wzrasta do zbyt dużego. Edytowane 5 Sierpnia 2016 przez hellbean Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się