Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 Monsoon Grey by Veiru


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam!

Po 6’cio letniej przygodzie z b7 nadszedł czas na coś nowego :decayed:

Oto mój nowy nabytek: A4 B8 2.0 TDI Quattro 177PS lift

11440342_NataliaiDamian-plener_53.jpg

 

Z wypasu:

- Moc 218 kucy 440 nm - program w EcuProject 

- quattro! :quattro:

- lakier Monsoon Grey (LX7R)

- manualna skrzynia

- MMI 3G Basic

- Bluetooth

- klima 3-zone

- 3-ramienna  kierownica z multifunkcją

- wykończenie dekorami - ''rybia łuska''

- grzane fotele przód + tył

- tepomat

- czujnik deszczu

- czujnik zmierzchu

- come/leaving home

- fotele alcantara

- grzane fotele

- 4x eklektyczne szyby

- zawiecha 1be

- pdc tył

 

Modyfikacje:

- S-line Competition

- Grill ala RS4

- kierownica s-line

- gałka zmiany biegów s-line + biała nić

- test zegarów

- kierunkowskazy tył semi-dynamic

- wydech od a5 3.0 TDI

- carbonowe końcówki wydechu Akrapovic Ø100

- eibach pro-kit -35/-30

- lotka RS4

- listwy zewnętrzne s-line

- hamulce S4

- Alu lato: ROTOR 19'' 9J et33 od S5

- Opony Pirelli Cinturato P7 235/40/19

- Alu zima: 18'' 8J et47

- Opony Continental ContiWinterContact 245/40/18

 

Plany:

- lusterko wew. fotochromatyczne

- czarna podsufitka

- elektryczna klapa bagażnika + otwieranie z pilota

- składane lusterka

- może MMI 3G+ sim google :P

- nagłośnienie BOSE

- spolszczenie MMI + aktualizacja map

- ściema szyb

- ledy w halogenach

może coś jeszcze... :eusathink:

 

Stan auta na 08/2017:

detaling8.jpgdetaling18.jpgdetaling15.jpgdetsling6.jpgdetaling7.jpg

 

Stan auta na 04/2018:

11375241_1.jpg11375240_2.jpg11375242_3.jpg11375325_4.jpg11375326_5.jpg11375327_6.jpg11375331_7.jpg11375329_8.jpg11375328_9.jpg

16.jpg11375330_10.jpg11375334_11.jpg11375332_12.jpg11375336_13.jpg11375333_14.jpg11375335_15.jpg

 

image.pngimage.pngimage.png FOTORELACJA Z MODYFIKACJI image.pngimage.pngimage.png

Spoiler

19.05.2016

Wrzucenie rotorów na auto

11356190_rotors1.jpg 11356189_NataliaiDamian-plener_52.jpg

 

10.06.2016

Program w image.png

13559077_1246941988650092_2058969099889207106_o.jpg13528244_1246942225316735_3637469220822464413_o.jpg

 

26.06.2016

Po przyjściu paczki od Gibsona i ponownej wizycie w image.png  Na aucie zawitał upgrate hamulców na heble od S4.

11356221_20160731_151746.jpg

 

07.07.2016

Detaling w  image.png.

1.       Odświeżenie lakieru (miejscowo pełna korekta)+zabezpieczenie woskiem Collinite.
2.       Czyszczenie wnętrza (czyszczenie i zabezpieczenie tworzyw sztucznych, czyszczenie tapicerki skórzanej z zabezpieczeniem na 12 miesięcy, pranie elementów materiałowych).
3.       Polerowanie reflektorów + zabezpieczenie powłoką ceramiczną Gyeon.
4.       Opcjonalnie aplikacja powłoki ceramicznej na szyby.

 

 

FB_IMG_1469729678742.jpg

detaling_2.jpgdetaling_3.jpgderaling_1.jpgderaling4.jpgdetaling5.jpgdetsling6.jpgdetaling7.jpgdetling22.jpgdetaling18.jpgdetaling8.jpgdetsling10.jpgdetsling11.jpgdetaling15.jpgdetsling13.jpgdetsling16.jpgdetsling17.jpg

 

10.04.2017

Wlatuje ścięta kierownica od s-line. Dziękuję Kaju za pomoc w montażu!

11356223_20160912_165030.jpg

 

12.05.2017

Montaż modułów SEMI-DAYNAMIC na tylnie kierukowskazy.

 

 

15.05.2017

Zamontowanie listw zewnętrznych od s-line oraz lotki RS4 na klapę.

11356224_20170705_105634.jpg11356225_20170705_105548.jpg

11356226_20170705_105538.jpg11356227_20170705_105535.jpg

 

03.06.2017

Pikowana gałka od s-line z białą nicią.

11356228_naforumgaka_1.jpg11356229_naforumgaka_2.jpg

 

10.06.2017

Odblokowanie testu zegarów.

 

28.06.2016

Dotarły sprężyny Eibach Pro-Kit -35/-30 mm :D Oddałem auto do image.png na montaż.

11356237_naforumzawias2.jpg

 

Stan przed założeniem:

11356235_q.jpg

 

I po :):

11356236_naforumzawias1.jpg

 

19.10.2017

Po skompletowaniu niezbędnych gratów, na tył zawitał s-line competition plus, wraz z wydechem od a5 3.0 tdi.

11373726_wydechu.JPG11373724_k_201510422.JPG11373842_20180304_142648.jpg

 

Niestety, okazało się że końcówki wydechu wypadają bardzo ''blado'' przy dużych otworach dyfuzora. Strasznie drażnił mnie ten widok dlatego musiałem szybko znaleźć jakieś rozwiązanie...

 

16.11.2017

Za namową Patryka (Patrox) z PG Performance image.png zdecydowałem się na dość drogą przyjemność, a mianowicie na carbonowe końcówki image.png z Ø100 mm

małe1.pngmałe2.png1024x860.jpg11373966_20180407_113424.jpg11373967_20180407_113438.jpg

I w końcu zaczęło to wyglądać tak jak powinno ;) 

 

13.03.2018

Kilka ładnych tygodni zajęło mi szukanie gratów pakietu competition na przód. Kiedy na allegro ukazał się kompletny i idealny jakościowo zderzak w moim kolorze, nie zastanawiałem się długo...
Jedna z kratek w zderzaku była pod radar ACC, dlatego musiałem nabyć zwykłą w ASO.

 

małe13.jpgmałe11.jpgmałe12.jpgbla bla.jpg

Wpadłem na pomysł, żeby zamiast OEM grilla zamontować grill w stylu RS4, żeby nawiązać do ''plastrów miodu'' w kratkach przy halogenach. To znacznie wydłużyło doprowadzenie projektu do końca.
Po 2 miesiącach oczekiwania na paczkę, w końcu dotarł...

małeplx.jpgmałeplx2.jpg

Załadowałem wszystkie manele i ponownie udałem się do PG Performance image.png w celu dokończenia projektu.

run and go!.jpg

I kilka strzałów zaraz po odbiorze :kox:

542379572.jpg11374495_20180404_164923111111111.jpg11374496_BLISKO.jpg

image.pngimage.pngimage.png                                                                                                                               image.pngimage.pngimage.png

 

Stay Tuned.

Edytowane przez Veiru
Opublikowano

Ładna sztuka :)


- MMI 2G + hard disck +2 sloty na karty SD

masz MMI 3G Basic bez dysku :wink:

Opublikowano

Ładna sztuka :)

- MMI 2G + hard disck +2 sloty na karty SD

masz MMI 3G Basic bez dysku :wink:

Faktycznie już poprawione ;)

Dziękuję!

Opublikowano

I nie masz doświetlania zakrętów. Ładny kolorek w Krakowie kupiona ?

Opublikowano (edytowane)

I nie masz doświetlania zakrętów. Ładny kolorek w Krakowie kupiona ?

Mam, zapalają się halogeny przy skręcaniu :naughty:

Dokładnie tak w Krakowie.

Edytowane przez Veiru
Opublikowano

Sam ją oglądałem i zastanawiałem się nad kupnem. Myślałem że chodzi Ci o doświetlanie w sensie skrętny bix :) bo w halogenach to każda ma.

Opublikowano

Felgi on board :D

Jedziemy do pana gumolepa ;)

20160611_101440.jpg

Opublikowano

Co za felgi kupiłeś? :)

Opublikowano (edytowane)

Co za felgi kupiłeś? :)

Ori rotory 19''

Kupiłem je od gościa który miał je na swojej s5 i zmienił na jakieś OZ'tki. Stąd te kartony OZ :D

Zupełnie inne auto:

516cf052870c10c4med.jpg

hnjmj4lz.jpg

Edytowane przez Veiru
Opublikowano

Jaki to rozmiar opon?

Coś spory profil jak na 19"

Opublikowano

Jaki to rozmiar opon?

Coś spory profil jak na 19"

235/40 wydawało mi się że to w miarę optymalny rozmiar :P

Opublikowano

Fajna furka :wink: powodzenia w modzeniu

Jaki to rozmiar opon?

Coś spory profil jak na 19"


235/40 wydawało mi się że to w miarę optymalny rozmiar :P

Faktycznie spory balon masz :D Prawidłowy rozmiar gumy to 255/35/19 :guma:

Opublikowano

Ja mam u sb 235/35 i jest si ale będę zmieniał na 255

Opublikowano (edytowane)

Fajna furka :wink: powodzenia w modzeniu

Jaki to rozmiar opon?

Coś spory profil jak na 19"

235/40 wydawało mi się że to w miarę optymalny rozmiar :P

Faktycznie spory balon masz :D Prawidłowy rozmiar gumy to 255/35/19 :guma:

255 to nie ciut za szeroko dla 2.0? :P Toż to jeszcze musi jechać! :D

Prześledziłem temat w dziale technicznym o oponach i w sumie wyszło na to że 235/40 to idelany kompromis między wyglądem, a komfortem więc własnie tym się zasugerowałem :)

Edytowane przez Veiru
Opublikowano (edytowane)

Skoro inżyniery w de tak wymyślili to znaczy że da się jeździć na takich, ja od kwietnia na 255/35 jeżdżę :wink:

Jak dasz za wąską gumę to ranty będą bardziej odsłonięte a przy rotorach zjechać rant to jeden wielki dramat

Edytowane przez D4NTE
Opublikowano

tak jak kolega wyzej napisał rotory przytrzec to jest moment sam wiem po sobie wiec u mnie wpadnie 255 a jechac u mnie na multi i po programie dalej to nie jedzie :P

Opublikowano

Śliczna.

Fotele bym przyjął.

Opublikowano

Skoro inżyniery w de tak wymyślili to znaczy że da się jeździć na takich, ja od kwietnia na 255/35 jeżdżę :wink:

Jak dasz za wąską gumę to ranty będą bardziej odsłonięte a przy rotorach zjechać rant to jeden wielki dramat

Zgoda, ale nie możesz też zakładać, że Twoje 255 na feldze ochroni ją przed wszystkim. Mój znajomy ma a5 lift z rotorami 255/35/19 jak będę miał chwile cykne Ci fotkę w jakim stanie ma te felgi.. Ranty są widocznie naruszone, a jakbyś go zapytał o styl jazdy to powie Ci, że obnosi się z nimi jak z jajkiem. Przy felgach w tym rozmiarze nie ma zmiłuj, nawet jakbyś miał 275 to i tak kolizja z krawężnikiem obetrze Ci rant.

Nie ma reguły, trzeba uważać.

Po za tym serdecznie polecam opony pirelli cinturato p7 które wrzuciłem do siebie. Mają z brzegu opony zarąbisty ''rowek'' który dodatkowo chroni felgę. Nie wiem czy będzie widoczne to na foto:

opona.jpgopona_2.jpg

Opublikowano (edytowane)

Nie mówię że 255/35 jeżdżąc czy wyjeżdżając na krawężnik w 100% ochroni ranty ale zdecydowanie zmniejszy ryzyko uszkodzenia a parkując np równolegle do krawężnika przy dojeżdżaniu napewno pomoże.

Jazda na naciągu niestety zwiększa znacznie ryzyko uszkodzenia felg (przerabialem ten temat w b6) :wink: z resztą pojeździsz to się przekonasz

Tak u mnie guma 255/35 się układa felga 8,5J ET43:

542bbaff68633d87294c2dde5d8a0c5e.jpg

808994f54c869a9a4e3cd0b49854b000.jpg

Edytowane przez D4NTE

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...