Skocz do zawartości

Emil2006

Pasjonat
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Emil2006

Informacje

  • Imię
    Emil
  • Miasto
    Grybów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

483 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Emil2006

0

Reputacja

  1. Dev jeździłem autem na 320 i hamulec jest naprawdę ekstra zgadzam się ale odnośnie moich tarcz 312 to są niewiadomego pochodzenia o grubości 23 mm czyli końcówka klocki też tanie jakieś nie wiem dokładnie już jakie i w porównaniu do sesji na których były Nowe tarcze i klocki jest ogromny przeskok to nie mow ze nie ma bo jest i każdy to mówi kto tu blisko mnie zakładał 312
  2. Koledzy spokojnie bez nerwów temat otwarty jest miło że ktoś coś ciekawego podpowie bo ogólnie mam skrzynie manualna tylko że standardowo luz na torsenie i synchronizator na 2 biegu a rozwaszam opcje wymiany skrzyni na dłuższa
  3. A co miałeś kolego namyśli itp
  4. A nie wiesz jakie prędkości są przy 2 tyś na 6 biegu i czy dyfer nie bedzie swirowal???
  5. Czy ktoś ma pojęcie czy skrzynia DQT podejdzie do AFN Quattro???
  6. Kolego czytają po forum większość pisze że różnicy brak a ja stwierdzam że jest duża hamulec zrobić się czulszy i wyższy
  7. Witam podepne się pod temat ostatnio też wrzuciłem do swojej B5 312 i jest naprawdę dobrze i wyczuwalna różnią w hamowaniu mimo że niektórzy pisali że różnicy nie ma . może kiedy spotkamy się na jaką dyskusje w niedzielę bo też jestem z okolic NS
  8. Wałek od sdi poprawia dół
  9. Emil2006

    Gwint AP

    Zrób kolego jakie zdjęcia jak to wygląda na aucie i ile jeszcze jest manewru na tym
  10. Emil2006

    Gwint AP

    Kolego jeździłem na takim gwincie tylko ze BMW E46 i dla mnie bomba super się tym jechało . też chce swoją położyć niżej miałem kupić same sprężyny ale jednak wyląduje ten właśnie zestaw AP
  11. Emil2006

    A4 B5 AFN Padło Turbo:(

    Potwierdzam opinię kolegów AWX jest za słabą potrafi nawet w sesji się rozwalić . osobiście też będę zmieniał na większą tylko zastanawiam się nad Turbo CAHA lub od 2.5 V6 tdi
  12. Kolego z racji że miałem taki przypadek ostatnio w 1.9 tdi to raczej trzeba postawić na dmuchnieta uszczelkę pod głowica Ale 100% pewność da ci sprawdzenie przyrządem do szczelności głowic a termostat możesz sprawdzić ale raczej nie da założyć go odwrotnie lecz mogę się mylić
  13. Dzięki koledzy napewno mi to dużo pomoże
  14. Kolego na co dzień robię przy autach tylko jeszcze nigdy nie robiłem przy torsenie więc chce się trochę zapoznać z Budowa tej skrzyni
  15. Jeżeli znajdę schematy skrzyni to powinienem dac sobie z tym radę tylko schemat i dzień wolnego i zobaczymy czy problem zniknie A odnośnie kolego roboty tego z serwisie to nie mam przekonania do nich widziałem już parę ciekawych rzeczy po serwisie . tu raczej by się sprawdził jakiś magik od skrzyń na forum napewno jest ktoś taki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...