Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t quattro problem


audi 1 8t quattro

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam audi a4 b5 1,8t quattro 1997r. benzyna gaz i mam pytanie może u kogoś spadały obroty falowały na gazie i benzynie ? jaka to może być przyczyna ? zregenerowałem alternator, wymieniłem świece, moduł zapłonowy. gaz nie dawno był zakładany BRC.

czy wina może być turbiny czy nie ? prosił bym o pomoc bo naprawdę wkurzające jest to jak stoi sie na światłach i gaśnie samochód. i czytałem inne fora ale nie dostałem odpowiedzi. i podaje link jak chodzi na zimnym silniku coś dźwięczy przez kilka sekund jak zrobi sie ciepły silnik to ucicha.

Edytowane przez audi 1 8t quattro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam audi a4 b5 1,8t quattro 1997r. benzyna gaz i mam pytanie może u kogoś spadały obroty falowały na gazie i benzynie ? jaka to może być przyczyna ? zregenerowałem alternator, wymieniłem świece, moduł zapłonowy. gaz nie dawno był zakładany BRC.

czy wina może być turbiny czy nie ? prosił bym o pomoc bo naprawdę wkurzające jest to jak stoi sie na światłach i gaśnie samochód. i czytałem inne fora ale nie dostałem odpowiedzi. i podaje link jak chodzi na zimnym silniku coś dźwięczy przez kilka sekund jak zrobi sie ciepły silnik to ucicha.

masz jakieś błędy na vagu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam audi a4 b5 1,8t quattro 1997r. benzyna gaz i mam pytanie może u kogoś spadały obroty falowały na gazie i benzynie ? jaka to może być przyczyna ? zregenerowałem alternator, wymieniłem świece, moduł zapłonowy. gaz nie dawno był zakładany BRC.

czy wina może być turbiny czy nie ? prosił bym o pomoc bo naprawdę wkurzające jest to jak stoi sie na światłach i gaśnie samochód. i czytałem inne fora ale nie dostałem odpowiedzi. i podaje link jak chodzi na zimnym silniku coś dźwięczy przez kilka sekund jak zrobi sie ciepły silnik to ucicha.

masz jakieś błędy na vagu?

mam dwa błędy ale na vagu 1. czujnik temperatury chłodzącej (G110)Otwarty / zwarty obwód do plusa

i 2. Silnik klapy przepływu powietrza (V71) sp: Zablokowany lub brak napięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam audi a4 b5 1,8t quattro 1997r. benzyna gaz i mam pytanie może u kogoś spadały obroty falowały na gazie i benzynie ? jaka to może być przyczyna ? zregenerowałem alternator, wymieniłem świece, moduł zapłonowy. gaz nie dawno był zakładany BRC.

czy wina może być turbiny czy nie ? prosił bym o pomoc bo naprawdę wkurzające jest to jak stoi sie na światłach i gaśnie samochód. i czytałem inne fora ale nie dostałem odpowiedzi. i podaje link jak chodzi na zimnym silniku coś dźwięczy przez kilka sekund jak zrobi sie ciepły silnik to ucicha.

masz jakieś błędy na vagu?

mam dwa błędy ale na vagu 1. czujnik temperatury chłodzącej (G110)Otwarty / zwarty obwód do plusa

i 2. Silnik klapy przepływu powietrza (V71) sp: Zablokowany lub brak napięcia.

zobacz czujnik przy przepustnicy czy jest dobrze wpięty .Zacząłbym od tego i czy jest napięcie na wtyczce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam audi a4 b5 1,8t quattro 1997r. benzyna gaz i mam pytanie może u kogoś spadały obroty falowały na gazie i benzynie ? jaka to może być przyczyna ? zregenerowałem alternator, wymieniłem świece, moduł zapłonowy. gaz nie dawno był zakładany BRC.

czy wina może być turbiny czy nie ? prosił bym o pomoc bo naprawdę wkurzające jest to jak stoi sie na światłach i gaśnie samochód. i czytałem inne fora ale nie dostałem odpowiedzi. i podaje link jak chodzi na zimnym silniku coś dźwięczy przez kilka sekund jak zrobi sie ciepły silnik to ucicha.

masz jakieś błędy na vagu?

mam dwa błędy ale na vagu 1. czujnik temperatury chłodzącej (G110)Otwarty / zwarty obwód do plusa

i 2. Silnik klapy przepływu powietrza (V71) sp: Zablokowany lub brak napięcia.

zobacz czujnik przy przepustnicy czy jest dobrze wpięty .Zacząłbym od tego i czy jest napięcie na wtyczce.

napięcie na wtyczce jest i dobrze wpięty też jest

Edytowane przez audi 1 8t quattro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam audi a4 b5 1,8t quattro 1997r. benzyna gaz i mam pytanie może u kogoś spadały obroty falowały na gazie i benzynie ? jaka to może być przyczyna ? zregenerowałem alternator, wymieniłem świece, moduł zapłonowy. gaz nie dawno był zakładany BRC.

czy wina może być turbiny czy nie ? prosił bym o pomoc bo naprawdę wkurzające jest to jak stoi sie na światłach i gaśnie samochód. i czytałem inne fora ale nie dostałem odpowiedzi. i podaje link jak chodzi na zimnym silniku coś dźwięczy przez kilka sekund jak zrobi sie ciepły silnik to ucicha.

masz jakieś błędy na vagu?

mam dwa błędy ale na vagu 1. czujnik temperatury chłodzącej (G110)Otwarty / zwarty obwód do plusa

i 2. Silnik klapy przepływu powietrza (V71) sp: Zablokowany lub brak napięcia.

zobacz czujnik przy przepustnicy czy jest dobrze wpięty .Zacząłbym od tego i czy jest napięcie na wtyczce.

napięcie na wtyczce jest i dobrze wpięty też jest

Diagnostyka
  • Odłączyć czujnik i sprawdzić, czy opór wynosi w przybliżeniu pomiędzy 250 omów a 450 omów. Jeżeli odczyt pokazuje zero lub wartość nieskończoną, wymienić czujnik. Napiecie na wtyczce powinno wynosić 5v
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...