ptaku999 1 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 witam, od dluzszego czasu borykam sie z pukaniem z lewej strony auta - przód, glownie przy skreconych kołach jak np podjeżdżam pod maly krawężnik lub na prostych jak jade po torach. Dwa razy sprawdzałem juz auto na szarpakach i nic nie wykazało. Dwa razy u mojegp mechaniki wszystko sprawdzal mi łapką i tez nic nie zauważył jedyne co zastanawia to ze jak auto bylo podniosione i lewe kolo uniósł do góry to było slyszalne pukniecie ale tylko raz pozniej jak podnosilismy te kolo juz tego nie bylo Mocowania amortyzatorów byly sprawdzane. Nie wiemy gdzie lezy przyczyna tego stanu. Moze ktos miał podobny problem i sobie z nim poradził ? Nie chce wymianiac wszystkiego po kolei aby pozbyc sie problemy bo to nie rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furiino 1 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Wiesz co,jest też możliwe ,że właśnie sam amortyzator potrafi postukiwać,będzie dobrze tłumił i nie będzie z niego wycieków,ale może właśnie postukiwać. Warto by się mu bardziej przyjrzeć.Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pionti2 2 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Tak, amortyzator też może pukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszKK 4 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 (edytowane) Ja też mam podobny problem. Na razie wymieniłem przegub oraz wahacz górny. W moi wahaczu firmy krzak, element gumowy zaznaczony na foto niżej, odkleił się od aluminium i przy skręcaniu kół, wahacz uderzał w swoje mocowanie (pływał sobie). Nie jest to jednak rozwiązanie mojego stukania, ale może u Ciebie też tak jest? Edytowane 8 Sierpnia 2016 przez MariuszKK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaku999 1 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2016 u mnie to nie sa wahacze bo wyszlo by na szarpakach. Mozliwe ze to te amorki ... Zauwazylem jeszcze ostatnio ze zaczynam czuc na kierownicy wibracje jak jade prosto powyzej 120 km/h oraz jak wjezdzam w doly itd co wskazuje chyba jednak na maglownice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
icemerc 2 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2016 dokłądnie raczej maglownica zaczyna postukiwać juz.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaku999 1 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 tylko jak sprawdzic teraz czy to napewno magiel zeby nie bylo ze wymienie na nowa czy tam po regeneracji i bedzie dalej to samo. Dadam ze jak mocno skrece kierownica jadac to nie odbija i czasami jak stoje i mocno skrece kolami w lewo lub w prawo nastepnie rusze to czuje jak by na chwile auto tracilo z przodu przyczepnosc z podlozem ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black_edition 6 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Skoro na skreconych stuka to na kanał skręcić na maxa i próbować ruszać do przodu tylko walczyć z ciężarem auta. Drugi niech trzyma rękę na magielu i wyczuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 wewnętrzny przegub do sprawdzenia może mieć luz.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się