Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.8 ANB] Brak reakcji centralnego na kluczyk


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Centralny zamek nie reaguje mi na kluczyk w zamku. Mogę nim jedynie zamykać i otwierać drzwi kierowcy. Gdy zamykam pilotem, wszystko się ładnie zamyka, alarm uzbraja. Otwarcie kluczykiem nie rozbraja alarmu. Gdzie szukać przyczyny takiego stanu rzeczy?

Opublikowano

Mikrostyk w zamku lub uszkodzona wiązka pomiędzy drzwiami i kabliną. Od strony pasażera masz wkładkę w zamku ? Działa?

Opublikowano

Mam zamek tylko po stronie kierowcy. Sam mikrostyk można wymienić czy tylko z całym zamkiem?

Opublikowano (edytowane)

Z tego co kojarzę to mikrostyk można wymienić sam - jest tu nieco inna konstrukcja niż w zamkach VW .

W przedlifcie miałem coś takiego

https://photos.google.com/photo/AF1QipMbrEpQXpy5H1Cb50NeHjLqH-fPWXweHD3KRmus?hl=pl

https://photos.google.com/photo/AF1QipPG_jxt0CLVwy090b486Y_UaR12PMuXDxLRUnq7?hl=pl

Edytowane przez tfk83
Opublikowano (edytowane)

Niestety linki które wystawiłeś nie działają, a ja mam wersje poliftową z podgrzewaniem zamka

Edytowane przez Mad_Maxs
Opublikowano (edytowane)

U mnie w drzwiach znalazłem właśnie ten moduł i zastanawiałem się co to:

LFoYYOh5.jpg

Rozumiem że zaznaczony element przy klamce, to właśnie nieszczęsny mikrostycznik od grzania? Wtyczka po prawej jest od niego?

8H5KbCjC.jpg

Czyli patrząc na Twoje zdjęcia,muszę zdemontować cały zamek w drzwiach, żeby się dostać do tego stycznika?

Edytowane przez Mad_Maxs
Opublikowano

Zobacz głębiej , czy do samej wkładki nie do jeszcze kable, wydaje mi się że powinny być tam 2 wiązki,jedna od grzania wkładki a druga od centralnego zamka

Opublikowano

Sprawdzę to na pewno. A jesteś pewny, że ten mikrostycznik jest elementem wymiennym?

Opublikowano

W najgorszym wypadku wymienisz cały zamek ;) oczywiście wkładkę zostawisz swoją. W garażu mam jeden zamek mogę ci zrobić dokładne zdjęcia jak to wygląda ale dopiero jutro

Opublikowano

Będę wdzięczny za te zdjęcia. Zawsze to łatwiej gdy wiesz jak cały element wygląda

Opublikowano

Kolego tu masz fotki jak wygląda nasza wkładka zamka. Za komunikację z centralnym odpowiada szara wiązka z czarną 3 pinową prostokątną wtyczką. Środkowy pin to masa ,dwa skrajne to odpowiednio otwórz i zamknij. Mikrostyk odpowiedzialny za sygnał to to czarne " gówienko" z boku zamka. Najłatwiej sprawdzasz jego działanie tak jak na fotkach: miernik w dłoń,jedna końcówka do środkowego pinu a druga do skrajnego i próbujesz otworzyć i zamknąć zamek kluczykiem. Jeśli mikrostyk jest ok to w jednej pozycji masz przejście ( np. otwórz ) a w drugiej przerwę ( zamknij ). Potem to samo z drugim skrajnym pinem , jeśli będzie ok będziesz miał tak jak ja - w jednej pozycji 1 a w drugiej 0.

Fotki:

https://goo.gl/photos/brBS7LGjBhL4fA4i7

Opublikowano

Dzięki za super sesję zdjęciową :) a próbowałeś ten mikrostycznik wytargać z niego?

Opublikowano

Jeszcze nie,ale łatwiej będzie wyjąć wkładkę i przełożyć cały zamek

Opublikowano (edytowane)

Jasne, z miernikiem sobie poradzę :) nie raz dorabiało się fragmenty instalacji w poprzednich autach. Czy jest jakaś szczególna różnica między zamkiem strony lewej od strony prawej? Czy wystarczy że kupię taki z dwoma kablami (od grzania i centralnego)

Edytowane przez Mad_Maxs

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...