pejsyk Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Witam wszystich, A4Quattro Tiptronic Panowie mam duży problem ze stukami przy zmianie z "P" na "R" i "D" na "R" otóż w momencie przełączania na R następuje stuknięcie, odgłos wygląda jakby w manualu szybko puscic sprzeglo jest takie szybkie załączenie biegu lub jak kto woli stukniecie wynikajace z luzów, tylko problem tkwi w tym, że została sprawdzona cala skrzynia w Sserwis i tam nie doszukali się żadnych problemów ze strony mechaniki skrzyni, zmienili mi nowy sterownik hydrauliczny (fabrycznie nowy takze nie inny uzywany) i problem jest nadal, zmieniłem półosie tylnie zmieniłem przeguby wew. na nowe, zmieniłem most i nadal to samo, został tylko wał napędowy który zamierzam zdemontować i równierz zregenerować, ale pytanie do posiadaczy A4q czy ktos ma, miał podobne objawy, Problem występuje nie zawsze i nie raz jest tak że nie ma stuku, zmiana jest cichutka nie wyczuwalna a nie raz(bardzo czesto) slychac stuknięcie, dodam że przełączenie na D jest bez stuków nie wyczuwalne. Pytanie do znawców czy tyni most powinien miec luz miedzy wałkiem atakujacym i kołem napewno tak tylko jak duży on powinien być? u mnie jest do momentu kiedy ząb wałka dotknie zeba koła kilka stopni czy tak powinno byc? czy może powinny sie zazebiac z luzem nie wyczuwalnym? Proszę o pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się