kasieq555 Opublikowano 27 Lipca 2016 Opublikowano 27 Lipca 2016 Witam wszystkich serdecznie, w ostatnim czasie zauważyłem, że w moim pojeździe zapaliła się kontrolka check. vagiem udało mi się odczytać błedy z silnika: 04752 - no data 00832 -a/c control head head (E87) Podczas gdy świeci się kontrolka auto wyraźnie ma spadki mocy, po skasowaniu nabiera wigoru, aż do momentu zapalenia z powrotem. Zapala się po kilku cyklach odpaleń - kilometraż ok 50-100km Proszę o pomoc gdzie szukać rozwiązania problemu, ponieważ wujek google nie podpowiada pozdrawiam
Łukasz13 Opublikowano 27 Lipca 2016 Opublikowano 27 Lipca 2016 To napewno byly odczytane bledy vagiem? Te co wstawies nie sa z vaga i nie wiadomo co oznaczaja.
kasieq555 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2016 To napewno byly odczytane bledy vagiem? Te co wstawies nie sa z vaga i nie wiadomo co oznaczaja. wygląda na to, że zakupione vaga może wrzucić do śmietnika. Byłem podpiąć samochód pod komputer i pokazały się błędy: 17698 - Czujnik temperatury chłodziwa na wyjściu chłodnicy 17748 - czujnik wałka rozrządu/wału korbowego rząd 1 pozdrawiam
koloboro Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 No to na poczatek czujniki do sprawdzenia lub wymiany.
kasieq555 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Panowie, Rozumiem ze mam kupić i wymienić czujnik walka i wału korbowego czy można to jakoś doprecyzować ? Pozdrawiam
Łukasz13 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Pierwszy błąd to czujnik temp. w dolnym wężu chłodnicy, trzeba sprawdzić czy wtyczka lub kable nie sa od niego uszkodzone, potem ewentualnie wymienić czujnik, drugi błąd nie dotyczy konkretnie żadnego czujnika tylko że jest nieprawidłowa synchronizacja rozrządu czyli możliwe że rozrząd jest źle ustawiony na pasku lub na łańcuszku między wałkami.
kasieq555 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2016 (edytowane) Panowie, Powiedzcie mi jeszcze jedna rzecz. Czy nie jest tak ze w przypadku przestawionego rozrządu błąd byłby stały i jego następstwa rownież ? Zauważyłem jeszcze jedna rzecz. W momencie gdy swieci sie check na biegu jałowym zdarza sie ze spadają delikatnie obroty. Zdarzyło sie również, że raz na biegu jałowym pojazd mi zgasł. Odpaliłem i pojechałem dalej.. Ale tak jak pisze ma to miejsce gdy świeci sie check, gdy go zgadze obroty na biegu jałowym cały czas trzymają sie równo. pozdrawiam Edytowane 5 Sierpnia 2016 przez kasieq555
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się