Mordeliuss 213 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Witajie, Mam pytanko odnośnie wycinania katalizatora. Wczoraj wyjmowałem turbinę i stwierdziłem że jak mam dostęp chciałbym od razu wymienić plecionke i wyciąć katalizator.Nie mam pojęcia czy jest on oryginalny ale auto ma 380 tys więc raczej nie.Aktualnie nic nie dzowni ale chciałbym nadać autku troche więcej życia.1. Czy mogę wstawić zwykłą rurkę a nie żadną puszkę (strumienicę) zamiast katalizatora??2. Czy nie będzie problemu na przeglądzie z brakiem katalizatora??Proszę o odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boosman 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Są oryginalne zamienniki nazywaja sie DOWNPIPE ! Musisz mieć wyjście na sondy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mordeliuss 213 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Musze miec wyjscie na Sondy w TDI 1.9 115 AJM?? Ktos to moze potwierdzic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek199pl 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 W ajm nie ma sondy ja u siebie wstawiłem rurkę i jest dużo lepiej noi trochę zabawy jest w spawaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zadzik 5 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Rozetnij puche wywal środek i zaspawaj bez kombinacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj domin1 1 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Dokładnie jak kolega wyżej pisze. Wybebeszyć puchę, a ją samą zostawić. Najszybciej, najlepiej, najtaniej. Ja tak miałem przed modami i było gitara. Teraz pucha całkiem wywalona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu93 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Może być tak jak piszą wyżej, sam mam tak zrobione ale jak chcesz odrazu plecionkę wymieniać to bym cały zamiennik kładł (rura z nową plecionką bez puszki kata), też będę to poprawiał i wrzucę całość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 do braku samego kata sie rzadko ktoś doczepi, ale do braku samej puchy już częściej. Polecam każdemu puche zostawić wtedy nie ma żadnych problemow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez80 31 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Ja w poprzednim aucie jakim był passat b5 z silnikiem AFN wywaliłem całkowicie kata i wstawiłem zamiennik z kwasowki 2,5" razem z plecionka i przez 5 lat , nikt , nigdy i nigdzie sie nie przyczepił do tego . Pozostawienie pustej puszki , często powoduje takie delikatne brzęczenie , przy jej braku tego nie ma , ja obecnie w swoim a4 mam juz przez poprzednika wybebeszony DPF i właśnie to brzęczenie jest i teraz przymierzam sie do wykonania sobie , właśnie takiego zamiennika z kwasowki , bez żadnej puszki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się