Emil2006 0 Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 Czy ktoś ma pojęcie czy skrzynia DQT podejdzie do AFN Quattro??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
primaballerina 0 Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 podejdzie bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil2006 0 Opublikowano 20 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 A nie wiesz jakie prędkości są przy 2 tyś na 6 biegu i czy dyfer nie bedzie swirowal??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanthomas18 1 Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 Mam u siebie DQS a DQT to bodajże prawie ta sama skrzynia, różni je tylko to, że DQS to ośka a DQT quattro. Przy 2tys na 6tym biegu mam u siebie jakieś 110km/h z tego co dobrze pamiętam. Co do dyfra to raczej będzie do wymiany, musisz mieć dyfer z takim samym przełożeniem co skrzynia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba84 3 Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 podejdzie bez problemu Tu się mocno myślisz ... nie jest to operacja P&POwszem podjedzie pod warunkiem zmiany wału, wybieraka itpAFN ma skrzynię 5 biegów a DQT to skrzynia 6 biegowa. Zmiana na 6biegów wymaga wyżej wspomnianych zabiegów + trzeba ustalić przełożenie tylnego mostu jaki masz obecnie u siebie, bo może się okazać że most także będzie do wymiany. DQT 37/9Jest jeszcze skrzynia EKM, najdłuższa jaka może być ma przełożenie 35/9, którą zdecydowanie polecam jak dużo latasz po autostradach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil2006 0 Opublikowano 21 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 A co miałeś kolego namyśli itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
primaballerina 0 Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 swpauje automaty na manuale, 5b na 5b zawodowo i nigdy tylnego mostu nie ruszałem... wszystko chodzi jak trzeba nie rwie nie szarpie absy działają wiec nie wiem po uja wymienaic mosty. podejdzie bez problemu Tu się mocno myślisz ... nie jest to operacja P&POwszem podjedzie pod warunkiem zmiany wału, wybieraka itpAFN ma skrzynię 5 biegów a DQT to skrzynia 6 biegowa. Zmiana na 6biegów wymaga wyżej wspomnianych zabiegów + trzeba ustalić przełożenie tylnego mostu jaki masz obecnie u siebie, bo może się okazać że most także będzie do wymiany. DQT 37/9Jest jeszcze skrzynia EKM, najdłuższa jaka może być ma przełożenie 35/9, którą zdecydowanie polecam jak dużo latasz po autostradach. pytał czy podpasuje a nie co trzeba zmienic by osadzic dqt... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil2006 0 Opublikowano 25 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Koledzy spokojnie bez nerwów temat otwarty jest miło że ktoś coś ciekawego podpowie bo ogólnie mam skrzynie manualna tylko że standardowo luz na torsenie i synchronizator na 2 biegu a rozwaszam opcje wymiany skrzyni na dłuższa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się