Karl98 Opublikowano 28 Lipca 2016 Opublikowano 28 Lipca 2016 Witam, około miesiąca temu padła klima. Nie miałem czasu i tyle umiejętności żeby naprawić tą usterkę, mianowicie klima się właczała dmuchała ale ciepłym powietrzem, pomyślałem że brakuje freonu. Pojechałem do mechanika, sprawdził i mówi że freon jest na odpowiedni poziomie i powinna klima chłodzić(nie dobijał jej zostawił jak było), nie naprawiłem tej usterki. 3 dni temu podczas jazdy straciłem moc, tak jak by turbo w ogóle nie działo. Wróciłem do domu sprawdziłem czy wszystko koło egr jest podkręcane bo czyściłem kilka dni wcześniej po czym przejechałem +/-600km i było okej po czyszczeniu. Wracając do wątku wszystko dokręciłem wyjechałem sprawdzić cz dalej to samo. Podjechałem do znajomego wpięliśmy vaga wyszło to : Kod:17994-Elektrozawór poduszki zawieszenia silnika, zwarcie obwodu do plusa - Nieciagły Kod:18043-CAN,Komunikacja silnika/AC:zagubiony lub wadliwy sygnał -Stały Kod:16485-Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza -Stały Kod:17552-Czujnik przepływu masy powietrza,obwód otwarty/zwarcie do uziemienia -Nieciągły Kumpel odrazu powiedział że przepniemy ten czujnik "przepływomierz powietrza" też ma a4, ale nie zrobiliśmy tego i tylko docisnęliśmy poruszaliśmy kablem Tym co idzie własnie do przepływomierza. Wyjechaliśmy na ulice, jedziemy niby wszystko wróciło do normy. Wracamy do niego pogadałem z nim wsiadam w autko i do domu, ucieszony że to nie turbo i problem z głowy. Jade jade no i chce go docisnąć a tu znowu to samo. No i zauważyłem że dopóki auto się nie zagrzeje do temperatury +/-90stopni to Ciagnie tak jak powinien od dołu.A jak się nagrzeje to potem traci moc. Proszę o jakieś rady, jestem na takiej większej wsi wiec dostęp do cześci jest średni. Muszę to naprawić, żeby wrócić do domu po pracy. a i dodam że przeczyściłem przepływomierza powietrza brake cleanerem i nie odkrecałem tych dwóch śrubek bo podobno one są od kalibracji, mogło to nic nie dać i trzeba wymienić na nowy ale poczekam aż się ktoś wypowie
bartez80 Opublikowano 28 Lipca 2016 Opublikowano 28 Lipca 2016 Ewidentnie wina przepływomierza ,skoro dociskając wtyczke wróciło na chwiłe do normy ,to ja osobiście zaczą bym szukać w tym miejścu ,rozebrał bym kostke z konektorami i obejrzał same kabelki ,oraz sprawdził bym miernikiem ich przewodność (czy nie sa gdzieś naderwane) jak to nie pomoże ,to podmien z kolega ten przepływomierz i bedziesz wiedział juz na 100 % ,czy konieczna jest wymiana ,przepływki.
Karl98 Opublikowano 28 Lipca 2016 Autor Opublikowano 28 Lipca 2016 a no i jeszcze jedna rzecz, ten kabel co idzie do przepływki on jest z zatrzaskiem ale u mnie po poprzednim wlascicielu nie było tego zatrzasku, wiec wcisnałem go i dałem na silikonie, efekt? Dalej to samo dopóki samochód nie nagrzał się do 90stopni to hulało jak sie nagrzał to zaczęły się problemy ;/ bo też myślałem że to przez luzy na tej wtyczce do przepływki
bartez80 Opublikowano 28 Lipca 2016 Opublikowano 28 Lipca 2016 kup sobie nową kostkę w aso do przeplywki koszt jakies 15 pln ,bo na silikonie to sobie rynne na dachu można uszczelnić .
Karl98 Opublikowano 28 Lipca 2016 Autor Opublikowano 28 Lipca 2016 KK jak by jeszcze ktoś miał jakieś sugestie to proszę o info, a n75 może mieć coś wspólnego z tym?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się