Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

szarpanie silnikiem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka, problem nie dotyczy mojej b6 jak w profilu lecz znajomego...

ALT 2.0i 130km 2002r zachowuje sie jak by nie miała zapłonu na jednym z cylindrów, teoretycznie dość proste cewka albo świeca ale nie do końca po podmianie z takiego samego silnika świec i cewek problem nie ustępuje, sprawdziliśmy ciśnienie na tłokach oczywiście szału nie ma 8,4,7,4 dodam ze ciśnienie nie ma tutaj wpływu ponieważ gdy audica jeździła normalnie i nic sie z nia nie działo ciśnienie miała takie samo jak pisałem wcześniej.

Diagnoza szeregowa za pomocą cdif3 wskazuje na losowe wypadanie zapłonu na 4 cylindrze lecz po tygodniu postoju samochodu są już dwa błędy w których wykryto wypadnie zapłonu na 3 i 4 cylindrze.

po odpaleniu audica bez gazu gaśnie ale nie zawsze bardziej na zimnym niz na ciepłym silniku...

teraz pytanie czy przepływomierz może być sprawca tego zamieszania? i co ewentualnie można jeszcze sprawdzić ?

Opublikowano

Przeplywke bym wykluczył, można ją odłączyć i będzie z mapy i sondy szerokopasmowej brał proporcje. Może być wypalona wtyczka cewki, pompa paliwa, regulator wtryskow, zapchany filtr paliwa

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Po odlaczeniu przeplywki silnik się "uspokaja", pompa i filtr raczej nie bo powyżej 2000 silnik wydaje się chodzić normalnie aż do odcięcia

Opublikowano

Dlaczego uważasz, że słaba kompresja nie ma wpływu na pracę silnika? Cewka, kable i świece mogą być w porządku, ale zbyt niskie ciśnienie w cylindrze może powodować brak zapłonu.

Opublikowano

To podejrzyj z lapkiem jakie parametry podaje przeplywka, na jałowym mam 3-6 g/s i powinna pokazywać max do 105. W razie zakupu tylko bosch

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

cisnienie jest takie same jak miesiac temu, tylko ze miesiac temu audica jezdzila normalnie. Dlatego wykluczam cisnienie jako powod obecnych objawow.
dobrze zobacze moze uda sie jakis wykres zrobic :)

Opublikowano

Przepraszam ze nie w temacie ale mam takie małe pytanie co to jest za kabel wychodzący z wiązki razem z kablem od przeplywomierza jego oznaczenie to 1J0973703

Opublikowano

Nie związane z tematem na priv

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

podobno była dziura średnicy około 2cm na kolektorze ssącym albo gdzieś wcześniej, nie wiem nie widziałem ale autko jeździ juz normalnie :D, dziękuje bardzo za zainteresowanie i pomoc :D:D

Edytowane przez BoooM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...