adeekey Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Witajcie. Od początku posiada Audi borykam się z pewnym problemem. Przez długi czas nie sprawiało mi to problemu więc nie naprawiałem. Teraz postanowiłem w końcu to naprawić. Następujący problem: Jadę temp. 90 stopni i nagle skaczę do 110 stopni, alarm dźwiękowy po pewnym czasie temp. znowu wraca do 90 stopni czasami do 60 stopni na liczniku. I tak się dzieje co jakiś czas, nie za zasady. Czasami przez tydzień tego nie miałem, a czasami codziennie kilka razy. Pod kompem pokazuje, że temp. wody szaleje. Jednak komputer również pokazuje, że temp, jest prawidłowa ( a licznik swoje). Mechanik do tej pory wymienił mi: - Czujnik temp. wody (4 piny), - Wiązkę kabli do czujnika, - Silniczek zegara od temp, I przy okazji moja chłodnica zakończyła żywot, za dużo rdzy i ona również została wymieniona. Od początku również nie mam sprawnego sprężarki klimatyzacji. Co dalej wymieniać? Liczę na jakiś trop. Dodatkowo raz jak odpinał licznik cały to na 10 minut oszukiwał stan benzyny. Na liczniku pół baku, a faktycznie rezerwa, którą sygnalizował komputer sygnałem dźwiękowym po przekręceniu stacyjki...
kajmanovsky Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Mnie się działo troszkę podobnie, aczkolwiek nie przegrzewał się, wskazówka jeździła między 60 a 90 a winny był temu termostat i po wymianie ustało.
adeekey Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Tylko mi na komputerze pokazuje temp. 90 stopni, a licznik 110 najczęściej. Więc wykluczyliśmy termostat.
Langista Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Skoro i poziom paliwa, i temperatura, to może wina samego licznika?
adeekey Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Paliwo zrobiło niespodziankę mi tylko raz, jednak też pójdę tym tropem i w żorach mam zakład zajmujący się licznikami. Spróbować zawsze warto...
Langista Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Ja mam to z temperaturą, i u mnie jest to wina licznika (z paliwem też czasem pokazuje dziwne rzeczy, jakbym spalił 20l po 30 km)
adeekey Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Tylko... jak komputer podpinam to temp. pokazuje 110 stopni jak na liczniku (a faktyczna temp to 90) i jak odpinam czujnik 4 pinowy to ona od razu spada w dół. Czy to może mieć związek z licznikiem całym? Czujnik nowy... może czujnik wadliwy?
Kali1993 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 winny jest temu licznik masz pewnie jagera i padl procesor...
Langista Opublikowano 11 Grudnia 2016 Opublikowano 11 Grudnia 2016 (edytowane) Nie do końca.. Ja kupiłem nowy czujnik i po 2 tygodniach szlag go trafił. Czasami jade i temperatura skacze mi do 130C, staje na pobocze, sprawdzam węże, a oba są zimne, wsiadam do auta i temperatura spada na 70C. Musze zamówić ori z aso, to będe miał spokój.. Edytowane 11 Grudnia 2016 przez Langista
Adrian1727 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Witam, też mam problem ale z licznikiem, na początku miałem myśli o czujniku i kupiłem z allegro za 30 zł febi i dalej nie działało wskaźnik paliwa też jak jest ciepło pokazuje rezerwę jak mróz 1-3 st.C to pokazuje prawidłowo przez chwilkę i po podłączeniu licznika z innego audi a4 temperaturę wskazywał normalną 90st. paliwo nie drgnęło bo licznik lift z fisem a mam przed lift, także pierwsze co w takich momentach robić to ogarnąć licznik bo nie zawsze to wina czujnika a po co kupować nowy oryginalny czujnik za minimum 150 złotych jak stary dobry. A i jeszcze jedna sprawa, czujnik jak pada to nie można auta odpalić, odpala ale w połowie, nie może wejść auto na obroty, to są właśnie objawy padniętego czujnika 4 pin. Dużo tematów było poświęcone temu czujnikowi. Pozdrawiam.
Langista Opublikowano 19 Grudnia 2016 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Ja mam na 2 piny i Mnie 'oryginalny' pasuje ze skody
Adrian1727 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 No pewnie tak, pisałem tu odnośnie jednostki 1.8 i ogólnie w benzyniakach a co do diesli to nie miałem silników żadnych z grupy VW także nie wypowiem się na temat odnośnie objawów czujników, ale na forach są informacje o objawach, wystarczy poszukać, pewnie jest tego jest pełno. Pozdrawiam.
KULARESKO Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Problem rozwiązany? Tak jak kolega pisał wyżej,jeżeli licznik 1/2 fis to może być uwalony licznik.Jak u mnie.Wskazówka od temp wisi cały czas na 60st paliwo skacze jak chce chociaż wszystko w normie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się