Radex121 Opublikowano 24 Lipca 2016 Opublikowano 24 Lipca 2016 (edytowane) Panowie czuje jak coś mi dusi auto przy ruszaniu jak i podczas jazdy przyspiesza ale bez "lekkości" tylko tak jak by w aucie siedziały 4 słonie Statyczne 000- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs 001- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs 003- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs <----Tutaj statyczny jest na samym dole nie wiem czemu sie on nałożył na ten sam plik.... 004- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs 013- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs 018- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs 023- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs 013,023,004- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs Dynamiczne 000- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs 001- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs 003- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs 004- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs 008- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs 010- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs 011- VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs Zapomniałem dodać auto jest po programie 160km Edytowane 24 Lipca 2016 przez Radex121
wektor2121 Opublikowano 24 Lipca 2016 Opublikowano 24 Lipca 2016 (edytowane) turbo przeładowuje jak na serie i to ostro a tu jest 30 km więcej niech się znawcy wypowiedzą pompki w wzorowym stanie kąt synchronizacji do delikatnej korekty może i nie konieczni. Edytowane 24 Lipca 2016 przez wektor2121
lukasz51237 Opublikowano 24 Lipca 2016 Opublikowano 24 Lipca 2016 Turbo dziwnie pompuje, sprawdź podciśnienia, gruchę, sztangę, króciec na tandem pompie nie luźny?
Radex121 Opublikowano 25 Lipca 2016 Autor Opublikowano 25 Lipca 2016 Czyli tak wężyki wymieniłem wszystkie niektóre były popękane przy początkach ale poprawy nie ma króciec był luźny to go zakleiłem ale z tego co czytałem to niektórym to pomaga a innym nie. Sprawdzę gruchę jak sztanga chodzi da rade to zrobić zwykłą strzykawką ?
lukasz51237 Opublikowano 25 Lipca 2016 Opublikowano 25 Lipca 2016 Tak strzykawką. Możesz jeszcze zrobić logi 11bs.
Jarol Opublikowano 25 Lipca 2016 Opublikowano 25 Lipca 2016 W pierwszej kolejności to wgraj seryjny program i zrób ponownie logi dynamiczne. Bo soft który masz obecnie wgrany jest marnej jakości. Gdzie go robiłeś? Turbo jest źle wysterowane, limitery źle ustawione. EOI z dołu masz ustawione na koło 11 stopni więc nie ma się co dziwić że turbo przeładowuje.
Radex121 Opublikowano 25 Lipca 2016 Autor Opublikowano 25 Lipca 2016 AdT tuning we Wrocławiu poleciało mi ten zakład paru chłopaków z forum. Auto przed softem miało robione logi i też było tam widać lekkie przeladowaniem dodam że przed jak i po sofcie nie widzę różnicy przed było tak samo jak teraz..
Jarol Opublikowano 25 Lipca 2016 Opublikowano 25 Lipca 2016 (edytowane) Teraz przeładowanie masz bardzo duże koło 2300obr wychodzi po za zakres MAP sensora. Auto przed softem miało robione logi i też było tam widać lekkie przeladowaniem dodam że przed jak i po sofcie nie widzę różnicy przed było tak samo jak teraz..Jak na seryjnym sofcie miałeś przeładowani to w pierwszej kolejności powinno zostać to naprawione a dopiero potem wykonany chiptuning. Edytowane 25 Lipca 2016 przez Jarol
Radex121 Opublikowano 25 Lipca 2016 Autor Opublikowano 25 Lipca 2016 Chip był zrobiony ponieważ myślałem że to pomoże rozwiązać problem......
lukasz51237 Opublikowano 25 Lipca 2016 Opublikowano 25 Lipca 2016 Chip był zrobiony ponieważ myślałem że to pomoże rozwiązać problem...... Tuner Ci tak powiedział?
wektor2121 Opublikowano 25 Lipca 2016 Opublikowano 25 Lipca 2016 ale jazda uszkodzone auto i podkręcają czy to może dziwić
lukasz51237 Opublikowano 25 Lipca 2016 Opublikowano 25 Lipca 2016 ale jazda uszkodzone auto i podkręcają czy to może dziwić Liczy się kasa
Radex121 Opublikowano 25 Lipca 2016 Autor Opublikowano 25 Lipca 2016 No niestety tak jest jak się człowiek nie zna. A teraz na poważnie gdzie mogę szukać problemu z tym przeladowaniem? I czy to od tego mam takie uczucie że auto jest ociężałe?
lukasz51237 Opublikowano 25 Lipca 2016 Opublikowano 25 Lipca 2016 Kolega Jarek już Ci wszystko napisał.
Radex121 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2016 (edytowane) . Po wgraniu seria takie logi uczucie " cięszkości " pozostało ale jest lepiej Dynamiczny: Grupy 003, 011: http://vaglog.pl/log-011_003_4h9rtHr.html Na dodatek teraz na serii przy ruszaniu ciężko się rusza na pół sprzęgle jak za szybko puszcze sprzęgło to potrafi się przydusić.... od czego może być to spowodowane ???? Jakie logi jeszcze dorobić ? I dlaczego teraz w tabelce u góry pokazuje mi ze komputer chce wartości 2000-2150 a nie 2200-2400 ????? czy to jest nie ważne ? Edytowane 27 Grudnia 2016 przez Radex121
spanky Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 (edytowane) . Po wgraniu seria takie logi uczucie " cięszkości " pozostało ale jest lepiej Dynamiczny: Grupy 003, 011: http://vaglog.pl/log-011_003_4h9rtHr.html Na dodatek teraz na serii przy ruszaniu ciężko się rusza na pół sprzęgle jak za szybko puszcze sprzęgło to potrafi się przydusić.... od czego może być to spowodowane ???? Jakie logi jeszcze dorobić ? I dlaczego teraz w tabelce u góry pokazuje mi ze komputer chce wartości 2000-2150 a nie 2200-2400 ????? czy to jest nie ważne ? To nie sa logi serii , tam jest juz jakis program wgrany .Przeplywomierz tnie dawke. Edytowane 27 Grudnia 2016 przez spanky
Radex121 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2016 kur.... myślałem ze ten nowy sterownik ma serie...............................................
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się