Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ubywa płynu


salma69

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem z ubywajacym plynem.

Przy spokojne jeździe problemu nie ma ale jeśli pocisne pow.3500-4000 tyś obr.

lub jeśli długo jadę z prędkością 140-150 wywala płyn zaworkiem pod zbiorniczkiem wyrownawczym.

Co może być przyczyną ?

Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam problem z ubywajacym plynem.

Przy spokojne jeździe problemu nie ma ale jeśli pocisne pow.3500-4000 tyś obr.

lub jeśli długo jadę z prędkością 140-150 wywala płyn zaworkiem pod zbiorniczkiem wyrownawczym.

Co może być przyczyną ?

Proszę o pomoc.

jaka temperatura cieczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo prawdopodobne że to uszczelka pod głowicą.

Tapnięte z HUAWEI P8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temperatura 90st , robiony test na spaliny nic nie wykazał, brak oleju w płynie i płynu w oleju.

Oleju nie przybywa.

Przewody od chlodnicy były twarde jak kamien ale kupiłem korek i pomogło,jak ostygnie przewody miękkie.

Podejrzewałem uszczelkę ale....

Teoria spiskowa korek źle działa zamiennik,

Wcześniej dwa oryginały używki nie upuszczaly ciśnienia.

Test źle zrobiony?

Co robić?

Powtórzyć test gdzie indziej , kupić korek w serwisie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

korek kup na szrocie ale ori i zobacz co będzie. najszybciej uszczelka, lub termostat nie puszcza na chłodnicę - sprawdź czy ona jest ciepła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też nie było żadnego objawu (z typowych) wskazujących na uszczelkę, tj mieszanie płynów czy spaliny w płynie chłodzącym, a jak się okazało głowica miała mikropęknięcie w takim miejscu, że wzrastało ciśnienie i wyrzucało płyn poprzez króciec na zbiorniczku wyrównawczym. Podwieś sobie pod niego butelkę z 200ml, nalej płynu tak jak powinno być i przejedź się, nie musi być daleko ale w większych obrotach. Najlepiej abyś miał możliwość założenia sprawnego sprawdzonego korka od kogoś, nie mniej jak węże się robią twarde jak skała to myślę, że to nie jest jego wina, bo korek pełni rolę zaworu bezpieczeństwa jeżeli właśnie to ciśnienie wzrasta do zbyt dużego.

Edytowane przez hellbean
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...