radi 2 Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Witam kopcenie jak na filmiku przebieg 230,000 , kopci tylko na rozgrzanym jak dłużej postoi na luzie na zapalonym silniku, wystarczy go przegazować i chmura...,uszczelniacze wymieniane i turbo tez na nowe replikę K04, wcześniej przed wymiana turbo ten sam objaw, w dolocie przy przepustnicy niema oleju, na dole przy wężu tez niema oleju, czy to pierścienie czy może nowe turbo do d*py, i puszcza w wydech?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golfagn 18 Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Jakiego płynu ubywa? To nie uszczelka pod głowicą? Nie wywala błędów? Generalnie nie kopci jakoś strasznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 15 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Plynu nie ubywa,i smierdzi olejem jak pusci dym,jak by to byla uszczelka to chyba by dymil caly czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_cccp 4 Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Oleju nie ubywa płynu nie ubywa ? Spalanie masz w normie czy może za wysokie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 16 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 (edytowane) Ok może zle zrozumialem, ze plynu chłodniczego nie ubywa ale olej tak- z litre mi zjadł na 3 tys, jazda mieszana spalanie w normie trasa 7-8 miasto 10-12 Edytowane 16 Lipca 2016 przez radi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golfagn 18 Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 Zrób próbę olejową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 16 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 Tz,mam mu wlac oleju w cylindry i sprawdzic cisnienie? Mierzylem cisnienie ze 2mc temu i mial po 12,5 do 13 bar,zmienie mu moze olej na chwile na 10w 40 i zobacze co sie bedzie dziac, bo teraz zalewalem mu 5w 30 liqui moly, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uosiek 9 Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 Nie wlewaj mu 10W, te silniki nie są pod to robione. Ma być 5W30/5W40. Zrób próbę olejową i sprawdź czy masz górę czy dół silnika do roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 (edytowane) Mierzyłem ciśnienie i jest po 12-13 bar bez zalewania oleju w cylindry, wiec chyba ok,ale rozebrałem kolektory,na ssącym zawory syche ,a na wydechowym na 3 cylindrach olej na zaworach,ale tylko tak jak by po jednym zaworze było mokro uszczelniacze wymieniane 3mc temu,moze jakies wadliwe Problem rozwiazan, dziwne to ale pospadały uszczelniacze zaworowe które zakladalem 3 mc temu, uszczelniacze reinza które miałem zalozone wygladaly jakos dziwnie, w porównaniu do tych co teraz kupiłem erlinga, tz. były bardzo rozciagniete Edytowane 24 Lipca 2016 przez radi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_s-c 0 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 (edytowane) Z moich doświadczeń wynika, że jak uszczelniacze to puszcza dymka na zimnym po odpale, a jak kopci ciągle na rozgrzanym to pierścienie.W tym drugim przypadku olej szybko znika. To było inne audi z innym silnikiem, ale podejrzewam, że zasada będzie ta sama. W tamtym ciśnienie przy wyrąbanych pierścieniach było w normie. @lol nie doczytałem, że rozwiązane Edytowane 8 Sierpnia 2016 przez Pablo_s-c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko123 6 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Masz strasznie brudno w dolocie i na zaworach, może przez ten nagar padają uszczelniacze. Ostatnio jak zdejmowałem kolektor to zawory i dolot błyszczały. Jeździsz na lpg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 (edytowane) w dolocie jest czysto to jest strona wydechowa,jak spadly uszczelniacze to olej leciał do wydechu ,i stad taki nagar,teraz zrobiłem już ze 2000km i nawet dymka nie pusci Edytowane 26 Sierpnia 2016 przez radi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się